Liczba postów: 6
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2012
Reputacja:
0
moje ulubione gry na psp
1.God of War Ghost of Sparta
2.Patapon 2
3.Little big planet
4.Dante's Inferno
na razie mam tyle.
Liczba postów: 96
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
4
30-08-2012, 11:03
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-02-2013, 18:13 przez Noctis.)
1. MGS Peace walker
2. MH Freedom unite
3. God of War: Ghost of Sparta
4. Crisis Core: FFVII
5. Tekken Dark Resurection
6. The 3rd Birthday
Szkoda, że taka perełka jak FF Type-0 nie opuściła jeszcze KKW.
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
1.God of War: Ghost of Sparta
2.GTA: VCS
3.Tekken ark Ressurection
4.Ridge Racer
Liczba postów: 791
Liczba wątków: 86
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
158
31-08-2012, 19:52
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-08-2012, 19:52 przez Wielkimati.)
1.Crisis Core:FFVII
2.Dissidia 012 Duodecim: Final Fantasy
3.Patapon 2
4.Monster hunter 3
5.MGS: PW
Na serio tylko 1 osoba wpisała tutaj Dissidie 012 Duodecim?
Liczba postów: 57
Liczba wątków: 3
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
7
Śmiejcie się, ostatnio sporo czasu spędziłem przy "Everybody Tennis" - jako, że psp używam tylko w jednym miejscu, gdzie jak to mówią "Król chodzi piechotą", ta gra sprawdziła się idealnie. A tak? to pykam tylko w gry z pierwszego playstation na psp.
Liczba postów: 35
Liczba wątków: 4
Dołączył: May 2012
Reputacja:
19
1. Patapon 1/2
2. GoW
3. Killzone
4. Lumines
5. Resistance: Retribution
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 2
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
(10-01-2012, 23:51)Dorczenzo napisał(a): U mnie wygląda to następująco:
- MediEvil Resurrection
- LocoRoco
- Hot Pixel
- God of War: Chains of Olympus
- Little Big Planet - nie posiadam PS3 więc musiałem zadowolić się wersją na PSP
- MotorStorm: Arctic Edge
- wszystkie GTA również ale o dziwo najbardziej urzekło mnie CW
u mnie tak samo oprócz hot pixel bo nie wiem co to
plus moje ulubione
-Wszystkie części Patapon'ów
-Monster Hunter 3
Liczba postów: 9
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Cóż... Trochę jest ^^
-GTA CW i LCS
- Medal of Honor- Heroes 2
- Assassin's Creed Bloodlines (Wiem, wiem. Może i słaba, ale dała mi zabawy trochę :P)
- Call of Duty Roads To Victory (Głównie ze względu na to ile grałem w tą grę)
- Little Big Planet (Brak PS3, ale wersja PSP mi się podobała )
Oprócz tego przewinęły się (na krótko- za krótko) MGS Peace Walker, Loco Roco 2, Echochrome, GTA VCS, i Indiana Jones. O pozostałych nie wspomnę, bo tak naprawdę lubie WSZYSTKIE. Po prostu te uważam za fajniejsze
Gry. Moje główne zajęcie w wolne chwile
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
Na PSP gram rzadko i tylko te 7 tytułów przytrzymało mnie na dłużej przy konsolce.
1. Daxter- pogodna bajkowa platformówka.
2. Fifa 05- ulubiona część Fiflaka na PSP. Głównie dlatego że mogę popykać Zizou czy Ronaldo
3. AC Bloodlines- może i słaba jak na serie 'Asasinów', ale na PSP jak najbardziej polecam
4. God Of War- obie części kieszonkowego Kratosa się ciekawe i obie polecam
5. Invizimals- fajna alternatywa zabawy bez żmudnego patrzenia w chodzącego ludzika
6. Tekken DR- nic dodać, nic ująć
7. GTA Chinatown Wars- ciekawsza od GTA w 3D. Gra wciąga swoimi minigierkami
Liczba postów: 22
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
1. Kingdom Hearts: Birth By Sleep
2. Crisis Core: Final Fantasy 7
3. Patapony
Liczba postów: 172
Liczba wątków: 6
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
7
Seria God of war, jak dla mnie najlepszy tytuł do tego stopnia, że obie części przechodziłam po 2-3 razy i pewnie jeszcze mogłabym z raz zagrać choć to już nie taka frajda kiedy wiadomo co za chwilę się wydarzy. Mimo wszystko wspominam z sentymentem te długie godziny spędzone przy Gow
Liczba postów: 52
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
2
hmm... nie będę pisał mojej "TOP" listy , gdyż każde tu podane są świetne: GTA VCS, Patapon 1/2, Little Big Planet, Motorstorm, Tekken, God Of War, LocoRoco.
Liczba postów: 501
Liczba wątków: 29
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
146
-Daxter
-GTA:Chinatown Wars
-GTA:LCS,VCS
-Tekken 6
-medal of honor: heroes
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
LPB, Ratchet & Clank, MotorStorm
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
-Wipeout pulse
-LBL
-wszystkie części GoW
-Patapon 3
-GTA
hmm a więcej to nie za bardzo mogę sobie przypomnieć
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
Mi najbardziej podobał się GOW:Ghost of Sparta.
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
Mi bardziej od GoW podobał sie Dante's Inferno ale wcześniej o nim zapomniałem :/
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
1.Gran Turismo
2.Daxter
3.Ratchet and Clank:Size Matters
4.Soul Calibur estiny
5.God of War:Chains of Olimpus i Duch Sparty
Liczba postów: 41
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
6
1. GTA : VCS; LCS
2. Gran Turismo
3. Tekken6 (ale tylko ze znajomymi)
4. Sid Meier's Pirates! (jedynie wnerwiały te krótkie doczytywania między akcjami)
Było pewnie jeszcze kilka gierek, ale już nie pamiętam.
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 0
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
1. Dragon Ball (od Shin Budokaia, przez SB AR, aż do Tag Team)
2. Metal Slug Anthology
3. Obie części God of War'a
4. Star Wars Battlefront 2
5. Naruto - Ultimate Ninja Heroes 2
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2013
1.Loco Roco
2.disgaea:afternoon of darknes
3.Wszystkie GTA
4.God of War:chains of olympus
5.Monster united
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
Loco Roco 2
Crazy Taxi
Patapon 1, 2, 3
Flatout
Liczba postów: 42
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
31-01-2013, 17:09
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-05-2013, 15:34 przez Czarkoman.)
1. Gran Turismo
2. Tekken Dark Resurrection
3. AC Bloodlines
4. Lemmings ( tak tak te Lemmingsy)
5. NFS Shift
6. Rainbow Six Vegas
7. GTA Liberty City Stories
Platformy: PS4,PSP, PSV, PC, Xbox 360, PSX, GBA, Android
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
1.Tony Hawk projec 8
2.GoW: Duch Sparty
3.AC Bloodlines
Liczba postów: 9
Liczba wątków: 0
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
31-01-2013, 18:39
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-04-2013, 09:31 przez yolx23.)
gta vcs,rock band unplugged , call of duty , moh , killzone , assassin's creed , motorstorm , GOD OF WAR : duch sparty ,
god of war : chains of olympus
|