26-03-2013, 03:57
Patapon(1,2,3)
LocoRoco
LittleBigPlanet
God Of War: Chains Of Olympus
God Of War: Ghost Of Sparta
LocoRoco
LittleBigPlanet
God Of War: Chains Of Olympus
God Of War: Ghost Of Sparta
Ulubione gry na PSP
|
26-03-2013, 03:57
Patapon(1,2,3)
LocoRoco LittleBigPlanet God Of War: Chains Of Olympus God Of War: Ghost Of Sparta
26-03-2013, 18:54
1. Call of Duty: Roads to Victory
2. Ghost Recon Predator 3. God of War: Chains of Olympus 4. FIFA 12
29-03-2013, 20:33
Zdecydowanie:
-Kingdom Hearts: Birth by Sleep -Tekken 5 -Little Big Planet (Konfrontując ją z wydaniem na PS3 dla mnie lekko zasysa ale biorąc pod uwagę ograniczeina PSP to jest git) -Ratchet and Clank: Size Matter
12-05-2013, 12:33
To ja będę odrobinę oryginalny ( od najlepszej do ymm... mniej lepszych)
1. Final Fantasy V - Zakochałem się w fabule 2. Rock Band Unplugged - W koncu to Rock Band... 3. God Of War (Obie części) - Chociaż Ghost Of Sparta jest dziecinnie prosta, to pokazuje, że PSP jest poważnie traktowana. 4. MediEvil - Pomijając sentyment z PSX, gra jest miodna. 5. Final Fantasy Tactics - War of Lions - Dałbym ją na drugim miejscu, ale gra chodzi strasznie wolno. 6. Metal Slug XX - Myślałem, że umiem grać w tego typu gierki - Nigdy tak się nie myliłem. 7. Final Fantasy Crisic Core - Ciekawa fabuła i dobre wykonanie. Wielki plus za system walki. 8. Teeken 5 Dark Resurrection - Najlepsze mordobicie dostępne na PSP. 9. Lemmings - Nie grałem w lepszą grę tego typu 10. Crash Of The Titans - Spodziewałem się czegoś zupełnie innego. Niestety gra nie dorównuje poprzedniczką z PSX, a szkoda :< No, to moja osobista topka gier. Nie ma tutaj CoD, ani MGS, ponieważ nie lubię takich gier na padzie (Jestem wybredny :>).
12-05-2013, 12:59
Numer 1: Disgaea 2- Najlepsze SRPG EVER! Polecam każdemu kto lubi ten gatunki, i tym co nie lubią tez.
Numer 2: Kingdom Heart:BBS - Bardzo fajne, wciągnęło mnie na długi czas żeby przejść historie każdą postacią. Numer 3: Dragon ball Z: Tenkaichi Tag Team- Moja ulubiona gra z serii Dragon ball
02-06-2013, 12:41
1. Daxter
2. Locoroco 3. Patapon 4. Half Minute Hero 5. Tekken 6 5. Twin Blades
02-06-2013, 15:18
-LocoRoco
-Tekken -Daxter -Ratchet and Clank -Dragon ball Z Tenkaichi Tag Team -F1
08-06-2013, 21:24
Co prawda wole 3DS`a ale PSP też mam i... najfajniej grało mi się w LBP. Podczas koloni zarywaliśmy noce aby stwotwożyć jakiś cikawy poziom. Ale Patapony też bardzo fajne i (że tak powiem nie codzinne).
14-06-2013, 02:15
Jedynie Crysis Core najlepsza gra z tamtat tez Tekken zjadl mi wiele godzin zycia. GTA tez dalo rade ale coz fanem GTA nie jestem jakims dlatego pewnie nie mowie ze jest najlepsza gra na ta konsole
Jest parę tytułów:
- Fifa 13 - Pes 13 - Gta Vice City Stories - GTA Liberty City Stories - Miami Vice - Tekken 6 , 5
01-08-2013, 23:15
Nie będe oryginalny jak powiem:
-God of War: Chains of Olympus -God of War: Ghost of Sparta -Metal Gear Solid: Portable Ops -Metal Gear Solid: Peace Walker Do tego: -Infected -Daxter -Tenchu: Shadow Assassins -Twisted Metal: Head On Plus krzak: AVP: REQUIEM
Niestety z psp ostatnio się rozstałem, znowu. Ale powróce di niego w najbliższym czasie z pewnością, znowu.
Kolejność gier całkowicie przypadkowa: 1. Crisis Core Final Fantasy VII 2. God Of War 3. Grand Theft Auto 4. Def Jam: Fight For New York 5. Patapon 6. Loco Roco 7. Disgaea 8. Tekken 9. Silent Hill 10. Gran Turismo 11. Killzone 12. Crystal Gem Saga 13. Kingdom Hearts 14. Monster Hunter 15. Need For Speed 16. Lego Harry Potter 17. DJ Max Portable 3 18. Dragon Ball Z 19. F1 2009 20. NBA i NBA Street 21. FIFA i FIFA Street To tak na szybko co mi przychodzi do głowy. Jeśli coś sobie przypomnę to na pewno dopisze. Niektóre tytuły miały po kilka części lecz nie chciałem się już w to zagłębiać. Wysyłane z mojego LG-P880 za pomocą Tapatalk 2
15-09-2013, 17:29
Z tych w które grałem, od najlepszejlist=1]
[*]Final Fantasy Tactics: The War of the Lions [*]LocoRoco (seria) [*]Jeanne d'Arc [*]Field Commander [*]GTA (VCS & LCS) [*]Burnout (seria) [/list] Nie mam konsoli, ale chciałbym kiedyś zagrać w:
# PlayStation 4 LE U4 CUH-1216B 1TB / # PlayStation 2 v4 SCPH-30003 / # Nokia Lumia 735 WP 8.1 + AData 32 GB
[Obrazek: the_last_of_us_userbar_by_bananowsky-d8vbe93.png]
17-09-2013, 18:33
Tekken 5
Mod Nation Racers Fifa 11 Need for Speed:Pro street / Most Wanted 5.1 Ratchet&Clank Size Matters
17-09-2013, 21:07
1. God of War(seria)
2. Daxter 3. Patapon (seria) 4. MediEvil Resurrection
21-11-2013, 22:17
U mnie przedstawia się to następująco (kolejność nie ma znaczenia):
1.LocoRoco 2.God of War: Ghost of Sparta 3.GTA Vice City Stories 4.Gran Turismo 5.Star Wars Battlefront II 6.Star Wars: The Force Unleashed
26-11-2013, 22:26
Oczywiście Dissidia 012 Final Fantasy (Cloud + Zidane + Lightning = )
oprócz tego - Little Big Planet - Valkyrie Profile Lenneth - God of War Chains of Olympus - Gran Turismo (mimo że nie przepadam za samochodówkami, co jakiś czas lubię sobie w GT popykać) - Final Fantasy IV Complete Collection ( FF IV + FF IV The After Years) - Corpse Party (co prawda obecnie jej nie posiadam, ale grałem w nią na PSP kolegi i jest świetna, jeśli ktoś lubi Visual Novel)
27-11-2013, 21:22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-11-2013, 21:24 przez Chmurowaty.)
PSP has no game.
Super post! Dzięki! W nagrodę dostaniesz 40% ostrzeżenia za idiotyczny spam!
24-12-2013, 02:29
Widzę, że nie wypowiadała się tu osoba o guście podobnym do mojego, więc podzielę się swoimi ulubionymi grami na PSP.
Persona 3 Portable Fate/extra Fate/extra CCC Phantasy Star Portable Phantasy Star Portable 2 Ys Seven Fate/unlimited codes Project Diva 2nd Inne gry, które są dobre, ale nie ulubione. Jeanne d'Arc Yu Gi Oh Tag Force 5 Patapon Silent Hill Shattered Memories Warrior's Orochi 2 Wormsy
01-03-2014, 11:30
1.Loco Roco 2
2.Ratchet Clank Size Matters 3.Namco Museum Battle Collection 4Assasin Creed:Bloodlines
07-03-2014, 19:04
Gier na Pleja dużo nie posiadam, a problemy z hajsem i szkoła ograniczają mnie całkowicie,
więc wymienię te gry, które mam i w które grałem u kolegi/cioci/babci/kosmity/kota. Patapon - Jak ja nienawidziłem tej gry za niemożność przejścia 1 poziomu Patapon 2 - Troszkę według mnie fabułę zrąbali, ale ważne że grało się fajnie :> Patapon 3 - Pograłem 2 godziny i powiem całkiem całkiem. Tekken Dark Ressurection - Obowiązek dla każdego posiadacza PySyPy. Tom Clancy's :Ghost Recon Advanced Warfighter 2 - powtarzalność misji i ich długość to największe wady nie mówiąc o sterowaniu... Tom Clancy's :Splinter Cell Essentials - Dosyć niezła tylko jednej misji nie potrafiłem przejść. Midnight Club 3 DUB Edition - Jedna z lepszych wyścigówek. Gran Turismo - Nie lubię zbytnio gier z "Gran" w nazwie ze względu na moją jakże niską umiejętność jeżdżenia samochodem. GTA LCS i VCS - Liberty City Stories ma dobre znajdźki i miejsca, za to Vice City Stories ma znakomite pojazdy, fabułę i postacie wraz z historią. Rachet i Clank - bodajże Size Matters - Dobra gra z ciekawymi postaciami. To chyba wszyst... ZAPOMNIAŁEM O LBP Najlepsza gra na PSP!
10-03-2014, 21:59
-God of War (obie części)
-MotorStorm: Arctic Edge -Tekken: Dark Resurrection -Monster Hunter Freedom Unite -GTA Vice City Stories -Assasin Creed:Bloodlines -Daxter -Invizimals -Loco Roco Przygodę z PSP chwilowo zakończyłem. Przeszedłem na 3DSa.
19-03-2014, 23:56
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-03-2014, 00:02 przez bluberious.)
Do moich ulubionych gier na PSP należą:
-God of War -Wipeout -GTA -LocoRoco -Patapon -MGS:PW -Burnout -Daxter -Secret Agent Clank -Medievil Resurection -FFVII: Crisis Core -Half-Minute Hero -Invizimals -Tekken Dark Resurrection (Tekken 6 na PSP to jakieś nie porozumienie dla odmiany) -Monster Hunter Freedom Unite -Resistance Retribution -Killzone Liberetion -Star Wars The Force Unleashed -Naruto Shippuden Ultimate Ninja IMPACT --Kingdom Hearts Birth by Sleep (jak nie podałem konkretnego tytułu to chodziło mi o całą serię jaka wyszła na PSP)
27-03-2014, 11:18
Cóż, czas na mój ruch, jako że ostatnio znów położyłem łapki na tym kawałku sprzętu. Gry celowo są podane w takiej kolejności. Najwyżej będą te, które podobały mi się najbardziej.
- Persona 3 portable(!!) - Kingdom hearts birth by sleep - Fate/Extra - Valkyria chronicles II - Dissidia : final fantasy (oraz duodecim) - Undead knights - FFVII: Crisis Core (Feelsy) - Gods eater burst - .//Hack- Link (Design gry jakoś mnie wciągnął, z fabuły nie za dużo załapałem, poza tym, że bohater podróżował w czasie ^ ^' zaś Gameplay do połowy gry był potwornie monotonny) - Persona 2 Innocent Sin (Głównie fabuła. GP jest strasznie monotonny. Z trudem przebrnąłem do połowy gry, mimo to było świetnie) - Tales of world - radiant mythology - Phantasy star portable 2 - Naruto Shippuuden ultimate ninja impact - Bleach Heat The Soul - Monster Hunter Freedom
28-03-2014, 17:59
1. Patapon (wszystkie części)
2. Loco Roco (wszystkie części) 3. GTA Chinatown Wars 4. Metal Slug Double X 5. God Of War Duch Sparty 6. Pac-Man Championoshism Edition |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|