Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™

Pełna wersja: [Propozycja] Niszczenie bazy, teren neutralny
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Hej,

Tak jak w temacie mam propozycję dotyczącą baz drużyn oraz ewentualnego terenu neutralnego.

Dodaję ankietę i szybko tłumaczę pomysł. Proszę, abyście rozmawiali konkretnie o tym rozwiązaniu bez poruszania innych tematów.

[b]Proponuję, abyAngry/b]
  1. stworzyć miasto neutralne podobne do tego, które mamy teraz
  2. stworzyć jedną / dwie areny do walk i eventów (wielkość MAX taka jak aktualna arena, czyli 149 ft.)
  3. każda z drużyn (nie ważny czy będzie ich 2 czy 4) posiada własną bazę
  4. wyznaczamy dni w których odbywają się regularne bitwy i wojny (np. każda sobota od godziny 15:00 do 23:59, każda środa 15:00 do 23:59) w których drużyny mogą sobie wzajemnie niszczyć bazy
  5. rzeczy NAJWAŻNIEJSZE chowamy w Piggy Bank oraz w SEJFIE (więc należy farmić pieniądze, aby było nas na nie stać)
  6. budynki z terenu neutralnego NIE MOGĄ zostać zniszczone, to ma być oaza spokoju
"Niszczenie bazy" panie Jarku tak? Proszę zobaczyć.
Osobiście ja jestem za wielką masakryczną selekcją z czego zostanie kilka/kilkanaście osób.


[Obrazek: griefn.png]
Te dziury od dynamitu nie maja prawa bytu .
W blue była podobna .

Ale z tego co wiem , macie taką dziurę , ponieważ przywłaszczyliście sobie kilku NPC w tym quest givera , nieprawdaż ? : p

Tab , proponuje aby jedna arena była "stała" a druga zmieniała swoją formę co jakiś czas.
Ja chciałbym napomnieć,ze to właśnie baza Blue.
Nie przywłaszczyliśmy. Sam do nas przyszedł.
(26-11-2011, 23:03)TrefluU napisał(a): [ -> ]ponieważ przywłaszczyliście sobie kilku NPC w tym quest givera
To nie wiedziałem, że takie sprawy się rozwiązuje dynamitem
Ja nie wiem kto to zrobił. WIem jedną rzecz. Wara od bazy red Grinning
Ja cały czas Wam tłumaczę. Po co sobie żyły wyprówacie na bazę, skoro i tak będą one niszczone.

Jeśli weźmiemy pod uwagę możliwość robienia pułapek, to jak najbardziej jestem za:
- definitywnym wyłaczeniem dynamitu i przedmiotów wybuchających (jeżeli na 1.1 nadal będzie mozna to zrobić)
- bazy RED / BLUE można masakrować podczas stalych wojen
- w bazie neutralnej można sobie zrobić POKOIK Smiling (dosłownie jeden standardowy pokoik (jak hotel) + można budować konstrukcje śmieszne + mieć tam kilku NPC, rynek, areny itp.

Jeżeli nie będzie niszczenai bazy RED / Blue to jaki sens w ogóle dzilić się na teamy? Nie można wymusić PVP ON, bo po prostu każdy może to włączać i wyłaczać Childish

Porada odnośnie nowych osób na forum i na serwerze: obserwujcie się nawzajem.
Ważne jest aby wiedzieć komu można ufać a komu nie.
Stosujcie tabliczki z opisami co jest czyje.

Pamiętajcie, że to co jest teraz w Minecrafcie było opracowywane przez minimum rok czasu i testów modderów i graczy Smiling Terraria nie ma takiego zaplecza.
Ja bym był za czyms takim:
w bazie nautralnej kazdy ma/otrzyma dzialeczke o szerokosci makx 30kratekm na ktorej moze wybudowac domek o maks jakiejs tam wysokosci (np 2 pietra+dach).
dynamity off
bazy RED/bLUE podzielone na core+czesc do burzenia, czyli mozemy burzyc przedFortece, po czym glownej czesci nie mozna ruszac(tam byly by np farmy grzybow, sejfy, magazyny itd).
Proponuje usunąć system królestw na 1.1 .
Wyłączyć stałe PVP obowiązujące na serwerze .
Dodać możliwość robienia 4 klanów/gildi (min. ilość członków : 4 / Czerwony , Niebieski , Zielony , Źółty - kto pierwszy ten lepszy)
Wojny klanowe , specjalna arenka do walk Smiling
Przeciw propozycji treflu! Według mnie królestwa powinny zostać, można niszczyć baze podczas wojen ale nie części takie jak farmy grzybów i kwiatków. (chyba ,że są posatwione przy wejściu wtedy team sam się prosił.)
Jeżeli na patchu 1.1 od premiery da radę włączyć: TDSM + Regions,

to będę w stanie zrobić tak:
- zabezpieczyć miasto w 100%
- zabezpieczyć główne bazy Blue / Red
- do każdej z baz dodać po 3 budowniczych

Bazy muszą być na planie prostokąta !!!!!
Poza wyznaczonymi do tego godzinami, jedna drużyna nie powinna wchodzić na teren drugiej drużyny, chyba że za pozwoleniem. Królestwa na zasadzie osad:
Najpierw jakaś brama, potem budynki i na końcu wspólny zamek.
Walki w określonych godzinach, same bomby, bez dynamitów.

A te miasta neutralne powinny być pod ziemią. Nad tym miastem powinno być miejsce, gdzie bez żadnych umówionych godzin gracze mogą się po prostu po napierdalać. Taka mini arena bez murków zewnętrznych, ale wewnętrznych i owszem.

Dla Quest givera musieliśmy zrobić domek, ponieważ jakiś idiota rozwalił na spawnie jego domek, a my chcieliśmy zrobić questy.
(27-11-2011, 02:08)tab0reqq napisał(a): [ -> ]- definitywnym wyłaczeniem dynamitu i przedmiotów wybuchających (jeżeli na 1.1 nadal będzie mozna to zrobić)

Wyłączenie dynamitu - spoko
Bomb, granatów itp. - nie
W końcu bombami się super kopie, a z tego co widziałem, to w 1.1 będzie je można stackować (do co najmniej 45, ale myślę, że do 99)
Dynamit można zostawić, jeśli będą tylko zaufane osoby (kilkanaście)
Dobrym pomysłem było by wybranie 20/24 osób (inna mała liczba podzielna przez 4) i podzielenie je na teamy [równe!!!](zielony, niebieski, czerwony, żółty, każdy po kilka członków) i było by ok Winking

(28-11-2011, 19:57)kanapka napisał(a): [ -> ]
(27-11-2011, 02:08)tab0reqq napisał(a): [ -> ]- definitywnym wyłaczeniem dynamitu i przedmiotów wybuchających (jeżeli na 1.1 nadal będzie mozna to zrobić)

Wyłączenie dynamitu - spoko
Bomb, granatów itp. - nie
W końcu bombami się super kopie, a z tego co widziałem, to w 1.1 będzie je można stackować (do co najmniej 45, ale myślę, że do 99)
Dynamit można zostawić, jeśli będą tylko zaufane osoby (kilkanaście)
Dobrym pomysłem było by wybranie 20/24 osób (inna mała liczba podzielna przez 4) i podzielenie je na teamy [równe!!!](zielony, niebieski, czerwony, żółty, każdy po kilka członków) i było by ok Winking
Nie mogę decydować, że TNT nie a Bomby tak. TNT i Bomby są interpretowano jako to samo. Tylko granaty są "oddzielnie".

Wydaje mi się, że ponownie wracamy do punkty wyjścia, czyli do sporu o uczciwość graczy.

Wydaje mi się, że trzeba będzie rozwiązywać to w sposób obywatelski i uczciwy. Ktoś łamie zasady. Zgłaszacie na forum. Sprawę rozwiązujemy np. banem na 24h.
Podczas pobytu na wc wpadł mi nowy, mysle ze ciekawy pomysl na ulepszenie gry na serwie, a mianowicie Serwerowy Sklep.
Admin i moderatorzy musieliby zobaczyć po ile teraz maja garcze i na oko wycenic czesc przedmiotow, chodzi mi o takie rzeczy jak lustra, hermesy, hooki, cos co sie przydaje, a kasa i tak teraz nie jest wydawana, bo nie ma tyle rzeczy ktore mozna kupic.

W ogole bylbym za polaczeniem softcore z mediumcore, ale tak sie nie da :/
PRZECIW 4 TEAMOM. 2 wystarczą spokojnie. Gdzie niby byłyby 2 dodatkowe teamy? Bez sensu.

A jeżeli już to niech te yellow i green se ucieka gdzies i buduje. Ja nie zamierzam ich traktować jak normalby team. Są 2 strony świata lewo i prawo Winking i 4 teamy to za dużo.

Ja chcialbym w blue miec max 8 osob i wiem juz jakie to osoby beda, nie chce nowych graczy ktorzy dojda do BLUE a beda grac solo, nie zgraja sie i nie zaakceptuja mojej dyktatury.
Hah, dyktatury Grinning
No ja też mam kilku graczy z RED z którymi naprawdę przyjemnie się gra. Jednak niektórzy tylko po ITEMY sobie przyszli lub dla szpanu że grają na serwerze. Wgl. używają INV itp itd., więc naprawdę tylko zaufani gracze powinni grać na servie.

pozdro Fayte Smiling