Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™

Pełna wersja: Instynkt przetrwania
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Instynkt przetrwania

1. Szybkie wprowadzenie
Gracze są uwięzieni i oczekują na przybycie ekipy ratunkowej. W międzyczasie dysponują ograniczoną ilością prowiantu i innych dóbr. Gracze muszą tak rozdysponować tymi dobrami, by jak największa liczba mogła przeżyć do czasu przybycia pomocy. W tym samym czasie na światło dzienne ujawniona jest informacja o tajemniczym wirusie D.

2. Karta gracza i podstawowe zasady
Każdy gracz otrzymuje swoją kartę, przykładowy egzemplarz znajduje się poniżej:
Gracz XYZ napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 20%
głód
 20%
odwodnienie
 10%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 70%
~~~~~~~~~~~~
Zawartość torby/plecaka:
  • ilość x nazwa
  • gracz umiera jeśli któryś ze wskaźników wyniesie 100% lub gdy przynajmniej 2 z nich osiągną w tym samym czasie min. 75%
  • współczynnik zaufania określa zaufanie wszystkich graczy wobec gracza XYZ
  • istnieją oddzielne współczynniki zaufania między członkami rodzin
  • poza przedmiotami poszczególnych graczy dostępna jest też ogólnodostępna spiżarnia, jedzenie/napoje można spożyć w trakcie dnia, ale nie można ich przechować dla siebie na później
  • w trakcie dnia gracze mogą nabrać zaufania przez odpowiednie akcje
  • zawartość plecaka jest wszystkim znana tylko przed rozpoczęciem pierwszej tury
  • przed rozpoczęciem całej gry, dany posiłek znajdujący się w grze ma z góry ustaloną wartość obowiązującą przy każdym użyciu; wartość ta zmniejsza współczynnik głodu/odwodnienia, gracze nie znają jej, ale przy odpowiedniej strategii można ją odpowiednio ustalić
  • podsumowanie statystyk (graczy i stanu spiżarni) następuje przed każdą rozpoczętą turą

3. Podstawowe i zaawansowane role + cele
Ogólnym celem gry jest przetrwanie jak największej liczby graczy aż do przybycia ekipy ratunkowej. Przed rozpoczęciem pierwszej fazy dnia otoczenie jest szczegółowo opisane - miejsca kryjówek przedmiotów będą oznaczone podkreśleniem. Gracze są podzieleni na dwie role:
  • Zdrowi - muszą pozbyć się zainfekowanych oraz muszą przeżyć
  • Zainfekowani - muszą zarażać zdrowych graczy, giną automatycznie po drugiej fazie nocy od chwili zarażenia się wirusem D
Wśród wszystkich graczy zostaną przydzielone różne role, między innymi:
  • lekarz/student medycyny - za pomocą odpowiednich przedmiotów może sprawdzić w fazie nocy, czy inny gracz jest zainfekowany; startuje z wysokim współczynnikiem zaufania, nie startuje jako zainfekowany, jest uodporniony na wirus D, nie może nauczyć się obsługi radia
  • łącznik - ma radio pozwalające na otrzymywanie informacji ze świata zewnętrznego (tempo pracy ratowników), w fazie dnia może nauczyć innego gracza obsługi radia (tylko gdy współczynnik zaufania przekracza 60%), nie startuje jako zainfekowany
  • dzieci - lepiej odpoczywają w czasie drzemki w fazie dnia (20% zamiast 10%), szybciej się męczą w fazie nocy (1.5 normalnej wartości zmęczenia)
  • zabójca/złodziej - startują z niską ilością punktów zaufania, ale są przyzwyczajeni do trudnych warunków (wolniej głodują i odwadniają się)
  • wojskowy - wolniej się męczy (o połowę) wykonując akcje w fazie nocy, szybciej traci zaufanie (dwukrotnie)
  • duchowny - szybciej zyskuje/traci zaufanie (dwukrotnie)
  • inne - przyczyniają się na początkowy współczynnik zaufania

4. Fazy gry
  • faza dnia - w fazie dnia gracze mało się męczą, za to bardziej głodują i odwadniają się; w tym czasie każdy z graczy może wykonać maksymalnie 3 akcje normalne, przy czym należy pamiętać, że 1 post = 1 akcja żeby zachować odpowiednią kolejność akcji (np: nie można prosić o przedmiot i zaraz potem się zdrzemnąć). Lista akcji normalnych:
    • drzemka (tylko raz na fazę dnia) - stan zmęczenia zmniejsza się o 10%
    • spożycie przedmiotu (własnego lub ze spiżarni) - dowolna ilość, dowolne przedmioty
    • odłożenie przedmiotu z plecaka/torby do spiżarni (maks 2 na akcję) - 5% do zaufania za każdy przedmiot (po wykonaniu tej akcji nie można później w tej samej fazie skorzystać z dóbr ze spiżarni)
    • proszenie o posiłek/dzielenie się posiłkiem (maksymalnie jeden przedmiot) - gracz, który się dzieli otrzymuje 10% do zaufania; gracz, który prosi nie musi spotkać się z pozytywną reakcją; automatycznie - gracz obdarowany spożywa posiłek
    • proszenie/dzielenie się innymi przedmiotami - obaj gracze zyskują po 5% do zaufania; gracz, który prosi nie musi spotkać się z pozytywną reakcją
    • rozmowa z innymi graczami - gracz, który wyszedł z inicjatywą otrzymuje 10% do zaufania; jeśli wykonane na członkach rodziny - wszyscy otrzymują 10% do zaufania wobec siebie
    oraz maksymalnie 2 akcje indywidualne:
    • szukanie przedmiotów - trzeba wskazać konkretne miejsce; znalezione przedmioty są wszystkim znane i wędrują automatycznie do plecaka gracza, który je znalazł
    • nauka obsługi radia (łącznik) - trzeba wskazać konkretną osobę (wymagane co najmniej 60% zaufania u osoby uczącej się); każda nauczona osoba staję się łącznikiem
    • informowanie wszystkich o stanie zarażenia osób - tylko lekarz i tylko w przypadku potwierdzonych wyników

  • faza nocy - w fazie nocy gracze mniej głodują i odwadniają się, męczą się w różnym stopniu - w zależności od wykonywanych akcji; w tym czasie gracze mogą wykonać tylko jedno z poniższych czynności:
    • odpoczynek - zasypiają na noc, zmniejszając swój stan zmęczenia (o 25%)
    • kradzież przedmiotów - kradną maksymalnie 2 przedmioty na noc (od innych graczy lub ze spiżarni), skradzione przedmioty nie są widoczne dla innych graczy, aż do momentu gdy gracz umrze (ale nie zostanie zabity) - bardzo zwiększa się stan zmęczenia
    • użycie jednego (skradzionego) przedmiotu przed snem - poprawa statystyk głodu/odwodnienia - nie zmienia się stan zmęczenia
    • konstrukcja pułapki z posiadanych przedmiotów - pozwala obronić się przed kradzieżą, zabójstwem lub zarażeniem, musi się składać z conajmniej 3 przedmiotów (pułapka działa tylko na daną noc, przedmioty można użyć od nowa) - zwiększa się stan zmęczenia
    • zabójstwo - gracz może zabić innego gracza i przywłaszczyć sobie wszystkie jego przedmioty - bardzo zwiększa się stan zmęczenia
    • obrona - gracz może wybrać, czy kogoś broni (potrzebne jest przy tym min. 70% zaufania) - jeśli tak, to nie dopuszcza do kradzieży/zabójstwa + znacznie zwiększa się stan zmęczenia
    • ukrycie/pójście po przedmioty(-ów) - gracz określa miejsce, w którym może ukryć swoje przedmioty, przedmioty ukryte można później zabrać, mogą zostać znalezione w fazie dnia przez innych graczy w fazie dnia - bardzo zwiększa się stan zmęczenia
    • sprawdzenie, czy dany gracz jest zainfekowany (obowiązuje tylko lekarza/studenta medycyny) - lekarz sprawdza status gracza, może zachować informację dla siebie lub może się nią podzielić w fazie dnia; jeżeli lekarz wpadnie w pułapkę, lub zastanie broniącego się gracza, zostaje to traktowane jako bycie przyłapanym na kradzieży/zabójstwie
    • sianie zarazy (obowiązuje tylko zarażonych) - zarażony może w tej fazie tylko i wyłącznie zarażać innych graczy, wskazuje kto ma być zarażony, nie dochodzi do zarażenia, gdy cel zastawił pułapkę lub się broni - bardzo zwiększa się stan zmęczenia

    PRIORYTET AKCJI W FAZIE NOCY (im niżej, tym później dzieje się akcja):
    1. obrona, odpoczynek
    2. użycie przedmiotu, konstrukcja pułapki
    3. ukrycie/pójście po przedmioty(-ów)
    4. kradzież przedmiotów, zabójstwo
    5. sianie zarazy
    6. sprawdzenie stanu gracza przez lekarza

    jeżeli gracz zostanie przyłapany na kradzieży/próbie zabójstwa przez broniącego się gracza lub wpadnie w pułapkę, to automatycznie traci punkty zaufania wobec wszystkich graczy (25%) - motywy przyłapanego nie będą znane innym graczom; jeśli zainfekowani zostaną przyłapani na próbie zarażenia lub wpadną w pułapkę, to tracą zaufanie wobec wszystkich jak w przypadku kradzieży/zabójstwa; nie można pilnować spiżarni

    legenda dla wzrostu stanu zmęczenia:
    zwiększa się: +10%
    bardzo zwiększa się: +15%
    znacznie zwiększa się: +20%

5. Inne
  • akcje w fazie nocy muszą zostać wysłane prowadzącemu grę przez prywatną wiadomość
  • w fazie nocy nie liczy się kolejność wysłanych akcji (tylko priorytet ich wykonywania)
  • w każdej fazie dnia można zyskać maksymalnie 20% punktów zaufania
  • jeśli gracz nie wykona akcji przez dwa dni, to ginie z głodu/odwodnienia, dostaje -1 od prowadzącego oraz ostrzeżenie od moderatorów (chyba, że odpowiednio uzasadni potem swoją niedyspozycję)
  • do gry nie mogą się zapisać użytkownicy z ujemną wartością reputacji
  • wszelkie pytania i wątpliwości proszę kierować do prowadzącego przez prywatną wiadomość/szałt

Lista zapisanych:
  1. Chmurowaty - bogacz - wycofał się z gry
  2. Pojler - budowlaniec - zarażony dnia pierwszego
  3. Dżawel - starszy brat
  4. Cornel - zatroskany ojciec - zmarł z powodu osłabienia organizmu
  5. Maixior - recydywista
  6. XproNito - dziecko - zmarł za brak aktywności przez dwa dni gry
  7. CriX - łącznik/konduktor - zarażony dnia drugiego
  8. Jedrek - były wojskowy
  9. Lecter - budowlaniec - zmarł z powodu osłabienia organizmu
  10. VeneziA - webdesigner - zmarła (?) za brak aktywności przez dwa dni gry
  11. Kacpei - budowlaniec
  12. Marikisus - dziecko - zmarł z powodu osłabienia organizmu
  13. Matys - duchowny - zmarł za brak aktywności przez dwa dni gry
  14. Sasha09 - dziecko - zmarł za brak aktywności przez dwa dni gry
  15. Aspazar - duchowny - zmarł za brak aktywności przez dwa dni gry
  16. DragonoidPL - dziecko
  17. NoNick - punk - zmarł za brak aktywności przez dwa dni gry
  18. Makulo - dziecko
  19. Abek - urzędnik
  20. Ktosiu - student medycyny
  21. Ken - były wojskowy - zmarł za brak aktywności przez dwa dni gry
  22. DeWitty - dziecko - zmarł z powodu osłabienia organizmu
  23. Manga Ryu - recydywista
S█▀▄▌a, 18 VI 20░▓

Pasażerowie pociągu na trasie między F▐█▄▌n a R█▀▌▄n, który połączony jest tunelem podziemnym, zaczynają odzyskiwać przytomność w otoczeniu ciemności. Na jednym krańcu wagonu słychać krzyki i płacz, a na drugim kilku szczęśliwców mamrota do siebie próbując przypomnieć sobie co tutaj robią. Konduktor Crix, któremu z czubka głowy spływała niewielka ilość krwi, nerwowo świecił firmową latarką szukając panelu z awaryjnym zasilaniem. Po chwili wagon był oświetlony na całej długości. Crix zaczął przeglądać przedziały, w jednym z nich spotkał kilku pasażerów: dwóch byłych wojskowych – Ken i Jedrek. Wyglądali jakby byli w dobrym stanie fizycznym, więc kazał im pomóc wynieść wszystkich żyjących z wagonu. Minęła godzina zanim wydobyto wszystkich ocalałych oraz udzielono im niezbędnej pomocy zarówno fizycznej jak i psychicznej. Niektórzy chcieli zadzwonić do bliskich, ale sygnał telefoniczny tutaj nie docierał. Gdy sytuacja była bardziej opanowana konduktor poprosił o chwilę uwagi, zaczął majstrować przy swoim radiu, po chwili wszyscy skupieni byli na następującym komunikacie w wiadomościach:
Głos z radia napisał(a):Dziś w okolicach godziny 8:30 na terenie kraju miało miejsce trzęsienie ziemi, którego epicentrum znajdowało się na terenie A▐p. Magnituda została określona na 8.3 w skali Richtera, a wstępne straty materialne szacuje się na 12 miliardów euro. Nie przewiduje się by zjawisko miało się powtórzyć w najbliższym czasie, dlatego z całej S█▀▄▌i są sprowadzane wszystkie dostępne jednostki, które udzielą pomocy wszystkim poszkodowanym. Proszę pozostać z nami, postaramy się jak najszybciej informować Państwa o nowych faktach dotyczących tej katastrofy.
Wszyscy zaczęli się rozglądać wokół siebie. Po każdej stronie inne wagony blokowały dostęp do obu końców tunelu. Na wskutek trzęsienia, na odcinku, na którym się znajdowali, ze wszystkich stron wystąpiły skały, tworząc pewnego rodzaju kryjówki. Ludzie będąc rozeznani w sytuacji zaczęli wracać do wagonu po swoje rzeczy. Żeby oszczędzić sobie później widoku bezwładnych, zakrwawionych ciał, te zostały przeniesione przez wojskowego i konduktora do jednego przedziału, gdzie zamknięto drzwi i odpowiednio zsunięto zasłony. Duchowny Aspazar zaczął wyciągać na zewnątrz bagaże należące do pasażerów, którym nie udało się przeżyć. Potem pospiesznie przekładał zawartość każdego z nich do jednego dużego plecaka turystycznego. „Wykorzystane” torby i walizki odstawiał w kąt, a gdy skończył robotę zaczął przemawiać:

Słuchajcie bracia i siostry - nie traćcie nadziei. Byłem świadkiem podobnych nieszczęść - wiem, że Bóg nad nami czuwa i doprowadzi ratowników do nas. W tym trudnym dla nas czasie musimy nawzajem sobie ufać i pomagać, dlatego wszystkie rzeczy nadające się do spożycia przełożyłem do tego plecaka, są one dostępne dla wszystkich. Przypominam jednak żebyście poważnie obchodzili się z tymi darami, jeśli szybko się skończą możemy już nigdy więcej nie spojrzeć na blask ukochanego słońca. Przedstawmy się nawzajem, to będzie pierwszy krok do naszego zbawienia.

Wśród osób, które przetrwały znalazły się:
  • wędrowny duchowny – Aspazar, który wcześniej głosił kazania w Azji a teraz w Europie
  • ksiądz rzymskokatolicki Matys – został przeniesiony do innej parafii, po drodze spotkał Aspazara, razem podróżują od kilku dni
  • konduktor – Crix, który myślał, że dziś miał być taki sam spokojny dzień pracy jak każdy inny
  • byli wojskowi i dobrzy kumple – Ken i Jedrek, którzy kiedyś działali na misji pokojowej w Iranie, wracali do domu z pogrzebu znajomego z wojska
  • student medycyny – Ktosiu, był w drodze do jednego z największych szpitali w Europie, gdzie miał odbywać praktyki
  • Chmurowaty – prezes telewizyjnego kanału sportowego, który wracał z urlopu; mimo ogromnego majątku żyje skromnie i korzysta z transportu publicznego
  • Pojler, Kacpei, Lecter – trzej bracia, budowlańcy; jechali na ślub ich jedynej siostry
  • Sasha09,Marikisus,XproNito,DragonoidPL – uczniowie podstawówki, którzy podróżowali po kraju by zwiedzać zabytki pod opieką Dżawela – brata Marikisusa
  • Makulo – pięciolatek, jechał do domu wraz z ojcem, który zginął w trakcie trzęsienia
  • Cornel i jego synek DeWitty – także jechali do domu, siedzieli w tym samym przedziale co Makulo i jego ojciec
  • VeneziA – webdesigner, jechał do klienta, by skonsultować się na temat ostatniego projektu
  • NoNick – typowy punk, uciekł od rodziców i chce żyć na własną rękę
  • Abek – urzędnik, a jednocześnie amator fotografii
  • Manga Ryu oraz Maixior – wracali z więzienia, Manga Ryu siedział za pobicie ze skutkiem śmiertelnym, Maixior za sprzedaż narkotyków

Crix znów odsłuchuje informacji z radia:
Głos z radia napisał(a):Jedne złe wieści gonią drugie. Mówi się nieoficjalnie o wycieku informacji, w których pojawia się określenie „wirus D”. Według ustaleń wirus ten ma być bronią biologiczną użytą w wypadku III wojny światowej i działa niczym pasożyt. Ma żerować na swojej ofierze tylko po to by dwa dni później zginąć wraz z gospodarzem. Na podstawie tych danych wynika, że rząd od dwóch tygodni szczepi wszystkich obecnych oraz przyszłych lekarzy przeciw temu wirusowi – właśnie od tego czasu na terenie całego kraju lekarze oraz studenci medycyny byli przyjmowani skierowani do szpitali w ramach „obowiązkowych szczepień otrzymując przy okazji eksperymentalny pakiet 3 testerów sprawdzających obecność wirusa WZW typu C. Według tych samych przecieków tak naprawdę sprawdzają one obecność wirusa D. Po więcej informacji zapraszamy w bloku, który rozpocznie się o...
Wszyscy zamarli w milczeniu, w końcu ciszę przełamał Ktosiu, który potwierdził, że był na szczepieniach i otrzymał wspomniane zestawy do badania. Stwierdził też, że może to być prawda, gdyż w szpitalu, w którym pracuje jego znajomy, ludzie zaczęli ginąć niedługo po przybyciu do szpitala. Nie było widać żadnych objaw zewnętrznych, dopiero sekcja zwłok wykazała tajemniczy zanik mięśni serca.

Drugi duchowny, Matys nawoływał do pozostaniu w spokoju, niepotrzebna panika może mogłaby jeszcze bardziej zaszkodzić sytuacji. Urzędnik stwierdził, że ksiądz ma rację, po chwili reszta też tak uważała. Ale to były tylko pozory, jeśli wierzyć temu co mówiono w radiu, tak naprawdę jedyną osobą na której można ufać jest Ktosiu. Ludzie zaczęli myśleć o tym, by na wszelki wypadek gdzieś ukryć przedmioty, dobrymi miejscami do kryjówki były: przedział,w którym schowano zwłoki; toaleta wagonu; kosz na śmieci w korytarzu wagonu; skrytka z regulacją klimatyzacji; walizki przy skale niedaleko pierwszego przewróconego wagonu; skupisko głazów przy drugim przewróconym wagonie; dół przy pojedynczej skale; miejsce między kołami wagonu.

Teraz zaczyna się gra o przetrwanie...

Rozpoczyna się faza dnia, akcje z tej fazy są wykonywane publicznie, czyli należy je umieścić jako odpowiedź w tym temacie.
Faza dnia kończy się o godzinie ~22:00, faza nocy rozpocznie się ~22:30.
Poniżej znajduje się obecny stan graczy oraz zasobów. Przypominam, że informacje o torbach/plecakach graczy są upublicznione tylko przed pierwszą fazą dnia.


Aspazar - duchowny napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 40%
głód
 50%
odwodnienie
 20%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 70%
~~~~~~~~~~~~
Zawartość torby:
  • 1 x krzyż
  • 3 x butelka wody
  • 3 x jabłko

Matys - duchowny napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 35%
głód
 30%
odwodnienie
 30%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 60%
~~~~~~~~~~~~
Zawartość plecaka:
  • 1 x krzyż
  • 2 x słodka bułka
  • 1 x karton soku

Crix – łącznik/konduktor napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 50%
głód
 40%
odwodnienie
 30%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 60%
~~~~~~~~~~~~
Zawartość torby:
  • 2 x bułka słodka
  • 2 x plaster wędliny
  • kasownik biletowy

Ken – były wojskowy napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 20%
głód
 40%
odwodnienie
 20%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 50%
~~~~~~~~~~~~
Zawartość plecaka:
  • szwajcarski scyzoryk
  • 3 x konserwa rybna
  • 2 x butelka wody
  • 1 x puszka orzeszków ziemnych

Jedrek – były wojskowy napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 30%
głód
 20%
odwodnienie
 30%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 50%
~~~~~~~~~~~~
Zawartość plecaka:
  • szwajcarski scyzoryk
  • 2 x konserwa rybna
  • 2 x butelka wody
  • 2 x puszka orzeszków ziemnych

Chmurowaty - bogacz napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 15%
głód
 20%
odwodnienie
 20%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 50%
~~~~~~~~~~~~
Zawartość torby:
  • długopis
  • 2 x crossaint
  • 1 x butelka wody

Ktosiu – student medycyny napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 30%
głód
 40%
odwodnienie
 20%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 90%
~~~~~~~~~~~~
Zawartość plecaka:
  • 3 x test na wirus D
  • 6 x tabliczka czekolady
  • 2 x słodka bułka
  • 1 x karton soku
  • 1 x butelka wody

Pojler - budowlaniec napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 50%
głód
 30%
odwodnienie
 20%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 40%
Kacpei
 80%
Lecter
 90%
~~~~~~~~~~~~
Zawartość torby:
  • zegarek kieszonkowy
  • 1 x croissant
  • 3 x plaster wędliny
  • 1 x karton soku
  • 1 x butelka wody

Kacpei - budowlaniec napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 60%
głód
 20%
odwodnienie
 20%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 50%
Pojler
 80%
Lecter
 80%
~~~~~~~~~~~~
Zawartość plecaka:
  • nakolanniki
  • 3 x plaster wędliny
  • 1 x karton soku
  • 2 x butelka wody

Lecter - budowlaniec napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 40%
głód
 20%
odwodnienie
 40%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 45%
Kacpei
 80%
Pojler
 90%
~~~~~~~~~~~~
Zawartość torby:
  • paczka gwoździ
  • młotek
  • 1 x konserwa rybna
  • 1 x puszka orzeszków ziemnych
  • 2 x paluszki
  • 1 x bułka słodka
  • 1 x butelka wody

Sasha09 - dziecko napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 10%
głód
 30%
odwodnienie
 10%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 55%
~~~~~~~~~~~~
Zawartość plecaka:
  • 1 x crossaint
  • 1 x tabliczka czekolady
  • 2 x bułka słodka
  • 1 x paluszki
  • 2 x butelka oranżady
  • 1 x butelka wody

XproNito - dziecko napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 20%
głód
 10%
odwodnienie
 20%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 50%
~~~~~~~~~~~~
Zawartość plecaka:
  • 2 x tabliczka czekolady
  • 3 x bułka słodka
  • 2 x paluszki
  • 1 x butelka oranżady

DragonoidPL - dziecko napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 30%
głód
 10%
odwodnienie
 20%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 60%
~~~~~~~~~~~~
Zawartość plecaka:
  • 2 x crossaint
  • 1 x bułka słodka
  • 1 x paluszki
  • 3 x butelka oranżady
  • 2 x butelka wody

Marikisus - dziecko napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 30%
głód
 10%
odwodnienie
 20%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 40%
Dżawel
 85%
~~~~~~~~~~~~
Zawartość plecaka:
  • 2 x crossaint
  • 2 x bułka słodka
  • 2 x paluszki
  • 1 x butelka oranżady
  • 1 x butelka wody

Dżawel – starszy brat napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 50%
głód
 10%
odwodnienie
 10%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 45%
Marikisus
 85%
~~~~~~~~~~~~
Zawartość plecaka:
  • 1 x crossaint
  • 2 x konserwa rybna
  • 1 x butelka oranżady
  • 3 x butelka wody

Makulo - dziecko napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 50%
głód
 10%
odwodnienie
 10%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 75%
~~~~~~~~~~~~
Zawartość plecaka:
  • 2 x crossaint
  • 2 x butelka wody

DeWitty - dziecko napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 40%
głód
 20%
odwodnienie
 10%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 55%
Cornel
 90%
~~~~~~~~~~~~
Zawartość plecaka:
  • 2 x bułka słodka
  • 1 x karton soku
  • 1 x butelka oranżady

Cornel – zatroskany ojciec napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 60%
głód
 10%
odwodnienie
 10%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 50%
DeWitty
 90%
~~~~~~~~~~~~
Zawartość torby:
  • 2 x tabliczka czekolady
  • 2 x crossaint
  • 1 x karton soku
  • 2 x butelka wody

VeneizA – webdesigner napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 50%
głód
 10%
odwodnienie
 20%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 40%
~~~~~~~~~~~~
Zawartość plecaka:
  • kabel RJ-45
  • słabej klasy scyzoryk
  • 1 x konserwa rybna
  • 1 x paluszki
  • 2 x butelka wody

NoNick – punk napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 30%
głód
 30%
odwodnienie
 10%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 25%
~~~~~~~~~~~~
Zawartość plecaka:
  • 3 x przypinka
  • żyłka wędkarska
  • 1 x konserwa rybna
  • 2 x paluszki
  • 2 x oranżada

Abek – urzędnik napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 70%
głód
 0%
odwodnienie
 10%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 40%
~~~~~~~~~~~~
Zawartość torby:
  • wysokiej jakości pióro
  • trofeum klubowe
  • 5 x plaster wędliny
  • 2 x butelka wody

Maixior – recydywista napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 20%
głód
 20%
odwodnienie
 30%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 15%
~~~~~~~~~~~~
Zawartość torby:
  • słabej klasy scyzoryk
  • zapalniczka zippo
  • 1 x tabliczka czekolady

Manga Ryu – recydywista napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 30%
głód
 20%
odwodnienie
 20%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 10%
~~~~~~~~~~~~
Zawartość torby:
  • długopis
  • szwajcarski scyzoryk
  • zapalniczka zippo
  • 1 x butelka oranżady

Spiżarnia napisał(a):
Zawartość:
  • 7 x plaster wędliny
  • 3 x konserwa rybna
  • 1 x bułka słodka
  • 1 x crossaint
  • 2 x puszka orzeszków ziemnych
  • 2 x tabliczka czekolady
  • 3 x butelka oranżady
  • 4 x butelka wody
  • 2 x karton soku
Crix usiadł w swoim fotelu i przetarł skroń po której spływała krew. -Cholera, dlaczego akurat na mojej zmianie? A zapowiadał się taki wspaniały dzień...- mruknął pod nosem. Ból głowy nie był tak zły jak świadomość uwięzienia. Co będzie jeśli nie zdążą ich odnaleźć nim skończy się jedzenie? I do tego jeszcze ten cholerny wirus. Myśli kłębiły się w głowie i nic nie dawało perspektywy na świetlaną przyszłość.
-Zdrzemnę się chociaż przez chwilę. Może krótki odpoczynek pozwoli mi spojrzeć na wszystko lepiej.- z tą myślą Crix zasnął.

1. Odpoczynek.
Makulo cały czas jest zrozpaczony po stracie ojca, ciężko dochodzi ta wiadomość do niego, myśli co się z nim stanie płacząc nad ciałem ojca. Po chwili postanowił zdrzemnąć się.

Odpoczynek
Przetarł oczy z kurzu i rozejrzał się dookoła, a następnie wycedził przez zęby.
- Szlag jasny, że też akurat dziś.
Spojrzał na braci i zagaił.
- Tak między nami mówiąc, to wątpię aby ślub miał się odbyć jutro. Pewnie nie jesteśmy jedynymi, którzy ugrzęźli gdzieś po drodze. Myślę, że...
Wyciąga telefon by sprawdzić godzinę.
- Gówno! Telefon rozładowany. - Spogląda na sufit. - Ale to bez różnicy, zasięgu i tak by nie było.
Wstał, aby rozprostować kości i spojrzał po innych miejscach siedzących. Wyszedł na środek korytarza, by móc lepiej widzieć co się dzieje.
-Jak myślisz? - Obrócił głowę do brata Kacpeia - Jak długo tu pozostaniemy?

Rozmawia z graczem Kacpei.
Siedział w ciszy na jednym z siedzeń w przedziale, rozglądając się przez rozbite okno i mamrocząc do siebie po cichu
-Co za koszmar, pracuję bez przerwy i gdy w końcu mam trochę spokoju, dzieje się coś takiego. To pech, to z pewnością pech. Muszę się stąd wydostać jak najszybciej.
Przetarł dłonie o spodnie i złapał głęboki oddech.
Nie ma co zwlekać, im szybciej coś wymyślę, tym szybciej będę w domu...oby

Wstał po niedługiej chwili i postanowił poszukać przydatnych przedmiotów, trafiając w końcu do: Przedziału,w którym schowano zwłoki
Usiadł na chwilę i zaczął zbierać myśli - Same nieszczęścia w tym tygodniu. Zawał i śmierć Franka, - wspomniał dobrego kolegę z wojska - a teraz to... Ale, z drugiej strony, nie takie rzeczy się przeżyło w czasie misji. Mam nadzieję, że ekipa ratunkowa już jest w drodze. Ciekawe, jak ogromne są zniszczenia na zewnątrz... Może lepiej o tym nie myśleć.
Postanowił porozmawiać ze swoim kolegą, aby choć trochę ochłonąć i uspokoić się.
- Jak myślisz, kiedy nas wydobędą? - zagaił do Kena.
- Mam nadzieję, że szybciej, niż tych górników w Chile. Ile oni tam siedzieli?

1. Rozmowa z kolegą (Ken).
Pojler był przestraszony, nie wiedział dlaczego. Coś go niepokoiło. Może to chodziło o ślub siostry, nie wiadomo Więc poszedł do brata Lectera z którym razem przacował. Powiedział mu ze cos go trapi i że dotyczy to ich siostry
1. Rozmowa z bratem (Lecter).
Podchodzi do braci i zagaduje.

-Lecter, nie mam pojęcia ile tu posiedzimy, ale wiem jedno, mając tego wirusa nie będą nas szukać. Co ich obchodzi 50 ludzi, jak zagrożony jest świat? Zamiast tak siedzieć i rozmyślać chodźmy zbudować jakieś wygodne leżaki lub zadaszenie i odpocząć. To nam się teraz najbardziej przyda. Co wy na to?
Jego powieki zdawały się ważyć tonę, postanowił jednak zaczekać z odpoczynkiem do nocy. Sytuacja nie może być aż tak tragiczna - pomyślał - najważniejsze to zachować spokój i trzymać się razem. Wstał i poszedł porozmawiać z księdzem o tym, co ten sądzi o sytuacji.

1. Rozmowa z księdzem - Matys
makulo wstaje po odpoczynku słysząc rozmowę braci i Kacpei przestraszonym głosem mówi do nich :
-rozpalmy ogień bo jest mi coraz zimniej, dobrze ?
po chwili z spuszczoną głową, łzami w oczach i szlochając pyta:
-co będzie z moim tatusiem? Co z nami się stanie? A jak nas nie uratują to co zrobimy?
*ktosiu siada na najbliższym kamieniu*
- "Wszyscy niby mi ufają, ale ja.... komu mam ufać ja !? Narazie jedyne co wpada mi do głowy, żeby zrobić - to uciąć sobię drzemkę....."

1.Odpoczynek
Po około półtorej godziny Crix skończył drzemkę. Nie przyniosła mu oczekiwanego ukojenia myśli, ale głowa przestała boleć, a krew zaschła. Przetarł oczy, wstał z fotela i rozprostował kości. Światło w wagonach na całe szczęście dalej działało. Gdyby teraz nastąpiła jakaś awaria to ich sytuacja by się znacznie pogorszyła. Wyszedł ze swojej kabiny i spojrzał na pasażerów. Nie wyglądali oni za dobrze, ale on sam również. Dwóch żołnierz rozmawiało ze sobą. Było widać po nich niebywały spokój i opanowanie. Widać sporo razem musieli przejść i taka sytuacja nie robiła na nich wrażenia. Dobrze mieć kogoś takiego ze sobą na pokładzie w razie gdyby sprawy przybrały niekorzystny obrót.
Najgorzej wyglądały dzieci. Byli na szczęście z nimi opiekunowie. Jeden z nich (Makulo) płakał, ale nie było się czemu dziwić - przed kilkoma godzinami stracił ojca. Crix przetarł twarz dłonią i ruszył w stronę dzieci.
-I jak się mają nasze małe pociechy? Chyba się nie boicie? Jesteście już duzi a to są na pewno tylko chwilowe problemy. Zobaczycie, pewnie jeszcze jutro wyjdziemy stąd i będziecie mieli o czym opowiadać.- powiedział zdecydowanym i spokojnym głosem. Następnie zwrócił się w stronę Makulo. Klęknął koło chłopca i delikatnie położył mu dłoń na ramieniu. - Wiem co czujesz, jednak teraz musisz być silny. Pamięta, że na zewnątrz czeka na ciebie jeszcze mama. Musisz pokazać jej jakim jesteś dzielnym chłopcem... - Pocieszał chłopca. - Jeśli będziesz czegoś potrzebował, to nie bój się do mnie przyjść. Na czas tych... "kłopotów" zaopiekuję się tobą. - Crix wstał i na koniec posłał jeszcze chłopcu ciepły uśmiech.

2. Crix rozmawia z dziećmi.
Po rozmowie z księdzem postanowił rozejrzeć się po wagonie. Przechodząc obok przedziałów widział ludzi, na których twarzach malowały się rozmaite uczucia, od przerażenia do obojętności. Gdybym tylko miał ze sobą aparat - pomyślał. W tej samej chwili przypomniał sobie o piórze, prezencie od żony na rocznicę ślubu. Udał się do toalety wagonu, oderwał kawałek rękawa swojej białej koszuli i zaczął zapisywać dotychczasowe wydarzenia. Po wszystkim schował swój "pamiętnik", przeszukał toaletę i opuścił pomieszczenie.

2. Poszukiwanie przedmiotów - toaleta wagonu.
(Mam pytanie, czy nocne akcje mam wysyłać do GM iii czy Sasha09,Marikisus,XproNito,DragonoidPL to rodzina czy tylko Mariki? Cholera, dużo mam tych pytań)

<To raczej tak nie miała wyglądać ta wycieczka... a w dodatku ten cholerny wirus! Długo nie pożyjemy! Chyba że uda się zdobyć odpowiednią ilość zapasów... nie teraz, muszę odpocząć.>

______________

1. Odpoczynek
Po opuszczeniu toalety ze zmęczenia zakręciło mu się w głowie. Oczy bolały go niemiłosiernie. Nie mogę trzeźwo myśleć, muszę odpocząć.

3. Drzemka
Zmęczony i głodny rozglądam się za kimś lub za czymś co mogłbym zjeść. Po chwili zauważam Ktosia i podchodze do niego.
-Proszę pana, głodny jestem, ma pan coś dobrego?-Pytam się z nadzieją i czekam na odpowiedź studenta.

1. Prosi Ktosia o czekoladę.
(22-05-2013, 21:40)Javel napisał(a): [ -> ](Mam pytanie, czy nocne akcje mam wysyłać do GM iii czy Sasha09,Marikisus,XproNito,DragonoidPL to rodzina czy tylko Mariki? Cholera, dużo mam tych pytań)
Co do fazy nocy - punkt piąty w pierwszym poście tego tematu (+ odpowiednie informacje zostaną podane przed fazą nocy). Tylko Marikisus jest Twoją rodziną (zresztą znajduje się odpowiednie statystyki zaufania wśród członków rodziny) - reszta to jego koledzy z podstawówki, chcieli zobaczyć trochę zabytków. Ze względu na to, że miałeś wolny czas zgodziłeś się na pilnowanie całej czwórki.

Bardzo proszę by następne pytania był wysyłane przez prywatną wiadomość Cute_Winking

edit: LOOOOOOL dopiero przed chwilą zauważyłem, że zamiast Marikisusa miałeś samego siebie w zaufaniu do członka rodziny - przepraszam za wpadkę
DeWitty podchodzi do mnie i pyta o czekalade.
Uprzejmie podarowuję ją mu.
- A tak przy okazji, skąd pochodzisz ?

2. Dzielenie się posiłkiem
3. Rozmowa z graczem
Po długiej rozmowie poczuł się nieco zmęczony. Czas na krótką drzemkę! - pomyślał, po czym położył się na zrobionym wcześniej posłaniu i zamknął oczy.

2. Drzemka
(Dzięki mniamny)

<O wiele lepiej po takiej drzemce!>
*Przeciera twarz*
<No dobra, teraz trzeba zdobyć więcej pożywienia>

2. Szukanie: walizki przy skale niedaleko pierwszego przewróconego wagonu
Crix przeszedł się po wagonach oceniając sytuację. Nie wyglądało to różowo. Wszystkie drogi ucieczki były zablokowane. Nie było nawet szansy na ręczne usunięcie rumowiska. Chciałby żeby to co powiedział dzieciom było prawdą - że wyjdą stąd najpóźniej jutro, jednak sam wiedział, że to niemożliwe. Nim na miejsce przybędą ekipy ratunkowe, i zabiorą się za odkopywanie minie przynajmniej kilka dni. Trzeba zachować spokój. Panika nikomu nie pomoże. Trzeba więc oszczędzać siły i prowiant.
Ale... Pozostaje jeszcze kwestia wirusa. Jak to możliwe, że tyle nieszczęść zwaliło mu się na głowę i to w jednym dniu? Ta myśl nie dawała mu spokoju. Rano miał to dziwne przeczucie żeby wziąć dzień wolnego, jednak je zignorował. Później jednak dzień wyglądał normalnie i wszystko miało być dobrze...
-Dlaczego kurwa tak nie jest? - zaklął pod nosem.
I jeszcze ten przedział w którym złożone zostały zwłoki zabitych. Jeśli ekipa szybko ich nie odnajdzie zwłoki zaczną strasznie śmierdzieć. W takim wypadku wszystkim będzie trudno wytrzymać ten smród.
-Dobra... Tylko spokojnie - powiedział sobie w duchu i zrobił głęboki wdech. Wcześniej nie było na to czasu, ale przeszukanie zwłok może być dobrym pomysłem.
Crix poprawił swoją kamizelkę i ruszył w stronę przedziału gdzie były złożone zwłoki.

3. Przeszukanie przedziału ze zwłokami.
Instynkt wam podpowiada, że zbliża się noc. Crix wyłącza światła wagonu, by oszczędzić pracę generatora. Nastała ciemność.

Następuje faza nocy, trwa ona godziny 8:30. W tej fazie gracze wysyłają prowadzącemu grę prywatną wiadomość w treści wpisując wykonywaną akcję oraz osobę wobec której akcja jest wykonywana (jeśli tego wymaga). Wykonanie kradzieży znaczy, że kradniesz maksymalnie 2 losowe przedmioty z torby/plecaka osoby, którą wskazujesz lub ze spiżarni. Nie wysłanie takiej wiadomości jest równoznaczne z dodaniem do poziomu zmęczenia 15%. Stan waszych plecaków/toreb od teraz jest znany tylko wam. Stan plecaka będzie wysyłany po każdej fazie nocy w przypadku kradzieży, bądź na życzenie (niestety filtr antyspamujący nie pozwala mi na szybkie rozsyłanie ponad 20 wiadomości Crying ). Poniżej aktualny stan graczy oraz spiżarni:


Aspazar - duchowny napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 50%
głód
 70%
odwodnienie
 35%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 70%

Matys - duchowny napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 45%
głód
 50%
odwodnienie
 45%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 60%

Crix – łącznik/konduktor napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 40%
głód
 60%
odwodnienie
 45%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 70%

Ken – były wojskowy napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 30%
głód
 60%
odwodnienie
 35%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 50%

Jedrek – były wojskowy napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 20%
głód
 40%
odwodnienie
 45%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 60%

Chmurowaty - bogacz napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 25%
głód
 40%
odwodnienie
 35%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 50%

Ktosiu – student medycyny napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 20%
głód
 60%
odwodnienie
 35%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 100%

Pojler - budowlaniec napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 60%
głód
 50%
odwodnienie
 35%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 40%
Kacpei
 100%
Lecter
 100%

Kacpei - budowlaniec napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 70%
głód
 40%
odwodnienie
 35%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 50%
Pojler
 100%
Lecter
 100%

Lecter - budowlaniec napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 50%
głód
 40%
odwodnienie
 55%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 45%
Kacpei
 100%
Pojler
 100%

Sasha09 - dziecko napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 20%
głód
 50%
odwodnienie
 25%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 55%

XproNito - dziecko napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 30%
głód
 30%
odwodnienie
 35%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 50%

DragonoidPL - dziecko napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 10%
głód
 30%
odwodnienie
 35%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 70%

Marikisus - dziecko napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 40%
głód
 30%
odwodnienie
 35%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 40%
Dżawel
 85%

Dżawel – starszy brat napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 40%
głód
 30%
odwodnienie
 25%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 45%
Marikisus
 85%

Makulo - dziecko napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 30%
głód
 30%
odwodnienie
 25%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 85%

DeWitty - dziecko napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 50%
głód
 30%
odwodnienie
 25%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 55%
Cornel
 90%

Cornel – zatroskany ojciec napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 70%
głód
 30%
odwodnienie
 25%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 50%
DeWitty
 90%

VeneizA – webdesigner napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 60%
głód
 30%
odwodnienie
 35%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 40%

NoNick – punk napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 40%
głód
 50%
odwodnienie
 25%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 25%

Abek – urzędnik napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 60%
głód
 20%
odwodnienie
 25%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 50%

Maixior – recydywista napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 30%
głód
 30%
odwodnienie
 38%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 15%

Manga Ryu – recydywista napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 40%
głód
 30%
odwodnienie
 28%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 10%

Spiżarnia napisał(a):
Zawartość:
  • 7 x plaster wędliny
  • 3 x konserwa rybna
  • 1 x bułka słodka
  • 1 x crossaint
  • 2 x puszka orzeszków ziemnych
  • 2 x tabliczka czekolady
  • 3 x butelka oranżady
  • 4 x butelka wody
  • 2 x karton soku
_______________________________________________________________

Crix wstał jako pierwszy, by włączyć oświetlenie w wagonie, które dosyć szybko obudziło tych, którzy spali. Ci zaś, którzy nadal byli oszołomieni wczorajszym przeżyciem patrzyli przed siebie jakby mieli umrzeć następnego dnia. Crix użył radia w nadziei, że otrzyma nowe informacje.
Głos z radia napisał(a):
Komunikat specjalny! Wewnątrz zasypanego tunelu na trasie między F▐█▄▌n a R█▀▌▄n mogą się znajdować żywi ludzie! Badacze stwierdzili za pomocą odpowiedniej aparatury, że znajduje się kilka odcinków, które nie zostały całkowicie uszkodzone. Kilka godzin temu ustalono szczegóły wydobycia ewentualnych ocalonych - nad nimi ma zostać przeprowadzony odwiert wgłąb ziemi o szerokości 3 metrów. Akcja może potrwać maksymalnie 6 dni czasu.

A teraz kolejne informacje o "wirusie D". Oficjalnie potwierdzono spekulacje, o których wcześniej informowaliśmy. Szczepionka próbna, która była podawana lekarzom i studentom medycyny - działa i zostanie ona rozdysponowana wszystkim mieszkańcom potencjalnie zarażonych regionów. Zapraszamy później, po więcej informacji...
Ci, którzy byli świadomi tego co usłyszeli, nie mogli w pełni odetchnąć z ulgą. Wiedzą, że wirus D się panoszy i ktoś w śród nich też może być zarażony. Postanawiają jednak skupić się na przetrwaniu kolejnego dnia...

Rozpoczyna się faza dnia i trwa ona do godziny 22:00. Faza nocy tak jak poprzednio rozpocznie się od godziny 22:30.
Część z graczy nie wykonała jeszcze żadnych akcji w żadnej fazie, jeśli w dniu dzisiejszym też tego nie uczynią, to ich punkty zmęczenia, głodu, odwodnienia podwoją się i po następnej fazie nocy - zginą.
Niektórzy dostaną informacje na prywatną wiadomość o swoim aktualnym stanie. Poniżej znajduje się obecna statystyka graczy:

Aspazar - duchowny napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 65%
głód
 75%
odwodnienie
 40%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 70%

Matys - duchowny napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 75%
głód
 55%
odwodnienie
 50%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 60%

Crix – łącznik/konduktor napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 15%
głód
 65%
odwodnienie
 50%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 70%

Ken – były wojskowy napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 45%
głód
 65%
odwodnienie
 35%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 50%

Jedrek – były wojskowy napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 0%
głód
 45%
odwodnienie
 50%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 60%

Chmurowaty - bogacz napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 0%
głód
 45%
odwodnienie
 40%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 50%

Ktosiu – student medycyny napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 35%
głód
 65%
odwodnienie
 40%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 100%

Pojler - budowlaniec napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 75%
głód
 55%
odwodnienie
 40%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 40%
Kacpei
 100%
Lecter
 100%

Kacpei - budowlaniec napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 45%
głód
 45%
odwodnienie
 40%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 50%
Pojler
 100%
Lecter
 100%

Lecter - budowlaniec napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 25%
głód
 45%
odwodnienie
 60%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 45%
Kacpei
 100%
Pojler
 100%

Sasha09 - dziecko napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 42%
głód
 55%
odwodnienie
 30%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 55%

XproNito - dziecko napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 52%
głód
 35%
odwodnienie
 40%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 50%

DragonoidPL - dziecko napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 32%
głód
 35%
odwodnienie
 40%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 70%

Marikisus - dziecko napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 15%
głód
 35%
odwodnienie
 40%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 40%
Dżawel
 85%

Dżawel – starszy brat napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 55%
głód
 35%
odwodnienie
 30%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 45%
Marikisus
 85%

Makulo - dziecko napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 52%
głód
 35%
odwodnienie
 30%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 85%

DeWitty - dziecko napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 72%
głód
 35%
odwodnienie
 30%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 55%
Cornel
 90%

Cornel – zatroskany ojciec napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 45%
głód
 35%
odwodnienie
 30%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 50%
DeWitty
 90%

VeneizA – webdesigner napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 75%
głód
 35%
odwodnienie
 40%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 40%

NoNick – punk napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 55%
głód
 55%
odwodnienie
 30%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 25%

Abek – urzędnik napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 35%
głód
 25%
odwodnienie
 30%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 50%

Maixior – recydywista napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 45%
głód
 33%
odwodnienie
 41%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 15%

Manga Ryu – recydywista napisał(a):
~~~~~~~~~~~~
Wskaźnik śmierci:
zmęczenie
 15%
głód
 33%
odwodnienie
 31%
~~~~~~~~~~~~
Współczynnik zaufania:
 10%

Spiżarnia napisał(a):
Zawartość:
  • 7 x plaster wędliny
  • 2 x konserwa rybna
  • 1 x bułka słodka
  • 1 x crossaint
  • 2 x puszka orzeszków ziemnych
  • 2 x tabliczka czekolady
  • 3 x butelka oranżady
  • 3 x butelka wody
  • 2 x karton soku
Po obudzeniu się rano, postanowiłem podarować zmęczonemu Crixowi jednego crossaint'a. Chciałem być przydatny dla grupy więc postanowiłem poszukać czegoś w klimatyzacji.

1.Dzielenie się przedmiotem
2.Szukanie przedmiotów w skrytce z regulacją klimatyzacji
Cholera, co tu się dzieje? Gdy wszystko się zatrzęsło, straciłem przytomność i obudziłem się dopiero teraz. Spostrzegłem, że ktoś buchnął mi mój scyzoryk, no rozpierdolę go, gdy tylko znajdę tego popaprańca.
- Maixior, co jest? Nie widziałeś może tego fleta, który zagarnął mój scyzor? Pamiątkowy był, jeszcze po ojcu. No i temu cwelowi, przez którego siedziałem, nim groziłem...
Wychylam się z naszego przedziału: wygląda na to, że wszyscy sobie urządzili piknij w drugiej części składu. Wiedzieli, żeśmy przestępcy, czy co? Cholera, trzeba trochę z nimi pogadać, bo wyrzutkami być nie można. A umiejętności się przydadzą. Idę do konduktora, spytam o co chodzi i kiedy ruszymy dalej, wszak nie widziałem mojej małej córeczki od kilku miesięcy, odkąd jej zołzowata matka przestała ją przyprowadzać na widzenia. Szmata.

- Ema, konduktorze, co tutaj się dzieje? Dlaczego pomoc jeszcze nie dotarła?

1. Rozmowa z Criksem.
Stron: 1 2 3 4