Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
Analog "nie dociera do końca" w padzie X360? - Wersja do druku

+- Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ (https://forum.arhn.eu)
+-- Dział: Newschool... (https://forum.arhn.eu/Forum-Newschool)
+--- Dział: PC (https://forum.arhn.eu/Forum-PC)
+--- Wątek: Analog "nie dociera do końca" w padzie X360? (/Temat-Analog-nie-dociera-do-ko%C5%84ca-w-padzie-X360)



Analog "nie dociera do końca" w padzie X360? - SebastianL92 - 21-11-2016

Cześć wam.

Nareszcie zebrałem się i kupiłem pada Microsoftu od XBOXa 360, którego będę używał na PC. Jeśli ma to znaczenie, jest to wydanie z czerwonego pudełka.

Niestety, w kalibracji okazuje się, że lewy analog nie dociera do skrajnych punktów na skosach. W grach objawia się to tym, że biegnąc w lewą-górę, postać nie biegnie tylko idzie. Co ciekawe, okazuje się, że starsze gry mają z tym problem, a np. w Rayman 3 jest to bardzo problematyczne. Kiedy uruchamiam nowsze, Tomb Raider, DmC, a nawet Gears of War, nie ma żadnych problemów. Niestety internet nie do końca wiedział o co chodzi, zawsze problemy z lewym analogiem to uszkodzenie innego typu, raczej mechaniczne. Tutaj wszystko jest sprawne (?).

Czy to jest kwestia pada? Gier? Systemu? Życia? Czy jeśli to jest feature, czy da się to jakoś oszukać?

Sprawa jest dla mnie zupełnie nowa. Do tej pory, nie zależnie jakiego pada podłączałem, sterownik widział dosięganie do skrajnych skosów.