Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
Unreal (1998) [PC] - Recenzja FoXa - Wersja do druku

+- Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ (https://forum.arhn.eu)
+-- Dział: Allschool... (https://forum.arhn.eu/Forum-Allschool)
+--- Dział: Gracze - Graczom (https://forum.arhn.eu/Forum-Gracze-Graczom)
+--- Wątek: Unreal (1998) [PC] - Recenzja FoXa (/Temat-Unreal-1998-PC-Recenzja-FoXa)



Unreal (1998) [PC] - Recenzja FoXa - Fox460 - 15-11-2017

Gra która pokazała Quak'owi 1 i 2 gdzie raki zimują. Albo pokazała że da się lepiej, no i nie potrzeba do tego 5-10 lat aby pokazać skok jakościowy. Kilka rzeczy dość istotnych widać względem Q1-2, a jeszcze bardziej istotną rzeczą był fakt, że kiedy obie gry były bez Akceleratora 3D, to Unreal wyglądał lepiej od Quak'a.
Smuci natomiast fakt że ludzie grający dziś na silniku Unreal Engin, tak go zachwalają, a tak naprawdę wielu z nich nie zna jego korzeni. Które wywodzą się od właśnie Unreala, bo to on wprowadził te innowację, stał się równie ponadczasowym silnikiem co Id Tech, a nawet i lepszym.
Z jednej strony U1 nie było na konsolach, był tylko na PC. W sumie się nie dziwie, bo jeżeli pierwszy U1 miały być bardziej okrojony od Quake 2, to nawet i lepiej że nie było go na PSX czy Dreamcasta. Jedynie czego żałuję to tego, że nie wypuścili edycji na Xboxa 360 i PS3 w edycji HD.
No a sam Quake 2 nie miał startu do Unreala, bo po Quaku 1 ID Software poczuło się zbyt pewnie, Q2 nie zrobił już takiego przeskoku graficznego jak Q1.

W każdym bądź razie zapraszam na moją małą recenzję, którą podsunął mi jeden subskrybent Grinning.