15-10-2015, 02:40
Fajna inicjatywa i jak najbardziej ją popieram, chętnie skorzystam gdybyś udostępnił informację, które dokładnie HEXy zmodyfikowałeś . The Sims 1 zaczyna działać już bardzo kapryśnie pod nowymi systemami operacyjnymi, w moim przypadku poradnik ze strony wsfg.org jedynie to robi, to zawiesza grę już na początkowym ekranie ładowania.
W projekcie dostosowania gry do "jakości" HD widzę jeden, dość znaczący problem - nie wystarczy jednie podbicie rozdzielczości do 1080p i dociągnięcie grafik tam, gdzie to kończą się w złym miejscu. Symulator życia zacznie przypominać raczej... symulator obserwacji mrowiska .
Budowa czegoś, czy przeglądanie sklepu w postaci rzędu kilkudziesięciu ikon rozmiaru dzisiejszych plików ikon stron internetowych bywało upierdliwe już w oryginalnej rozdzielczości 1024x768, a co dopiero gdy widok całej parceli zajmuje jakieś 2/3 ekranu.
Należałoby wykonać miniaturki wszystkich itemów od nowa, przeskalować odpowiednio interfejs, a następnie zmusić grę do współpracy z tym wszystkim, a to jedynie GUI sklepu, robota prawie że awykonalna, szczególnie z tak wybrednym kodem .
Niemniej jednak, czekam na dalsze wieści z twojej strony
W projekcie dostosowania gry do "jakości" HD widzę jeden, dość znaczący problem - nie wystarczy jednie podbicie rozdzielczości do 1080p i dociągnięcie grafik tam, gdzie to kończą się w złym miejscu. Symulator życia zacznie przypominać raczej... symulator obserwacji mrowiska .
Budowa czegoś, czy przeglądanie sklepu w postaci rzędu kilkudziesięciu ikon rozmiaru dzisiejszych plików ikon stron internetowych bywało upierdliwe już w oryginalnej rozdzielczości 1024x768, a co dopiero gdy widok całej parceli zajmuje jakieś 2/3 ekranu.
Należałoby wykonać miniaturki wszystkich itemów od nowa, przeskalować odpowiednio interfejs, a następnie zmusić grę do współpracy z tym wszystkim, a to jedynie GUI sklepu, robota prawie że awykonalna, szczególnie z tak wybrednym kodem .
Niemniej jednak, czekam na dalsze wieści z twojej strony