06-04-2014, 20:42
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-04-2014, 20:43 przez Dark Archon.)
06.04.2014
Dzisiejsza aktualizacja treści do Avatharu będzie podzielona na fazy z uwagi na rozmiar skryptów - pewnie będę miał miliard błędów do poprawienia . Pierwszym jest prosty u podstaw, złożony mechanicznie (i pod względem treści) system ścinania drzew. W lesie znajduje się 200 drzew. Zadaniem graczy jest ich ścinanie i sadzenie tak, by utrzymać tartak przy życiu i nie wyciąć wszystkich w pień (hehe). Drewno wymienić można na gotówkę lub zachować. Przyda wam się w przyszłości. Oczywiście, jak to w Avatharze bywa w tartaku kryje się cały szereg easter eggów i niespodziewanych zwrotów akcji
Dzisiejsza aktualizacja treści do Avatharu będzie podzielona na fazy z uwagi na rozmiar skryptów - pewnie będę miał miliard błędów do poprawienia . Pierwszym jest prosty u podstaw, złożony mechanicznie (i pod względem treści) system ścinania drzew. W lesie znajduje się 200 drzew. Zadaniem graczy jest ich ścinanie i sadzenie tak, by utrzymać tartak przy życiu i nie wyciąć wszystkich w pień (hehe). Drewno wymienić można na gotówkę lub zachować. Przyda wam się w przyszłości. Oczywiście, jak to w Avatharze bywa w tartaku kryje się cały szereg easter eggów i niespodziewanych zwrotów akcji