11-03-2014, 21:34
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-03-2014, 21:46 przez van Radwan.)
Czekałem, aż ktoś napisze pierwszego posta, aby uchronić się przed floodem, ale cóż... Szkoda czasu. Lecimy więc.
Treść może zawierać spoilery dotyczące rozgrywki. Jeśli nie jesteś parszywym leniem i chcesz odkrywać mechaniki gry samodzielnie, polecam pominięcie reszty wiadomości.
1. Zakładka "wysłane" do pocztyliona - przydatne i wygodne.
2. Urozmaicenie systemu lewelowania - wpadłem na to widząc Archona jako admina gry na 20 levelu. Chodzi o to, aby raz na określoną liczbę smokobójstw (załóżmy raz na dziesięć resetów postaci) dać uber opcjonalną misję, która wymagałaby dobicia dwudziestego poziomu. Jej wykonanie mogłoby się wiązać z pewnymi przywilejami/nagrodami/aczi/cokolwiek. Oczywiście można skrócić okres do pięciu smokobójstw - to już kwestia mniej istotna.
3. Nowe aczi - za 100 rocznicę zwierzaka, za określoną liczbę zgonów i zarazem zmartwychwstań, za określoną liczbę udanych zabójstw PvP, za podróżowanie przez portal (który po zmniejszeniu mapy będzie chyba bezużyteczny), za skompletowanie w bestiariuszu wszystkich mobów w grze (gdyby dorzucono nową paczkę z mobami, zamieniłoby się ten aczi na "skompletowanie pierwszego kompletu mobów"). W skrócie - więcej aczi
4. Ataki PvP mogłyby wpływać na charakter postaci - jeśli często atakowałoby się osobę o mniejszym poziomie doświadczenia, charakter szedłby w Ciemną Stronę Mocy (i adekwatnie odwrotnie).
5. Zwierzaki mogłyby odgrywać większą rolę w grze, a nie tylko robić pojedyncze, proste i nie wnoszące wiele do ogólnej rozgrywki czynności (piszę z perspektywy posiadacza Analnego Dewastatora, kota, który mając 99 lat pobiera jedynie od święta jedną monetę podczas walk. Nie wiem jak jest z pozostałymi zwierzakami).
6. Posiadanie konia mogłoby się wiązać ze zwiększoną liczbą punktów podróży (to chyba nawet logiczne).
7. Nowe lokacje na nowej mapie (która zapewne jest już w produkcji) - dungeony, specjalne miasta, które nie byłyby stolicami żadnej z nacji, a posiadające specjalne misje tylko i wyłącznie dla osób, które spełniły odpowiednie wymogi.
7 i pół. Punkty do zwiedzania dungeonów, aby nie tracić punktów podróży, lecz aby także nie łazić sobie za friko jak to ma miejsce podczas misji z sygnetami.
8. Lista ataków własnego zwierzaka - system podobny do tego z umiejętnościami. Podzielony na ataki pozytywne i negatywne. Po co coś takiego?
8 i pół. A mianowicie po to, by uzależnić charakter zwierzaka od podejmowanych czynności (póki co charakter zwierzaka stoi w miejscu). Do tego dałoby to w końcu możliwość kontrolowania poczynań pupila.
9. 3D i soundtrack
10. Więcej eventów w lesie - zauważyłem, że z dalszą grą jest coraz mniej eventów w lesie, lub też są to eventy mało istotne (jak na przykład tawerna, otrzymanie złota/mikstury). Dla przykładu spotkać cygankę to już święto, a na początku zabawy z Avatharem mogłem się z nią 'droczyć' średnio co drugi poziom.
Na razie dziesięć punktów styka. Oczywiście może się okazać, że niektóre z w/w argumentów są już zaaplikowane w grze, lecz jeszcze ich nie odkryłem ze względu na małą liczbę smokobójstw (7). No i wspomniałbym też coś o tym, że stary system dni był bardziej dynamiczny, przez co więcej osób siedziało na serwerze (teraz chyba trochę pustką wieje), ale szanse na zmianę systemu nowych dni są raczej nikłe
No to tyle, wybaczta za flood.
Pozdrowionka.
Treść może zawierać spoilery dotyczące rozgrywki. Jeśli nie jesteś parszywym leniem i chcesz odkrywać mechaniki gry samodzielnie, polecam pominięcie reszty wiadomości.
1. Zakładka "wysłane" do pocztyliona - przydatne i wygodne.
2. Urozmaicenie systemu lewelowania - wpadłem na to widząc Archona jako admina gry na 20 levelu. Chodzi o to, aby raz na określoną liczbę smokobójstw (załóżmy raz na dziesięć resetów postaci) dać uber opcjonalną misję, która wymagałaby dobicia dwudziestego poziomu. Jej wykonanie mogłoby się wiązać z pewnymi przywilejami/nagrodami/aczi/cokolwiek. Oczywiście można skrócić okres do pięciu smokobójstw - to już kwestia mniej istotna.
3. Nowe aczi - za 100 rocznicę zwierzaka, za określoną liczbę zgonów i zarazem zmartwychwstań, za określoną liczbę udanych zabójstw PvP, za podróżowanie przez portal (który po zmniejszeniu mapy będzie chyba bezużyteczny), za skompletowanie w bestiariuszu wszystkich mobów w grze (gdyby dorzucono nową paczkę z mobami, zamieniłoby się ten aczi na "skompletowanie pierwszego kompletu mobów"). W skrócie - więcej aczi
4. Ataki PvP mogłyby wpływać na charakter postaci - jeśli często atakowałoby się osobę o mniejszym poziomie doświadczenia, charakter szedłby w Ciemną Stronę Mocy (i adekwatnie odwrotnie).
5. Zwierzaki mogłyby odgrywać większą rolę w grze, a nie tylko robić pojedyncze, proste i nie wnoszące wiele do ogólnej rozgrywki czynności (piszę z perspektywy posiadacza Analnego Dewastatora, kota, który mając 99 lat pobiera jedynie od święta jedną monetę podczas walk. Nie wiem jak jest z pozostałymi zwierzakami).
6. Posiadanie konia mogłoby się wiązać ze zwiększoną liczbą punktów podróży (to chyba nawet logiczne).
7. Nowe lokacje na nowej mapie (która zapewne jest już w produkcji) - dungeony, specjalne miasta, które nie byłyby stolicami żadnej z nacji, a posiadające specjalne misje tylko i wyłącznie dla osób, które spełniły odpowiednie wymogi.
7 i pół. Punkty do zwiedzania dungeonów, aby nie tracić punktów podróży, lecz aby także nie łazić sobie za friko jak to ma miejsce podczas misji z sygnetami.
8. Lista ataków własnego zwierzaka - system podobny do tego z umiejętnościami. Podzielony na ataki pozytywne i negatywne. Po co coś takiego?
8 i pół. A mianowicie po to, by uzależnić charakter zwierzaka od podejmowanych czynności (póki co charakter zwierzaka stoi w miejscu). Do tego dałoby to w końcu możliwość kontrolowania poczynań pupila.
9. 3D i soundtrack
10. Więcej eventów w lesie - zauważyłem, że z dalszą grą jest coraz mniej eventów w lesie, lub też są to eventy mało istotne (jak na przykład tawerna, otrzymanie złota/mikstury). Dla przykładu spotkać cygankę to już święto, a na początku zabawy z Avatharem mogłem się z nią 'droczyć' średnio co drugi poziom.
Na razie dziesięć punktów styka. Oczywiście może się okazać, że niektóre z w/w argumentów są już zaaplikowane w grze, lecz jeszcze ich nie odkryłem ze względu na małą liczbę smokobójstw (7). No i wspomniałbym też coś o tym, że stary system dni był bardziej dynamiczny, przez co więcej osób siedziało na serwerze (teraz chyba trochę pustką wieje), ale szanse na zmianę systemu nowych dni są raczej nikłe
No to tyle, wybaczta za flood.
Pozdrowionka.
"Kto nie chce kiedy może, ten nie będzie mógł, kiedy będzie chciał."