Ankieta: Co myślisz o projekcie "Castleraria" ?
Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie.
Słabe i nudne , nawet npróbuję zagrać !
0%
0 0%
Może być ciekawie lecz wymaga to wielu poprawek . Chętnie sprawdzę !
0%
0 0%
Pomysł jest OK, drobne zmiany i możemy zacząć testować !
100.00%
3 100.00%
Razem 3 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Castleraria
23-02-2012, 22:04,
Post: #1
Rainbow  Castleraria
Castleraria

Ogólny zarys nowego projektu w Terrari

Witajcie :blush: Zazwyczaj nie przedstawiam moich pomysłów zanim je zrealizuje , lecz tym razem zrobię wyjątek i przedstawię wam mój nowy gamemode który mam zamiar rozwinąć (z waszą pomocą) .
Poniżej napisany jest ogólny zarys projektu ! Wszystko może się zmienić !


- Czym jest Castleraria ?

Castleraria będzie nowym gamemodem , polegającym na wykopaniu kryształow(Niebieskie i Czerwone półkola na przykładowej mapie) drużyny przeciwnej na specjalnej mapie imitującej zamek w którym panuje półmrok
Przykładowa mapa wykonana w 5 minut


- I co , to wszystko ? Nuuudy !

Nie to nie wszystko :dodgy: Do gry dochodzi uwaga...6 unikalnych klas postaci rodem ze średniowiecza ! Rozgrywka odbywała by się w drużynach red i blue w 3v3 lub 4v4 - to od was zależy jaką obierzecie taktykę Smiling

- Klasy postaci ?

Już wam je przedstawiam Winking

Arter- Leśny zwiadowca
* Atakuje za pomocą łuku ( i różnych strzał)
* Jako jedyny gracz posiada aż 2 zielone torche do rozświetlenia mapy
* Zwinny, szybki, skoczny


Bogder - Krasnolud Strażnik
* Włada toporami
* Porusza się dość wolno
* Niesamowicie wytrzymały


Dematian - Dziki Włócznik
* Dobrze kontroluje i broni kryształy
* Walczy za pomocą włóczni
* Szybki zarówno w walce jak i ucieczce


Krystorf - Królewski Mag
* Posiadł umiejętność atakowania magią
* Kontroluje przeciwników
* Lekka szata chroni go przed małymi obrażeniami


Predaken - Wódz Bandytów
* Nieprzewidywalny
* Zatruwa i zmyla cele
* Dobrze zamaskowany potrafi być trudny do zabicia


Bobklower - Złota rączka
* Posiada w swoim arsenale wiele pułapek
* Opanował bronie palne
* Wisi na nim klątwa jasności umysłu - Jego głowa pulsuje lekkim światłem


- Mam nadzieję że jeszcze nie skończyłeś robi się coraz ciekawiej !

Mogę dodać tylko że chciałbym aby mapa była bardziej dynamiczna (tunele , korytarze , wiele przejść), interaktywna (tajne przejścia , migające światła , pułapki , możliwość wysadzenia jakiejś części lub zrobienie podkopu) . Oraz jak już wcześniej wspomniałem mapa będzie "ciemna" - gracze sami rozświetlają ją - dodaje to ciekawy element do rozgrywki , mianowicie pułapki , zakradanie się , ataki od tyłu i kontrola tłumu. Ponadto skrzynki z itemami i unikalnym strojem dla każdej postaci będą znajdywały się w skrzynkach na respie Winking

Podsumowując - Castleraria będzie wyjątkowym trybem gry w którym wcielimy się w średniowiecznego bohatera. Wraz ze swoją drużyną będziesz mógł blokować , bronić , uciekać , kopać , niszczyć , zabijać , oświetlać , przygotowywać pułapki , obmyślać taktyki i wiele wiele więcej !

Głowny cel ? Zniszcz Kryształy wroga i wygraj !

Proszę o opinię i komentarze
-Pozdrawiam TrefluU
Odpowiedz
24-02-2012, 01:17,
Post: #2
RE: Castleraria
Jak dla mnie epicko Winking Ta ciemnośc będzie niezwykle dodawac klimatu. Zwłaszcza, że jak będziemy atakowac, musimy pochodnie schowac, co oznacza, ŻE BĘDZIEMY WALIC NA ŚLEPO! Muahahahha. Super.

Jeżeli to wypali, to będzie niezwykle ;d
Odpowiedz
26-02-2012, 00:28,
Post: #3
RE: Castleraria
WOOOOOOW!

Zajefajne! Brakuje mi tutaj (skoro to średniowiecze) jakiegoś Paladyn/Rycka w roli tanka >?? hmmm??
No ale pomysł super.
mam nadzieję że jeszcze będziemy latać z copper kilof Smiling)

Mogę pomóc w budowaniu mapki Smiling

Nie boję się dawać - i +
Daję ocenę na którą zasługujesz!
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
[-]
Shout: -
Ładowanie...


Kontakt | arhn.eu | Wróć do góry | | Wersja bez grafiki | RSS