Witam wszystkich w kolejnej edycji Mordercy. W pierwszych edycjach świetnie się bawiłem, dlatego postanowiłem stworzyć nowego mordercę. Zachęcam do gry.
Morderca – Truciciel
1.Fabuła gry.
Czasy: Średniowiecze
Miejsce: Redmount
Na wzgórzu czerwonym od żelaza, wybudowano strażnicę, która miała chronić granicę państwa Miskan. Pomimo wielu podejść Khalindoru, strażnica ta nie został jeszcze zdobyta. Wiele ludzi chciało pomóc w obronie granic i wkrótce zabrakło miejsca w strażnicy. Pomimo tego chłopi i szlachta dalej się zbierała, więc postanowiono zbudować miasto wokół strażnicy, która szybko przerodziła się w twierdzę. Powstawały domy, kuźnie farmy, a nawet zbudowano kościół i karczmę „Pod obżartym smokiem”. Twierdza dalej spełniała swoje zadanie i broniła granic przed agresywnym sąsiadem. Wkrótce Khalindor dał sobie spokój, a przynajmniej tak się wydawało…
UWAGA!
Każdy z graczy może w swoich postach dopisywać własne historie dotyczące miasta, fabuły czy też swojej postaci.
2.Cel gry.
Mieszkańcy:
Zabicie trucicieli. W wyniku głosowania lub za pomocą umiejętności specjalnych.
Truciciel:
Zabicie tylu mieszkańców by głosowanie było niemożliwe.
3. Zasady gry
- Podawanie publicznie informacji o roli którą się odgrywa jest zabronione(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Martwi nie mogą pisać postów(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Łamanie zasad określonych w roli gracza jest zabronione(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Wykonywanie akcji przez graczy z rolami odbywa się za pomocą PW do mistrza gry,
- Posty graczy mogą dotyczyć jedynie aktualnej rozgrywki,
- Mistrz gry za pomocą adnotacji może w postach przekazywać informacje służące usprawnieniu przebiegu gry(uwagi, komentarze, upomnienia),
- Osoby nieaktywne/starające się zepsuć zabawę będą mordowane(w grze) i/lub karane ostrzeżeniem/banem,
- Psucie klimatu gry poprzez wymyślanie jakiś pistoletów, mieczy świetlnych lub innych całkiem niepotrzebnych i niepasujących rzeczy będą mordowane i/lub karane ostrzeżeniem/banem,
- Mistrz gry decyduje o wszystkich sprawach nie ujętych w niniejszym regulaminie,
- Podczas trwania gry możliwe są zmiany w zasadach jej przebiegu(zezwolenie na jakąś zabronioną akcję itp),
- Obowiązują zasady ogólne Forum Arhn.eu.
4. Przebieg gry
Gra podzielona jest na dwie fazy, a kilku graczy ma przydzielone role specjalne!
a) Faza dnia
- Faza rozpoczyna się między godziną 6:00 a 12:00 czasu polskiego, a kończy się wraz z ogłoszeniem nocy,
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie mieszkańcy mogą porozumiewać się ze sobą,
- Podczas rozmów gracze mogą rzucać podejrzenia, snuć domysły - które ograniczone są jedynie waszą wyobraźnią i realiami w których odbywa się zabawa,
- Na końcu tej fazy jedna z osób ginie jako domniemany morderca,
- Domniemany morderca wybierany jest za pomocą głosowania
• Głosowanie odbywa się w temacie, obok innych rozmów,
• Każdy głos MUSI być poparty argumentami,
• Nick gracza na którego głosujemy zapisujemy kolorem czerwonym
• Jeśli chcemy zmienić głos, zapisujemy tą informację kolorem niebieskim
• Jeśli chcemy zrezygnować z oskarżania kogokolwiek, zapisujemy tą informację kolorem zielonym
• Możliwe jest wstrzymanie się od głosu, należy to zapisać kolorem zielonym
• Podczas remisu w głosach mistrz gry może zarządzić przedłużenie fazy dnia lub odstąpić od zabicia gracza
b) Faza nocy
- Faza rozpoczyna się między godziną 20:00 a 24:00 czasu polskiego, a kończy się wraz z ogłoszeniem dnia,
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie mieszkańcy NIE mogą porozumiewać się ze sobą,
- Wszyscy gracze posiadający role w tej fazie wysyłają PW do mistrza gry z informacją o wykonywanej akcji,
- Po końcu tej fazy(rozpoczęciu fazy dnia) morderca może zabić któregoś z graczy.
c) Role
ZDRADZENIE swojej roli innym graczom będzie karane. O rolach informować będzie mistrz gry po śmierci danego gracza.
ZDRADZENIE bezpośrednio informacji uzyskanych po wykonaniu akcji będzie karane. Takie informacje można jedynie przekazywać pośrednio poprzez domysły/spekulacje/oskarżenia - tak jak to robią inni gracze.
Role zostaną rozdzielone przez mistrza gry przed rozpoczęciem gry, a po zakończeniu zapisów.
Akcje specjalne wykonywane są za pomocą PW do mistrza gry!
-Truciciel - podczas każdej fazy nocy może wybrać jednego gracza do otrucia lub zabicia (zabicie pozostawia wskazówkę o mordercy dla graczy).
-Strażnik - podczas każdej fazy nocy może wybrać jedną osobę do sprawdzenia czy jest mordercą.
-Mnich – podczas każdej fazy nocy może wybrać jednego gracza, którego zechce obronić podając mu odtrutkę ( gracza uleczonego przez mnicha nie można już otruć, można go tylko zabić, a powyższe efekty działają tylko na gracza zarażonego). Nie może użyć umiejętności na sobie.
- Kochanek - każdej nocy może spędzić upojną noc z jednym z graczy. Ten gracz będzie posiadał alibi i nie będzie można na niego głosować podczas fazy dnia. Nie może użyć umiejętności na sobie.
-Wyszkolony morderca - jeśli umrze w wyniku głosowania może zabrać na "tamten świat" jedną wybraną osobę.
-Prorok - podczas każdej fazy nocy wybiera jedną osobę, jeśli ta osoba zostanie zabita przez mordercę to może wybrać jedną osobę do sprawdzenia jej roli.
-Szlachta, mieszczanie i chłopi. – Cała reszta.
d) Przedmioty.
Losowo przydzielane przedmioty w losowy dzień losowym osobom. Można zniszczyć, oddać komuś lub przehandlować.
-Dziwna ciecz – Jest to naczynie zawierające truciznę lub antidotum, które pozwala mieć trwałą ochronę przed trucizną. (50% szans, że przeżyjesz i tyle samo na to, że umrzesz)
-Skrzynka złota – Pozwala zakupić alibi przez co nie będzie można głosować na daną osobę w fazie dnia.
-Magiczny amulet – Pozwala sprawdzić jedną osobę czy jest trucicielem.
5. Lista graczy.
1. Manga Ryu - Szlachta
2. Chmurowaty - Mieszczanin brutalnie zamordowany.
3. Stivi - Szlachta/truciciel zamordowany przez Mange.
4. Wielkimati - Chłop
5. yamny - Mieszczanin zabity przez swoich towarzyszy.
6. taeguki - Chłop został otruty
7. Javel - Szlachcic, który został otruty.
8. pitrek - Chłop
9. supaplex - Szlachta zabity przez pitrka w wyniku głosowania.
10. Sonix - Mieszczanka/Strażnik została zabita przez odcięcie głowy. Tak zdecydował tłum, a Stivi wykonał wyrok.
11. Karwelas - Chłop
12. Gurgie - Mieszczanin/Prorok został wybrany w głosowaniu i nie zniósł presji. Popełnił samobójstwo.
13. arkhadius - Szlachcic, który został otruty w trakcie libacji.
14. Cornel- Chłop, został otruty
15. Koji - Mieszczanin/mnich umarł ze starości
16. CriX - Mieszczanin/Kochanek tłum skazał go na gilotynę
17. SmellySocks - Chłop otruty w nocy.
18. PisklePL - Szlachta
Na początek podam link do pierwszej edycji mordercy:
http://arhn.eu/forum/Temat-GRA-Morderca-...a-mordercy
EDIT By Stivi
Jak pisać kolorami
Wpisanie
Da efekt
czerwony
niebieski
zielony
kursywa
Morderca – Truciciel
1.Fabuła gry.
Czasy: Średniowiecze
Miejsce: Redmount
Na wzgórzu czerwonym od żelaza, wybudowano strażnicę, która miała chronić granicę państwa Miskan. Pomimo wielu podejść Khalindoru, strażnica ta nie został jeszcze zdobyta. Wiele ludzi chciało pomóc w obronie granic i wkrótce zabrakło miejsca w strażnicy. Pomimo tego chłopi i szlachta dalej się zbierała, więc postanowiono zbudować miasto wokół strażnicy, która szybko przerodziła się w twierdzę. Powstawały domy, kuźnie farmy, a nawet zbudowano kościół i karczmę „Pod obżartym smokiem”. Twierdza dalej spełniała swoje zadanie i broniła granic przed agresywnym sąsiadem. Wkrótce Khalindor dał sobie spokój, a przynajmniej tak się wydawało…
UWAGA!
Każdy z graczy może w swoich postach dopisywać własne historie dotyczące miasta, fabuły czy też swojej postaci.
2.Cel gry.
Mieszkańcy:
Zabicie trucicieli. W wyniku głosowania lub za pomocą umiejętności specjalnych.
Truciciel:
Zabicie tylu mieszkańców by głosowanie było niemożliwe.
3. Zasady gry
- Podawanie publicznie informacji o roli którą się odgrywa jest zabronione(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Martwi nie mogą pisać postów(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Łamanie zasad określonych w roli gracza jest zabronione(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Wykonywanie akcji przez graczy z rolami odbywa się za pomocą PW do mistrza gry,
- Posty graczy mogą dotyczyć jedynie aktualnej rozgrywki,
- Mistrz gry za pomocą adnotacji może w postach przekazywać informacje służące usprawnieniu przebiegu gry(uwagi, komentarze, upomnienia),
- Osoby nieaktywne/starające się zepsuć zabawę będą mordowane(w grze) i/lub karane ostrzeżeniem/banem,
- Psucie klimatu gry poprzez wymyślanie jakiś pistoletów, mieczy świetlnych lub innych całkiem niepotrzebnych i niepasujących rzeczy będą mordowane i/lub karane ostrzeżeniem/banem,
- Mistrz gry decyduje o wszystkich sprawach nie ujętych w niniejszym regulaminie,
- Podczas trwania gry możliwe są zmiany w zasadach jej przebiegu(zezwolenie na jakąś zabronioną akcję itp),
- Obowiązują zasady ogólne Forum Arhn.eu.
4. Przebieg gry
Gra podzielona jest na dwie fazy, a kilku graczy ma przydzielone role specjalne!
a) Faza dnia
- Faza rozpoczyna się między godziną 6:00 a 12:00 czasu polskiego, a kończy się wraz z ogłoszeniem nocy,
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie mieszkańcy mogą porozumiewać się ze sobą,
- Podczas rozmów gracze mogą rzucać podejrzenia, snuć domysły - które ograniczone są jedynie waszą wyobraźnią i realiami w których odbywa się zabawa,
- Na końcu tej fazy jedna z osób ginie jako domniemany morderca,
- Domniemany morderca wybierany jest za pomocą głosowania
• Głosowanie odbywa się w temacie, obok innych rozmów,
• Każdy głos MUSI być poparty argumentami,
• Nick gracza na którego głosujemy zapisujemy kolorem czerwonym
• Jeśli chcemy zmienić głos, zapisujemy tą informację kolorem niebieskim
• Jeśli chcemy zrezygnować z oskarżania kogokolwiek, zapisujemy tą informację kolorem zielonym
• Możliwe jest wstrzymanie się od głosu, należy to zapisać kolorem zielonym
• Podczas remisu w głosach mistrz gry może zarządzić przedłużenie fazy dnia lub odstąpić od zabicia gracza
b) Faza nocy
- Faza rozpoczyna się między godziną 20:00 a 24:00 czasu polskiego, a kończy się wraz z ogłoszeniem dnia,
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie mieszkańcy NIE mogą porozumiewać się ze sobą,
- Wszyscy gracze posiadający role w tej fazie wysyłają PW do mistrza gry z informacją o wykonywanej akcji,
- Po końcu tej fazy(rozpoczęciu fazy dnia) morderca może zabić któregoś z graczy.
c) Role
ZDRADZENIE swojej roli innym graczom będzie karane. O rolach informować będzie mistrz gry po śmierci danego gracza.
ZDRADZENIE bezpośrednio informacji uzyskanych po wykonaniu akcji będzie karane. Takie informacje można jedynie przekazywać pośrednio poprzez domysły/spekulacje/oskarżenia - tak jak to robią inni gracze.
Role zostaną rozdzielone przez mistrza gry przed rozpoczęciem gry, a po zakończeniu zapisów.
Akcje specjalne wykonywane są za pomocą PW do mistrza gry!
-Truciciel - podczas każdej fazy nocy może wybrać jednego gracza do otrucia lub zabicia (zabicie pozostawia wskazówkę o mordercy dla graczy).
-Strażnik - podczas każdej fazy nocy może wybrać jedną osobę do sprawdzenia czy jest mordercą.
-Mnich – podczas każdej fazy nocy może wybrać jednego gracza, którego zechce obronić podając mu odtrutkę ( gracza uleczonego przez mnicha nie można już otruć, można go tylko zabić, a powyższe efekty działają tylko na gracza zarażonego). Nie może użyć umiejętności na sobie.
- Kochanek - każdej nocy może spędzić upojną noc z jednym z graczy. Ten gracz będzie posiadał alibi i nie będzie można na niego głosować podczas fazy dnia. Nie może użyć umiejętności na sobie.
-Wyszkolony morderca - jeśli umrze w wyniku głosowania może zabrać na "tamten świat" jedną wybraną osobę.
-Prorok - podczas każdej fazy nocy wybiera jedną osobę, jeśli ta osoba zostanie zabita przez mordercę to może wybrać jedną osobę do sprawdzenia jej roli.
-Szlachta, mieszczanie i chłopi. – Cała reszta.
d) Przedmioty.
Losowo przydzielane przedmioty w losowy dzień losowym osobom. Można zniszczyć, oddać komuś lub przehandlować.
-Dziwna ciecz – Jest to naczynie zawierające truciznę lub antidotum, które pozwala mieć trwałą ochronę przed trucizną. (50% szans, że przeżyjesz i tyle samo na to, że umrzesz)
-Skrzynka złota – Pozwala zakupić alibi przez co nie będzie można głosować na daną osobę w fazie dnia.
-Magiczny amulet – Pozwala sprawdzić jedną osobę czy jest trucicielem.
5. Lista graczy.
1. Manga Ryu - Szlachta
2. Chmurowaty - Mieszczanin brutalnie zamordowany.
3. Stivi - Szlachta/truciciel zamordowany przez Mange.
4. Wielkimati - Chłop
5. yamny - Mieszczanin zabity przez swoich towarzyszy.
6. taeguki - Chłop został otruty
7. Javel - Szlachcic, który został otruty.
8. pitrek - Chłop
9. supaplex - Szlachta zabity przez pitrka w wyniku głosowania.
10. Sonix - Mieszczanka/Strażnik została zabita przez odcięcie głowy. Tak zdecydował tłum, a Stivi wykonał wyrok.
11. Karwelas - Chłop
12. Gurgie - Mieszczanin/Prorok został wybrany w głosowaniu i nie zniósł presji. Popełnił samobójstwo.
13. arkhadius - Szlachcic, który został otruty w trakcie libacji.
14. Cornel- Chłop, został otruty
15. Koji - Mieszczanin/mnich umarł ze starości
16. CriX - Mieszczanin/Kochanek tłum skazał go na gilotynę
17. SmellySocks - Chłop otruty w nocy.
18. PisklePL - Szlachta
Na początek podam link do pierwszej edycji mordercy:
http://arhn.eu/forum/Temat-GRA-Morderca-...a-mordercy
EDIT By Stivi
Jak pisać kolorami
Wpisanie
Kod:
[color=red]czerwony[/color]
[color=blue]niebieski[/color]
[color=green]zielony[/color]
[i]kursywa[/i]
Da efekt
czerwony
niebieski
zielony
kursywa