25-02-2016, 14:44
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-02-2016, 17:04 przez sonsofwelder.)
Cześć wszystkim!
Jest mi niezwykle przyjemnie przedstawić grę, którą wraz z bratem stworzyliśmy na systemy android.
Pracę nad grą rozpoczęliśmy pod koniec 2014, były oczywiście większe i mniejsze przerwy w naszej prac, miała ona być prostą platformówką, z czasem jednak pod względem mechaniki jak i oprawy przerodziła się w "coś" bardziej zaawansowanego.
Tutaj dodam może opis z google play:
"Ignatius to klimatyczny puzzle-platformer (gra logiczno - platformowa) z interesująca fabułą. Swoją graficzną formą nawiązuje do starych, niemych filmów. Oprawa wizualna „Ignatiusa” to unikalne połączenie różnych estetyk – ręcznego rysunku, noir, vintage, art deco a nawet elementów steam-punk. Całości dopełnia nastrojowa muzyka i ciekawe tło fabularne. W grze możemy odnaleźć nawiązania do gwiazd i filmów z dawnych lat.
Gra zabiera nas do surrealistycznej rzeczywistości, gdzie wcielamy się w postać o imieniu Ignatius. Główny bohater to chłopak nieco znudzony swoim dotychczasowym, monotonnym życiem. Pewnej księżycowej nocy dzieje się coś nieoczekiwanego, co przewraca jego uporządkowane życie do góry nogami. Spotyka tajemniczego dyrektora kina obwoźnego o imieniu Vigo. Pod wpływem działań szalonego reżysera, Ignatius zostaje uwięziony w świecie filmu.
Podczas gry odnajdujemy fragmenty księgi, dzięki którym możemy poznać historię naszego głównego oponenta, a także dowiedzieć się w jaki sposób nieoczekiwany splot zdarzeń wpłynął na nasz obecny los.
W grze zmierzymy się z przeszkodami o charakterze logicznym i zręcznościowym. W walce stawimy czoło bossom. Przemierzymy surrealistyczny świat pełen dziwnych stworzeń i intrygujących miejsc.
- dwa rodzaje sterowania
- system save’ów (w dowolnym momencie gry)
- wyjątkowa szata graficzna nawiązująca do stylów: ręcznego rysunku, noir, vintage, art deco oraz steam-punk
- atmosfera starego filmu
- ciekawe, zróżnicowane epizody
- nastrojowa oprawa muzyczna i dźwiękowa"
Ponadto warto wspomnieć, że gra nie atakuje graczy reklamami. Zostały one ograniczone do minimum. W pierwszym epizodzie nie pojawiają się w ogóle.
filmik:
obrazki:
[Obrazek: tumblr_o271ubV1Ha1v710iao2_500.gif]
[Obrazek: tumblr_o271ubV1Ha1v710iao3_500.gif]
[Obrazek: tumblr_o271ubV1Ha1v710iao5_500.gif]
[Obrazek: qLsQI65.png]
więcej informacji na naszej stronie:
www.sonsofwelder.com
Pozdrawiamy i czekamy na wasze opinie dotyczące gry.
Jest mi niezwykle przyjemnie przedstawić grę, którą wraz z bratem stworzyliśmy na systemy android.
Pracę nad grą rozpoczęliśmy pod koniec 2014, były oczywiście większe i mniejsze przerwy w naszej prac, miała ona być prostą platformówką, z czasem jednak pod względem mechaniki jak i oprawy przerodziła się w "coś" bardziej zaawansowanego.
Tutaj dodam może opis z google play:
"Ignatius to klimatyczny puzzle-platformer (gra logiczno - platformowa) z interesująca fabułą. Swoją graficzną formą nawiązuje do starych, niemych filmów. Oprawa wizualna „Ignatiusa” to unikalne połączenie różnych estetyk – ręcznego rysunku, noir, vintage, art deco a nawet elementów steam-punk. Całości dopełnia nastrojowa muzyka i ciekawe tło fabularne. W grze możemy odnaleźć nawiązania do gwiazd i filmów z dawnych lat.
Gra zabiera nas do surrealistycznej rzeczywistości, gdzie wcielamy się w postać o imieniu Ignatius. Główny bohater to chłopak nieco znudzony swoim dotychczasowym, monotonnym życiem. Pewnej księżycowej nocy dzieje się coś nieoczekiwanego, co przewraca jego uporządkowane życie do góry nogami. Spotyka tajemniczego dyrektora kina obwoźnego o imieniu Vigo. Pod wpływem działań szalonego reżysera, Ignatius zostaje uwięziony w świecie filmu.
Podczas gry odnajdujemy fragmenty księgi, dzięki którym możemy poznać historię naszego głównego oponenta, a także dowiedzieć się w jaki sposób nieoczekiwany splot zdarzeń wpłynął na nasz obecny los.
W grze zmierzymy się z przeszkodami o charakterze logicznym i zręcznościowym. W walce stawimy czoło bossom. Przemierzymy surrealistyczny świat pełen dziwnych stworzeń i intrygujących miejsc.
- dwa rodzaje sterowania
- system save’ów (w dowolnym momencie gry)
- wyjątkowa szata graficzna nawiązująca do stylów: ręcznego rysunku, noir, vintage, art deco oraz steam-punk
- atmosfera starego filmu
- ciekawe, zróżnicowane epizody
- nastrojowa oprawa muzyczna i dźwiękowa"
Ponadto warto wspomnieć, że gra nie atakuje graczy reklamami. Zostały one ograniczone do minimum. W pierwszym epizodzie nie pojawiają się w ogóle.
filmik:
obrazki:
[Obrazek: tumblr_o271ubV1Ha1v710iao2_500.gif]
[Obrazek: tumblr_o271ubV1Ha1v710iao3_500.gif]
[Obrazek: tumblr_o271ubV1Ha1v710iao5_500.gif]
[Obrazek: qLsQI65.png]
więcej informacji na naszej stronie:
www.sonsofwelder.com
Pozdrawiamy i czekamy na wasze opinie dotyczące gry.