05-05-2017, 17:11
Mam taką ideę połączenia symulatora(?) wyścigów z prawdziwym życiem. Z jednej strony bawisz się w życie: kupujesz mieszkanie, urządzasz je, budujesz szacun na dzielni, rozwijasz postać itp. Z drugiej: musisz się utrzymać - płacić podatki, pracować a nawet leczyć się. Jednak osią gry mają być wyścigi samochodowe. Skoro to ma być PBF, no to system nie będzie dynamiczny. Kluczową rolę będzie odgrywać strategia: odpowiedni dobór auta do trasy, ustalenie strategii pitstopów, dobór specjalnych kart. Istotna będzie też strategia poza wyścigowa - tuning, dobór opon do sytuacji.
Gracze będą mogli zakładać rodzaj gildii - zespoły wyścigowe. Zespół będzie osobną instytucją. Poza założeniem wspólnego klubu, zespół może otrzymywać dofinansowania, granty i tym podobne.
Będzie więc to gra o utrzymanie się w nowym, wymyślonym świecie opartym na polskich realiach.
Największym problemem będą nie ograniczenia silnika forum… ale licencje. Uzyskanie licencji na najpopularniejsze marki aut nie wchodzi w grę, jest to praktycznie niemożliwe przy zerowym budżecie. Dodajmy jeszcze inne marki. To duży problem natury prawnej i moralnej.
Jak widać, gra będzie w dużej mierze wyścigowym RPG. Tworzenie skomplikowanego symulatora czy wykorzystanie prawdziwych gier wyścigowych to zabijanie natury papierowych erpegów. Dlatego najprawdopodobniej utworzony system podobny do gry planszowej. Każdy samochód i każda postać będzie posiadać szereg statystyk, odwzorowujący jej zdolności.
Na razie to tylko większe plany. Proszę, piszcie śmiało, co na ten temat myślicie. Szczerze
Gracze będą mogli zakładać rodzaj gildii - zespoły wyścigowe. Zespół będzie osobną instytucją. Poza założeniem wspólnego klubu, zespół może otrzymywać dofinansowania, granty i tym podobne.
Będzie więc to gra o utrzymanie się w nowym, wymyślonym świecie opartym na polskich realiach.
Największym problemem będą nie ograniczenia silnika forum… ale licencje. Uzyskanie licencji na najpopularniejsze marki aut nie wchodzi w grę, jest to praktycznie niemożliwe przy zerowym budżecie. Dodajmy jeszcze inne marki. To duży problem natury prawnej i moralnej.
Jak widać, gra będzie w dużej mierze wyścigowym RPG. Tworzenie skomplikowanego symulatora czy wykorzystanie prawdziwych gier wyścigowych to zabijanie natury papierowych erpegów. Dlatego najprawdopodobniej utworzony system podobny do gry planszowej. Każdy samochód i każda postać będzie posiadać szereg statystyk, odwzorowujący jej zdolności.
Na razie to tylko większe plany. Proszę, piszcie śmiało, co na ten temat myślicie. Szczerze