Liczba postów: 416
Liczba wątków: 27
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
195
09-06-2012, 14:09
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-06-2012, 14:11 przez dzej.)
Od pewnego czasu widzę wzrost chęci spotkań na Tsie, tylko jakoś nie możemy się zebrać w jednym terminie. Mogą to być spotkania zarówno tematyczne jak i w bardzo luźnej formie. Jakieś propozycje kiedy i o której? Głosujcie, jak macie inna propozycję to piszcie, dodam do ankiety.
Dane naszego serwera TS:
nazwa: arhn.pl
hasło: arhn
Liczba postów: 1 446
Liczba wątków: 159
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
742
Ja jestem za Sobotą po 22:00, bo:
a) weekend
b) będę już po pracy
Liczba postów: 183
Liczba wątków: 7
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
55
Liczba postów: 260
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
43
Sobota po 22, dla mnie najlepsza pora, zdąże nowe mikro kupić
420
Liczba postów: 416
Liczba wątków: 27
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
195
Czekam na głosy do końca niedzieli.
Liczba postów: 267
Liczba wątków: 39
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
64
Sobota od 21 Imo, ale 22 też ujdzie
Liczba postów: 416
Liczba wątków: 27
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
195
To co próbne spotkanie w sobotę ? Można by w coś pograć, chociażby kalambury na kurniku ;]
Liczba postów: 132
Liczba wątków: 6
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
129
Joł, spotkania sobotnie nadal się odbywają, tylko z tego co widze rozmowy wychodzą różnie-szczególnie na początku. Proponuję więc co tydzień robić listę jakiś bardzo ogólnych tematów, żeby rozmowę jakoś rozkręcić. Zasada jest bardzo prosta-kiedy wyczerpiemy jeden temat, przechodzimy do drugiego. Jeśli rozmowa sama się rozkręci-nie musimy wracać do tematów. Te punty będą tylko na wypadek niezręcznej ciszy ^^ Ja wrzucam dziś dzisiejsze nieobowiązkowe tematy-punktujcie o czym chcielibyście pogadać jeszcze dzisiaj, bądź następnym razem:
Lista tematów na teamspeakowe soboty 23/02/2013:
1) Kilka słów podsumowania po konferencji Sony:
-pokazano nam 'sporo' czy 'za mało'?
-jak przedstawione tytuły/technologie mają się względem naszych oczekiwań co do nowej konsoli
-opinie na temat funcjonalności 'społecznych' (powiadomienia, szpiegowanie znajomych, sprawdzanie na bierząco ich biblioteki gier, streamowanie itd)
2) Powtarzanie konceptów - czy współczesnego gracza nie da się już niczym zaskoczyć?
-wiele nowo wydawanych tytułów to kolejne części tej samej serii działające na tym samym silniku; nowym tytułom zarzuca się brak oryginalności i kopiowanie konceptów z innych gier; gry przedstawiane konsumentom jako przełomowe co raz częściej okazują się wielkim brzydkim rozczarowaniem - czy moc twórcza została wyczerpana i jesteśmy skazani na powielanie istniejących konceptów? Czy bez względu na poziom przemocy/komedii/realizmu nic już nie jest w stanie nami wstrząsnąć?
-jaka gra/kiedy ostatnio poczuliśmy się prawdziwie poruszeni przez innowacyjność (zarówno forme jak i treść) gry? Który tytuł jest dla nas najświeższym tytułem prawdziwie przełomowym i dlaczego
3) Czy nasze wychowanie/tryb życia ma wpływ na wybierane przez nas tytuły, czy jest to raczej kwestia naszego charakteru?
-czy zmiana trybu życia zmieniłaby wybierane przez nas gry? Jeśli tak to w jakim stopniu i czy nadal czerpalibyśmy przyjemność z naszych wyborów, czy może raczej za wszelką cenę dostosowywalibyśmy życie do gier które lubimy? (czy hardcorowiec z ograniczonym czasem wolnym zacznie unikać snu na rzecz gry lub czy casual bez obowiązków zacznie grać w dłuższe tytuły?)
-czy jesteśmy przywiązani do takich a nie innych tytułów ze względu na to kim jesteśmy? Czy żądni przygód wybierają tylko zapierające dech w piersiach tytuły a spokojni domatorzy tylko gry logiczne-czy może im człowiek spokojniejszy tym więcej krwi przelewa w wirtualnym świecie? Jakie mamy charaktery i czy wiążą się w jasny sposób z naszymi wyborami.
Liczba postów: 110
Liczba wątków: 16
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
23
Ja lubię pogadać na tematy nie związane z grami, religia czy życie po śmierci to temat rzeka. Jeśli jednak o grach to proponuję o kolekcjonerkach, CriX na pewno byłby zadowolony.
Chociaż drugi punkt wydaje się ciekawy, jestem za nim.
Liczba postów: 132
Liczba wątków: 6
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
129
Tematów potrzeba nam dużo więcej, a ponieważ 'ARHN.eu to portal jest o grach' to przydałoby się zachować na początek pozory i punkty rozpoczynające rozmowy w takiej tematyce przygotować :P nie oznacza to oczywiście, że jeśli rozmowa zejdzie na coś innego to będziemy ją przerywać czy zmieniać temat spowrotem na punkty-to są tylko zapasowe pomysły na rozkręcenie rozmowy. Spotykamy się na tym forum i portalu z miłości do gier, a nie z miłości do przynależania do filozoficznego kółka rozważeń religijnych - wolałabym więc nie wklecać w punkty czegoś bardzo odbiegającego od portalu, mimo, że jak już wspomniałeś, często na te inne tematy można gadać bez końca.
Liczba postów: 658
Liczba wątków: 55
Dołączył: May 2012
Reputacja:
101
Z chęcią będę uczestniczył w tym co Neko zaproponowałaś i przy okazji podpisuję się pod propozycją Shorty-ego. Temat o EK jest bardzo dobry i przy okazji omówimć można wszystko co jest związane z kolekcjonowaniem itp.
Liczba postów: 132
Liczba wątków: 6
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
129
No to jak panowie, wrzucamy powoli tematy do rozkrecenia rozmowy na sobote 02/03/2013. Temat drugi z zeszlego tygodnia przechodi na ta sobote:
2) Powtarzanie konceptów - czy współczesnego gracza nie da się już niczym zaskoczyć?
-wiele nowo wydawanych tytułów to kolejne części tej samej serii działające na tym samym silniku; nowym tytułom zarzuca się brak oryginalności i kopiowanie konceptów z innych gier; gry przedstawiane konsumentom jako przełomowe co raz częściej okazują się wielkim brzydkim rozczarowaniem - czy moc twórcza została wyczerpana i jesteśmy skazani na powielanie istniejących konceptów? Czy bez względu na poziom przemocy/komedii/realizmu nic już nie jest w stanie nami wstrząsnąć?
-jaka gra/kiedy ostatnio poczuliśmy się prawdziwie poruszeni przez innowacyjność (zarówno forme jak i treść) gry? Który tytuł jest dla nas najświeższym tytułem prawdziwie przełomowym i dlaczego
Prosze zainteresowanych o sprecyzowanie i skladne ulozenie tematu o kolekcjonerkach :P z gory dzieki i czekam na nastepne do dopisania.
Liczba postów: 69
Liczba wątków: 9
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
4
Wpadłbym w sumie ale tak około 20 w każdy dzień weekendu, choć domyślnie wybrałem w piątek. Wszak po 23 wolę już mordki nie drzeć bo jednak mieszkam z innymi domownikami ale tak o żeby posiedzieć, to jasne czemu nie.
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 3
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
0
01-03-2013, 16:12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-03-2013, 16:13 przez Revy.)
jako temat kolejny bym proponował taki
"Mikrotransakcje"-czy grozi nam zalew płatnych pierdół nawet do single playera?
temat w oparciu o te mikrotransakcje w dead space3
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 4
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
1
Kiedyś brałem udział w "Wieczorze bajek" w SecondLife. Na początku dwie osoby czytały bajki, opowiadania... Na koniec wszyscy obecni wspólnie brali udział w tworzeniu nowej historyjki - każdy podawał swój pomysł, a jedna osoba wszystko spisywała Można coś takiego urządzić podczas rozmowy na TS.
P.S.: Jeśli jesteście ciekawi co z tego wyszło, to tutaj możecie sobie tą "bajkę" przeczytać: http://goo.gl/kKTwf
Liczba postów: 132
Liczba wątków: 6
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
129
Opowiadanie bajek? Chciałabym mimo wszystko żeby tematy trzymały się serwisu- tematy na dziś:
1) Powtarzanie konceptów - czy współczesnego gracza nie da się już niczym zaskoczyć?
-wiele nowo wydawanych tytułów to kolejne części tej samej serii działające na tym samym silniku; nowym tytułom zarzuca się brak oryginalności i kopiowanie konceptów z innych gier; gry przedstawiane konsumentom jako przełomowe co raz częściej okazują się wielkim brzydkim rozczarowaniem - czy moc twórcza została wyczerpana i jesteśmy skazani na powielanie istniejących konceptów? Czy bez względu na poziom przemocy/komedii/realizmu nic już nie jest w stanie nami wstrząsnąć?
-jaka gra/kiedy ostatnio poczuliśmy się prawdziwie poruszeni przez innowacyjność (zarówno forme jak i treść) gry? Który tytuł jest dla nas najświeższym tytułem prawdziwie przełomowym i dlaczego
2) "Mikrotransakcje"-czy grozi nam zalew płatnych pierdół nawet do single playera?
temat w oparciu o te mikrotransakcje w dead space3
3) Kolekcjonerki-kto i dlaczego może chcieć zostać kolekcjonerem, czy jest to zajęcie opłacalne i czy istnieje prawdopodobieństwo, że zwrócą się pieniądze zainwestowane w kolekcję? Jakie są najczęstrze przyczyny porzucania zbieractwa big boxow i figurek? Jak sprawdzić czy nie inwestuje się w kupę?
Wszystkich zainteresowanych proszę o formułowanie tematu w przynajmniej w 2 zdaniach-to ma być okazja do dyskusji a nie do odbowiedzi 'tak/nie'
Liczba postów: 24
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
1) Indie - nowa jakość czy marketingowy bełkot? Gdzie przebiega granica między studiem niezależnym a "zależnym"? Czy takie małe gry mogą wpłynąć na tytuły AAA?
2) Kino a gry - czy należy poświęcać interaktywność i wolność gracza na rzecz filmowości prowadzenia historii? Wolicie oglądać, czy współuczestniczyć w historii? A może historia wam zwisa?
3) Gry na telefony - przyszłość, czy boczny tor elektronicznej rozrywki? A może smartfon to idealne uzupełnienie konsoli stacjonarnej? Czy szybki szpil na iPhonie może zastąpić "prawdziwą" grę?
To tak na szybko :P Proponuje też wycofać tematy przegadane: Roja i "kto-ma-dłuższego - badanie na podstawie ilości posiadanych kolekcjonerek" :P
Liczba postów: 110
Liczba wątków: 16
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
23
4) Gry "szkodzą" swoją brutalnością czy działają na odwrót, pomagając wyładować swoją agresję?
Liczba postów: 66
Liczba wątków: 3
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
2
1)Wiek a gry - czy PEGI są potrzebne i czy dobrze obrazują grę? Czy w MMO może grać każdy, żeby go nie wyśmiali? ("przejdź mutacje, to pogadamy" itp.)
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 3
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
0
03-03-2013, 18:44
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-03-2013, 12:23 przez Revy.)
Kolejny temacik ode mnie
Soundtracki z gier-jakie lubimy,jakie nienawidzimy,jakie soundtracki powiniśmy usunąć,a może inny soundtrack pasuje do innej gry?
taki pogadankowy temacik na luzie
----------------
temat rozwinięty
Liczba postów: 132
Liczba wątków: 6
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
129
03-03-2013, 18:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-03-2013, 18:48 przez neko.)
6)Gimbaza w internetach-co robić z gimbazą? Czy jedyną drogą jest karcenie za złe zachowania? Czy zmiana na nauczanie kulturalnego podejścia do innych ma szansę zadziałać? Jak udowodnić młodemu pokoleniu, że lepiej być gimnazjalistą niż gimbusem i jakie karzyści płyną z wykazywania bardziej cywilizowanych i dojrzałych zachowań.
Revy-rozwiń, bo o gustach się nie dyskutuje, a nie chcemy żeby rozmowa na jeden temat trwała 30 sekund
Liczba postów: 223
Liczba wątków: 7
Dołączył: Jun 2012
Reputacja:
78
7)Różnice pomiędzy grami zachodnimi, a wschodnimi. - Czy gry zachodnie są lepsze od gier wschodnich? Może jest na odwrót? W jakim gatunku są lepsi nasi wschodni bracia, a w jakim my? Czyli jakie są podobieństwa i różnice pomiędzy grami japońskimi a europejskimi i amerykańskimi.
Liczba postów: 147
Liczba wątków: 28
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
27
8.) Reklamy w grach - Czy reklamy pojawią się w grach? Jeżeli uważacie, że tak to w jaki sposób. Czy bylibyście za reklamami jeżeli w zamian gry były by tańsze?
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
9.) Jakie jest zagrożenie związane z przesiadaniem życia przed komputerem? Czy nasz PC to taki dzisiejszy plac zabaw? Czy lepiej wyjść na dwór ze znajomymi?
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 3
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
0
ten temat myśle że bedzię dobry
Rok 2013 zaczął się restartami dwóch znanych marek.czy to dobry krok twórców?jakie serie gier chętnie byśmy zrestartowali?
|