11-07-2014, 11:00
Ma problem z sprzedawcą allegro. Kupiłem grę na xboxa, która przyszła uszkodzona tzn. włączała się, ale a przy wczytywaniu automatycznie się zawieszała, i pomagał tylko restart. Przedmiot odesłałem, i napisałem do nich w sprawie zwrotu. Po baaardzo długim czasie oczekiwania przelali mi moje pieniądze. Problem tkwi w tym że zwrócili tylko za przedmiot, a koszty wysyłki od sprzedającego do kupującego już nie (odesłanie sam pokryłem). Dzwoniłem, pisałem z zapytaniem, i za każdym razem dostawał wymijającą odpowiedź "Przekażemy księgowej". W końcu założyłem spór, po czym dostałem odpowiedź że nie zwrócą mi tych kosztów, ponieważ reklamacja obejmuje tylko przedmiot, a nie usługi kurierskie.
I tu pytanie, czy jest jakiś sposób na odzyskanie również kosztów przesyłki?
I tu pytanie, czy jest jakiś sposób na odzyskanie również kosztów przesyłki?