Liczba postów: 1 446
Liczba wątków: 159
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
742
[Obrazek: systemerror1.jpg]
Glitche, bugi, hacki, cheaty i easter eggi odróżniają gry wideo od rzeczywistości. Symbolizują ludzki pierwiastek niedoskonałości w perfekcyjnym świecie wykreowanym przez nasze wyobraźnie. Jedne bawią, inne frustrują, wszystkie jednak są niezwykle interesujące. W System Error spróbujemy przybliżyć wam najciekawsze i najbardziej pamiętne anomalia cyberprzestrzeni.
By przeczytać cały artykuł, kliknij tutaj: System Error #001
Liczba postów: 37
Liczba wątków: 11
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
1
Fajny pomysł z serią
[Obrazek: 9C68U.jpg]
Liczba postów: 23
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
0
Bardzo ciekawa seria, jak zwykle zresztą Może przyda się coś z tej listy?
1. Usunięta lokacja w Gothicu 1. Na samym początku w drodze do Starego Obozu po lewej jest zakratowana kopalnia. Można tam się dostać tylko oszukując. Po wejściu nijak stamtąd wyjść, całe pomieszczenie jest ciemne, bohater też taki się staje.
2. W GTA San Andreas jest tzw. "Matrix". Każdy z fanów serii GTA wie o nowości jaką SA wprowadziło - interiory, wnętrza budynkow. Owe wiszą w matrixie - czyli powierzchnią pod mapą właściwej gry. Markery wiszące w powietrzu, obcięte kawałki miast to tylko niektore ciekawostki tam spotykane
3. MegaMan na NESa - w 2 części przy spotkaniu z AirManem gdy tylko mamy przedmiot bodajże numer 3 możemy zbugować grę - wystarczy wskoczyć na poziom drzwi do bossa i w tym samym czasie dać się uderzyć. Gra przerzuci nas do 2 poziomu zamku Willyego ... ze spirteami z poziomu Airmana.
Liczba postów: 0
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
naprawdę fajny ten system error.mógłbyś zrobić odcinki w których będą tylko same glitche,bugi itd. z serii gta.Nie znam chyba lepszych gier na ten program.
Liczba postów: 42
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
3
Bardzo dobry materiał. Jestem za jego dalszym rozwijaniem.
Liczba postów: 34
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
A co myslicie aby przyblizyć nieco glitchów i bugów z serii Mortal Kombat? Trzeba przyznac zę jest ich cała masa. jakby cos to moge pomóc.
Liczba postów: 225
Liczba wątków: 9
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
39
Świetny materiał. O Marianie i przeskakiwaniu chorągiewki wiedziałem, bo za czasów "999999 in 1" można było odpalić gry z różnymi dziwnymi opcjami, jedną z nich był Mario z SUPER JUMPEM, wtedy wystarczyło przeskoczyć flagę.
O GTA nie wiedziałem, o Pokemonach, czyli o mieście glitchy i missingno słyszałem (missingno nawet złapałem). A Mew udało mi się schwytać
Ale ale, na graczy nie można mówić 'gejbojowcy' :P
Liczba postów: 35
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
Mi sie podoba, czekam na więcej.
Archon? A co sądzisz o tym? -------------> http://www.youtube.com/watch?v=liXQwNrPo...re=related
Liczba postów: 85
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
0
(17-04-2012, 21:26)Amai988 napisał(a): Mi sie podoba, czekam na więcej.
Archon? A co sądzisz o tym? -------------> http://www.youtube.com/watch?v=liXQwNrPo...re=related
Brrr... It's creepy.
Liczba postów: 139
Liczba wątków: 13
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
15
Kolejny dobry filmiki stworzony przez Archona, oby tak dalej !
Liczba postów: 67
Liczba wątków: 17
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
10
Noo, filmik zrobiony bardzo fajnie i jak zawsze profesjonalnie. Ogólnie ciekawa tematyka, ale coś w bardzo podobnych klimatach można obejrzeć na stronie Angry Nerda (seria filmików o glitchach zwie się tam: Mike's Game Glitches). Mimo to i tak będę oglądał wraz z bratem
Liczba postów: 1 446
Liczba wątków: 159
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
742
(19-04-2012, 15:28)Zzagrobnik napisał(a): Noo, filmik zrobiony bardzo fajnie i jak zawsze profesjonalnie. Ogólnie ciekawa tematyka, ale coś w bardzo podobnych klimatach można obejrzeć na stronie Angry Nerda (seria filmików o glitchach zwie się tam: Mike's Game Glitches). Mimo to i tak będę oglądał wraz z bratem
Internet jest duży, zmieści się w nim jeszcze jedna seria, tym bardziej, że jest po polsku. James i Mike są ani pierwsi, ani pewnie ostatni jeśli chodzi o materiały o tej tematyce.
Liczba postów: 67
Liczba wątków: 17
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
10
19-04-2012, 17:13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-04-2012, 17:13 przez Zzagrobnik.)
True, true. Zgadzam się z tobą w 100%. Jak już wspominałem wyżej - i tak czekam na kolejne części (obym się doczekał).
A co do glitchy - pamiętam, że w Divine Divinity było ich kilka. Sam korzystałem na potęgę z czaru przemiany przeciwnika w małe zwierzątko (efekt miał trwać jedynie kilka sekund, a u mnie trwał ok. 10 minut). Radość wielką miałem, gdy ostatniego bosa w grze zmieniłem w żabkę i biłem aż padł W Falloucie 2 za to był glitch pomagający się szybko wzbogacić (sprzedaż chyba węgla w jednym miasteczku - było to zadanie do wykonania w Broken Hills polegające na jednorazowej sprzedaży, a nie wielokrotnej).
Sam zaś mam nagrane komórką dwa błędy - jeden z GTA 4 (lewitujący przechodzień) oraz z Uncharted 2 (Drake wtopiony w balkon)
Liczba postów: 276
Liczba wątków: 14
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
130
Fajne.Chciałbym się spytać (Tu bo dotyczy tego tematu)Czy kombinowanie z missingNo może zepsuć Kardridż (cartridge)
Liczba postów: 1 446
Liczba wątków: 159
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
742
Sam Cartridge nie, ale jego złapanie i zapisanie gry może namieszać w zapisie na tyle, żeby zmusić do konieczności rozpoczęcia nowej gry.
Liczba postów: 276
Liczba wątków: 14
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
130
Jest inny sposób aby dostać się do ciężarówkę w pokemonach: Trzeba po zdobyciu cut (na statku) przegrać z jakimś trenerem.(nie można walczyć ze wszystkimi)Wtedy statek nie odpłynie a ty masz cut.
Liczba postów: 41
Liczba wątków: 2
Dołączył: May 2012
Reputacja:
2
Wczoraj złapałem missingno
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 4
Dołączył: May 2012
05-05-2012, 20:43
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-05-2012, 20:45 przez Detro.)
Pamiętam, że w edycji Silver, Gold i Crystal można było "klonować" Pokemony, wystarczyło przenieś z plecaka pokemona do PC w poke i podczas zapisu w odpowiednim momencie wyłączyć konsolkę, po włączeniu Pokemon był nadal w naszym plecaku ale i również w PC, za pomocą tej pomyłki w kodzie gry można było wymieniać się Pokemonami między znajomymi bez żadnej straty jakiegokolwiek z nich. Tym sposobem zebrałem wszystkie Pokemony znajomych jakie można było złapać w edycji Silver, Gold, Red i Yellow na moje Crystal'e
Liczba postów: 81
Liczba wątków: 3
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
7
Ciekawsze jest to, że glitche powodowane przez missingno. przenosiły się miedzy grami podczas wymiany ;>
Liczba postów: 43
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jun 2012
Reputacja:
4
missigno... dzięki niemu w hall of fame mogłem zobaczyć grafikę Mew
Liczba postów: 1 446
Liczba wątków: 159
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
742
To żeby jeszcze odpowiednio połączyć trzy powyższe komentarze:
Za pomocą pewnej sztuczki można było przenieść specjalnie spreparowanego Pokemona z Pokemon Gold/Silver do Red/Blue/Yellow tak, żeby w trakcie przenosin zmienił się, na przykład w Missingno. "Kapsuła Czasu" w G/S/C była dość zabugowana i umiejętnie oszukując grę, bez kodów, można było osiągnąć różne dziwaczne rezultaty. Może kiedyś wspomnę na ten temat w SE
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2012
Reputacja:
0
Pisałem już o tym w System Error #5, ale tutaj jest większe zainteresowanie tematem. Pokemony pierwszej jak i drugiej generacji na pewno są kopalnią różnych dziwnych błędów. Dzięki bugom możemy stworzyć w prosty sposób lśniącego Ditto, zacząć pokemony 2 generacji z pełnym zestawem starterów i zrobić naprawdę mase różnych ciekawych rzeczy - wystarczy tylko ciężko szukać. Pewien jestem, że jest jeszcze dużo błędów, które czekają na wykrycie.
Co do MissingNo - nie polecam zabawy z nim, jeżeli zależy Wam na zapisie gry. Ja się w jego łapanie nie bawiłem, ale kolega tak zrobił i... Wysyłał mi jakiegoś poka, gra niby działała dobrze, a nagle się skasował jej zapis (ponad 200h gry i taka przykrość mnie spotkała), on kilka dni później też stracił możliwość gry, jednak to chyba były jakieś błędy z teksturami w grze.
Btw. Nie jest to bug, ale nie spotkałem wiele osób, które aż tak drążyły - znaleźliście w drugiej generacji pokemonów zastosowanie panelu irda (?). W sumie mało istotny gadżet, ale cieszyłem się niebywale jak to z kolegą odkryłem.
Liczba postów: 1 446
Liczba wątków: 159
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
742
(26-06-2012, 17:37)czarnowidz napisał(a): Btw. Nie jest to bug, ale nie spotkałem wiele osób, które aż tak drążyły - znaleźliście w drugiej generacji pokemonów zastosowanie panelu irda (?). W sumie mało istotny gadżet, ale cieszyłem się niebywale jak to z kolegą odkryłem.
Mystery Gift? To żadna tajemnica. Ta opcja jest dokładnie wyjaśniona zarówno w samej grze (bodajże w Goldenrod City), jak i w instrukcji.
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2012
Reputacja:
0
A któż czyta instrukcję? Jak miałem te 10-12 lat, to przyznam się szczerze, że nie wdawałem się w angielskie dialogi, bo po prostu ich nie rozumiałem (a jak coś rozumiałem to niezbyt wiele). Dla mnie była to wielka niewiadoma i naprawdę nikt z mojego otoczenia o tym nie wiedział. No ale tak - było to w Goldenrod City i zapewne to co pisał ten NPC wyjaśniało tą sytuację. Niestety skończyłem grać w pokemony zanim lepiej poznałem języki, więc z tego wynika moja nieznajomość. W takim razie uznajmy, że tematu nie było, a ja się jedynie wygłupiłem :-)
Trochę offtopem zaleci, ale rzecz, którą czytałem była taka żółta księga do pokemonów RBG - dostałem od rodziców z jakiejś okazji. Były w niej opisy występowania wszystkich pokemonów, solucja do gry oczywiście, tabele z odpornościami pokemonów, ataków etc. Bardzo przydatna sprawa, nieporównywalne z zasobami serwisów o pokemonach. Szukałem nawet tego do kolejnej generacji, ale niestety nie znalazłem
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2012
Reputacja:
1
Mam takie pytanie jak dostać \'national\' pokedex w pokemon yllow?
|