Wątek zamknięty 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Terraria - Oficjalne Błędy [Tłumaczenie]
17-05-2011, 15:59,
Post: #1
Terraria - Oficjalne Błędy [Tłumaczenie]
Pracujemy nad aktualnymi błędami w grze, aby wydać pierwszy content update/bug fix, jednak dopóki nie jest on skończony, polecamy zapoznać się z poniższymi informacjami, by móc naprawić samemu niektóre błędy i ustrzec się przed potencjalnymi.

Problemy - Karta Graficzna


Jeśli pojawia Ci się komunikat błędu o nieznalezieniu kompatybilnej karty graficznej, prosimy, upewnij się, iż masz ściągnięte i zainstalowane najnowsze sterowniki Twojej karty graficznej, jak również najnowszą wersją Direct X dla WIndows.

Problemy - Menu Ustawień

Jesteśmy świadomi tego problemu i prężnie pracujemy, bu go naprawić. Niektórzy gracze odkryli, że usunięcie pliku config.dat z folderu Moje Dokumenty/My Games/Terraria może rozwiązać problem.

Problemy - Konfiguracja Sterowania

Niektórzy gracze zgłaszają, że wyczyścili swoje ustawienia i nie mogli ich znów ustawić. Jesteśmy świadomi tego problemu. Na chwilę obecną możesz możesz zresetować ustawienia Terrarii do domyślnych poprzez usunięcie pliku i]config.dat[/i] z folderu Moje Dokumenty/My Games/Terraria.

Problemy - XNA/.NET

Prosimy, byś zainstlowa-ł/a te pliki ręcznie przez ich strony.

Microsoft .NET 4 Download
XNA 4 Download

Problemy - Hostowanie

Obecnie Terraria nasłuchuje tylko ten Interfejs Sieciowy, który jest na pierwszej pozycji w Połączeniach Sieciowych. Jeśli masz wiele sieciowych połączeń lub Domowych/Publicznych sieciowych profili, port forwarding (ang. przekierowywanie portów) nie uaktualni ich wszystkich. Usunięcie lub zamknięcie dodatkowych połączeń sieciowych może rozwiązać ten problem.
By pominąć to na tę chwilę, dostępne jest Hamachi do tworzenia serwerów i do łaczenia się z nimi bez potrzeby port forwardingu.

Powolna Gra

Gracze raportują powolną grę na wysokiej klasy komputerach jako znaczący spadek FPS-ów. Rozpatrujemy te raporty by znaleźć przyczynę problemu.Na chwilę obecną wiele osób powiadomiło nas, iż aktualizacja sterowników karty graficznej do najnowszej wersji oraz reinstalacja XNA mogą wyeliminować ten problem.

Gra Natychmiastowo Crashuje/Nie włącza się

Możliwe, że plik config.dat znajdujący się w Moje Dokumenty/My Games/Terraria może być uszkodzony. Możesz spróbować usunąć ten plik.

Jeżeli powyższe sposób nie działa, upewnij się, że XNA i .NET są zainstalowane poprawnie i sprawdź, czy masz zainstalowane najnowsze sterowniki dla twojej karty graficznej.

Gra Crashuje Podczas Generowania Świata

Jesteśmy świadomi tego błędu i pracujemy nad znalezieniem jego przyczyny. Błąd ten jest dość sporadyczny, więc jeśli wystąpi, po prostu zrestartuj grę i spróbuj ponownie.

Nie Mogę Włączyć Fullscreenu przez Ustawienia

Dopóki nie jest to poprawione, użyj kombinacji Alt+Enter , by włączyć fullscreen i odwrotnie.
19-05-2011, 23:21,
Post: #2
Re: Terraria - Oficjalne Błędy [Tłumaczenie]
Nie wiem jak to nazwać, ale jest parę rzeczy które mnie irytują: Załóżmy, że zbudowałem sobie dom, mam zamknięte drzwi, w podłodze robię sobie przejście i pod domem kopalnie. Gdy w nocy schodzę do kopalni na większą głębokość to od góry atakują mnie zombie. Skoro zostawiłem zamknięte drzwi to nie powinny się pojawiać.
To samo tyczy się sytuacji w której znajduję kopalnię i wejście zastawiam np. ziemią. Gdy schodzę niżej, od strony zastawionego wejścia znowu atakują. Kolejna rzecz to zombie które się pojawiają ogólnie po kopalniach, nie wiem może tak ma być, ale piszę to, bo nie jestem pewien.

Mam nadzieję, że to co napisałem się przyda Smiling
20-05-2011, 08:44,
Post: #3
Re: Terraria - Oficjalne Błędy [Tłumaczenie]
Cytat:Gdy w nocy schodzę do kopalni na większą głębokość to od góry atakują mnie zombie. Skoro zostawiłem zamknięte drzwi to nie powinny się pojawiać.
Zombie mogą otwierać dzwi w momęcie nadejścia "Blood Moon". Wtedy przez całą noc będą otwierać dzwi i starać sie do Ciebie dostać.
Pewnie to Cię spotkało. Ewentualnie, któryś z Twoich NPC mógł otworzyć dzwi jak Ciebie nie było i zombie po prostu weszły.

[b]Dane kontaktoweAngry/b]
[b]Mail Angry/b] [email protected]
[b]GG Angry/b] 12206466
[b]SteamACC Angry/b] Bakemonokouseikarahouka

[Obrazek: 76561198036479371.png]
20-05-2011, 10:07,
Post: #4
Re: Terraria - Oficjalne Błędy [Tłumaczenie]
sejbr napisał(a):Zombie mogą otwierać dzwi w momęcie nadejścia "Blood Moon".
Gram bardzo krótko i jeśli chodzi o ,,Blood Moon" jeśli dobrze wiem co to jest, to chyba mnie to nie spotkało Grinning

sejbr napisał(a):Ewentualnie, któryś z Twoich NPC mógł otworzyć dzwi jak Ciebie nie było i zombie po prostu weszły.
W takim razie błędem gry jest to, że NPC są mało inteligentni skoro otwierają drzwi od domu w nocy. Póki co to mam tylko jednego NPC, bo zacząłem od nowa grać Winking
20-05-2011, 23:08,
Post: #5
Re: Terraria - Oficjalne Błędy [Tłumaczenie]
Tak. NPC to bardzo wyluzowani i otwarci na kontakty istoty. Ich otwieranie drzwi i bieganie poza domkiem to standard Smiling

[Obrazek: userbar01.png]

Chcesz śledzić nowości dotyczące Terrarii ? --> http://www.terrariahq.pl
Chcesz wiedzieć co można w grze znaleźć, zrobić, osiągnąć ? --> http://wiki.terrariahq.pl
04-07-2011, 21:04,
Post: #6
Re: Terraria - Oficjalne Błędy [Tłumaczenie]
Myślę, że skoro nietoperze nie wlatują do wody to Hornety też nie powinny Smiling

Jeszcze taki błąd wypatrzyłem, że czasami jak jest jedna warstwa dowolnej ściany to czasem Hornet, lub Eater of Souls przechodzą przez tą ścianę :]

// imool : Nie odkopuj starych tematów ! Patrz na daty Smiling
t/c
Wątek zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
[-]
Shout: -
Ładowanie...


Kontakt | arhn.eu | Wróć do góry | | Wersja bez grafiki | RSS