13-03-2013, 13:16
1. Metal Gear Solid
2. Ape Escape
3. Tekken 3
4. Resident Evil 2
5. Gran Turismo
2. Ape Escape
3. Tekken 3
4. Resident Evil 2
5. Gran Turismo
Wasz top 5 gier na PSX
|
13-03-2013, 13:16
1. Metal Gear Solid
2. Ape Escape 3. Tekken 3 4. Resident Evil 2 5. Gran Turismo
16-03-2013, 02:50
- Crash Bandicoot
- Spyro - Tony Hawk - Medievil - Takken
16-03-2013, 11:11
1.Metal Gear Solid
2.Chrono Trigger 3.Final Fantasy VII 4.Gran Turismo 2 5.Front Mission 3
19-03-2013, 03:10
1.LSD Dream Emulator
2.Nitrous Oxyde 3.Castlevania Cronicles 4.Wipeout XL 5.Silent Hill
23-03-2013, 14:59
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-03-2013, 15:00 przez adamred121.)
1.Mortal Kombat (1,2,Trilogy i 4)
2.Spyro (wszystkie części) 3.Resident Evil (cała seria) 4.Silent Hill 5.Demówki
26-03-2013, 00:00
1.Pro Evolution Soccer
2.Metal Gear Solid 3.Silent Hill 4.Gran Turismo 5.Castlevania Symphony Of The Night
29-03-2013, 22:00
Moją pierwszą konsolą był właśnie szarak, więc żal nie skomentować.
1.Spyro The Dragon 2.Alien Trilogy 3.Medal Of Honor 4.TOCA Touring Car Championship 5.Rushdown
04-04-2013, 20:01
1.Crash
2.Silent Hill 3.Gran Turismo 2 (Gran Turismo forever) 4.Gran turismo (czyli 1) 5.Metal Gear Solid
08-04-2013, 00:13
1. Metal Gear Solid
2. Final Fantasy VII 3. Final Fantasy IX 4. Tenchu 2 (Jako fan gier rouge like) 5. Tekken 3
12-04-2013, 13:58
1. Crash Bandicoot 3: Warped
2. Spyro the Dragon 3. Tombi 4. Tekken 3 5. Gex 3: Deep Cover Gecko
12-04-2013, 17:23
1. Final Fantasy IX
2. Vagrant Story 3. Final Fantasy VIII 4. Tekken 3 5. Metal Slug X
21-04-2013, 14:53
1. The Adventures of Lomax - Do dziś został mi po niej sentyment i marzę o reedycji tego tytułu.
2. Rayman - Jeśli chodzi o Raymana to na szczęście nie cierpię na niedosyt nowych produkcji. 3. Tekken 3 - Jedyna część Tekkena w którą maniakalnie siekałem całymi dniami. 4. Mortal Kombat 2 - Nie posiadałem nigdy 3 lub Thrilogy więc pewnie temu dobrze wspominam 2. 5. Gran Turismo - To była gra. Nawet mój ojciec spędzał ze mną długie godziny przed konsolą.
28-06-2013, 22:24
1. Tekken 3 (pierwsza gra, nawet turnieje były...)
2. Metal Gear Solid (żadnej gry nie przeszedłem tyle razy) 3. Crash Bandicoot 3 (jak można tego nie lubić?!) 4. Spyro 3 (do tej pory mam sentyment i flashbacki z gameplaya) 5. Tony Hawk Pro Skater 2 (bo Chad Muska dobrym skaterem jest )
29-06-2013, 13:58
1.TEKKEN 2
2.TOMB RAIDER 3 3.NEED FOR SPEED 4.STREET FIGHTER EX PLUS ALPHA 5.DOOM
29-06-2013, 18:06
1. Metal Gear Solid
2. Crashe 3. Tony Hawki 4. Tekken 3 5. Final Fantasy IV - uwielbiam tą część i jest ona wysoko w moich rankingach, niezależnie od konsoli .
30-06-2013, 16:31
PSX to konsola-fenomen, dlatego nie lubię tak mocno ograniczonych zestawień, jeśli jednak miałbym wybrać złotą piątkę to wyglądałaby tak:
1. Chrono Cross 2. FF7 3. Tekken 3 4. Harvest Moon: Back to the Nature 5. Gran Turismo 2
02-07-2013, 12:17
Ok, oto moja lista
1. Tekken 3 (Do dzisiaj robi się turnieje) 2. Colin McRae Rally 2 (Pierwsza "ścigałka" w którą zagrałem na PlayStation) 3. Crash Team Racing (Taki tam Mario Kart na PSOne) 4. Metal Gear Solid (Gra przy której, nie raz lał się pot) 5. Gran Turismo 2 (Kto nie lubi Gran Turismo?)
05-07-2013, 10:14
1. Silent Hill
2. Breath of Fire IV 3. Metal Gear Solid 4. Gran Turismo 2 5. Tekken 3
21-07-2013, 16:10
Miejsca od pierwszego do ostatniego nie znaczą że jedna gra jest gorsza od drugiej i chętnie bym je upchnął egzekwo wszystkie.
1. Gex 3D: Enter The Gecko - ale tylko wersja amerykańska, w której jaszczurowi udzielał głosu Dana Gould. Leslie Philips, który stał za strunami głosowymi Gexa u nas, w Europie, brzmiał raczej jak stary pedofil. Szkoda... W kwestii gameplay'u rewelacyjny platformer, z zabawnym protagonistą, sypiącym z rękawa tekstami ze znanych filmów, przemierzający świat ... telewizji. 2. The Lost World: Jurassic Park - nie każdemu się podobała ta gra ale jak głosi wieść była to jedna z pierwszych gier do której zatrudniono całą orkiestrę, pod wodzą Michaela Giacchino. Zresztą, dawała możliwość wcielenia się w T-rexa i raptora. Uwielbiam i polecam. 3. Crash Bandicoot 2 - 3 - niestety tu daję dwie gry na jedno miejsce, gdyż Crash był pierwszą grą jaką było mi pisane zagrać na szaraku. Zaś trójka jest dla mnie świetnym rozwinięciem i tak doskonałej gry od Naughty Dog. Przygody rudego jamraja, zna chyba każda osoba zaprzyjaźniona z tematyką gier więc nie widzę sensu by opisywać. 4. Dino Crisis - podczas gdy większości osób podobał się strasznie Resident Evil, ja skierowałem swoje kroki ku Dino Crisis, z oczywistych przyczyn (lubię dinozaury). Survival horror osadzony w klimacie serii o zombiakach, z realistycznie zachowującymi się dinozaurami podobił me serce i dał to czego oczekiwałem od Survival Horror - strach i moje ukochany gady w jednym... a i seksowną bohaterkę 5. Crash Team Racing / Black Dawn - i znowu miałem niebywałe trudności ze zdecydowaniem się kto powinien zająć to miejsce. Pierwsza to wyścigi kartów, z bohaterami serii Crash Bandicoot okraszone typowym dla serii humorem. Czeka na nas multum dróg osadzonych w uniwersum serii a na każdej z nich bronie, które zapewnią nam pierwsze miejsce. Black Dawn - jest shooterem zręcznościowym w którym przejmujemy stery helikoptera wojskowego, wysyłanego na tereny konfliktów zbrojnych do rozwiązywania problemu. Czeka na nas 10 misji (chyba) w których będziemy niszczyć wrogie śmigłowce, zbierać dane i ratować oddziały wojskowe, wyposażeni w broń, którą możemy upgradować dzięki bonusom rozrzuconym po mapach. Gra nie była jakaś super ale podobało mi się świetne, jak na tamte czasy, odwzorowanie wojskowych maszyn z którymi przyjdzie nam się ścierać w powietrzu. To tyle ode mnie
03-08-2013, 21:01
GTA 2
GTA 1 DRIVER TOMB RIDER NFS
06-08-2013, 19:59
1-Metal Gear Solid
2-Spyro 3-GTA 4-Tomb rider 5-Tekken
1. Tekken 3
2. Crash Bandicoot 3. Bloody Roar 2 4. Spyro 5. I pewna gra, tytułu zapomniałem. Pamiętam, że robiło się pewne gierki typu wyścig na łóżku szpitalnym, wciskanie odpowiednich przycisków aby zatrzymać windę itp. @uzupełnienie - Piąteczka to Incredible Crisis, przypomniałem sobie
Mógł bym je wymieniać w nieskończoność, ale jak 5 to 5
1. Tekken (seria) 2. Silent Hill 3. Resident Evil 3 Nemesis 4. Lagacy of Kain Soul Reaver 5. Final Fantasty 7
04-11-2013, 21:01
1. Silent Hill
2. Tekken 3 3. Crash Bandicoot 2 4. Crash Team Racing 5. GTA 2
04-11-2013, 21:38
1.METAL GEAR SOLID!
2.Crash Bandicoot (seria) 3.Resident evil 4.Silent Hill 5.Dino Crisis |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|