Liczba postów: 149
Liczba wątków: 4
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
48
11-12-2013, 23:36
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-05-2014, 09:45 przez hellgatex.)
1. Silent Bomber (Kto grał ten wie ^^)
2. Final Fantasy 9 (Jedno FF które mi się podoba)
3. Ape Escape (Lepszy platformer od Crasha)
4. Guilty Gear X (Najlepszy figher na PS1)
5. Croc: Legend of the Gobbos (fajny platformer i czysta nostalgia)
Troszke nietypowa lista... W szkole nie wiele ludzi grało w to co ja
Liczba postów: 160
Liczba wątków: 6
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
5
1. Tekken
2. Crash Bandicoot
3. -
4. -
5. -
Liczba postów: 41
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
1.Soul Blade
2.Silent Hill
3.Mortal Kombat Trilogy
4.Croc 1&2
5.Residenty wszystkie
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
1.Tenchu 2: BoTSA (Cudowna gra po prostu)
2.Crash Bandicoot (seria, włącznie z Bashem i CTR)
3.Resident Evil (seria)
4.Harvest Moon: Back to Nature (Ah te przenoszenie kur i zaganianie krów)
5.Silent Hill (Strach za małolata)
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
0
1. Crash [1,2,3]
2. Toy Story 2
3. Treasure planet
4. Croc 1
5. Smurfs Racing
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 2
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
0
1. Oddworld: Abe's Exoddus
2. Oddworld: Abe's Oddysee
3. Silent Hill
4. Crash Bandicoot 3: Warped
5. Crash Team Racing
To wie tylko Szpon!
Liczba postów: 22
Liczba wątków: 6
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
0
1. Driver 2
2. GTA 2
3. Doom
4. Gran Turismo 2
5. Mortale Kombaty
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2014
Reputacja:
1
1. Final Fantasy VII
2. Crash Bandicoot (1,2,3 + Team Racing)
3. Final Fantasy Tactics
4. MediEvil II
5. Tekken 3
"Kiedyś podawałem piłki w grze Tennis na NESa, ale rzuciłem to... dziś sieję spustoszenie w Albionie mając na sobie Maskę Dusz."
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2014
Reputacja:
0
1.Legend of Dragoon
2.Tekken 3
3.Spyro 3: Year of The Dragon
4.Gran Turismo
5.Tenchu
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 2
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
3
1. Crash Bandicoot (Seria)
2. Spyro (Seria)
3. Tomb Raider 2
4. Gran Turismo
5. Tarzan
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2014
Reputacja:
0
Tony Hawk's Pro Skater 2
Vagrant Story (najlepszy jrpg w jaki grałem ^^)
Castlevania: Symphony of the Night
Final Fantasy VII
Metal Gear Solid
Kolejność dowolna
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2014
Reputacja:
0
1. Medal of Honor Underground
2. Crash Bandicoot
3. Chrono Cross
4. ISS Pro Evolution
5. Tekken 3
Liczba postów: 54
Liczba wątków: 8
Dołączył: Mar 2014
Reputacja:
1
1. Gta 2 :3
2.Rayman 2
3. DOOM
4.Spyro
Według mnie najlepsze gry jakie istniały na psx i pso
Ta kaczka na ciebie paczy :V
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
Kolejność losowa Znalazło by się jeszcze kilka tytułów ale miało być ''TAP FAJF''
1 - Apocalypse
2 - One
3 - Gran Turismo 2
4 - NHL Face Off
5 - Tekken 3
Liczba postów: 103
Liczba wątków: 13
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
13
1. Chrono Trigger
Moja najulubieńsza gra ever. To jest wg mnie przynajmniej najlepsza gra JRPG jaka kiedykolwiek została stworzona na tej Ziemi i pokonuje nawet taką serię jak Final Fantasy. Niestety na PSXa dostępna jedynie w Ameryce i w Japonii (na PSStore też)
2. Quake II
Całkiem przyjemny FPS do ogrania i najlepszy obok Unreal z lat 90., a z pewnością najlepszy FPS jaki znajdziesz na pierwsze PlayStation (ewentualnie można powiedzieć, że walczy o owe miejsce z Medal of Honor: Underground)
3. LEGO Racers
7 wyrazów - bo 7 to szczęśliwa liczba (podobno) - SUPER. WYŚCIGÓWKA. GDZIE. BUDUJESZ. SAMOCHODY. Z. KLOCKÓW. dop. Czy jest coś lepszego niż budowanie samochodów z klocków? Chyba tylko ściganie się z nimi. Ale to też jest dostępne w tej grze i to bez DLC!
4. Toy Story 2: Buzz Lightyear to the Rescue
Wielu powie, że to platformówka dla dzieci i fakt, bo nią jest. Ale jest ona na tyle złożona, że powinna wielu przypaść do gustu.
5. Digimon Digital Card Battle
Nie cierpię Digimonów! Nie lubię ich. Nie wiem czy to dlatego, że według mnie jest to jedynie nędzna podróbka Pokemonów, czy to tylko przez ich kanciaty i popaprany wygląd, ale ich po prostu nienawidzę. Niestety poległem na polu bitwy, ponieważ uwielbiam DDCB. Dlaczego? Bo to jedna z fajniejszych karcianek na PSXa, a na pewno dobra alternatywa do Pokemon: Trading Card Game z GameBoya.
Oto moja TOP 5. Proszę bardzo
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2014
Reputacja:
0
1.Gran Turismo 2 (złożoność tej gry, jak na tamte czasy, powalała)
2.Resident Evil 3: Nemesis
3.Tomb Raider The Last Revelation
4.Eagle One: Harrier Attack
5.Tomba!
3DS FC: 1220-8005-6777
XBL: Vates M
Liczba postów: 89
Liczba wątków: 17
Dołączył: May 2013
Reputacja:
11
Ze zrobieniem osobistego Top 5 gier na PSX problem mam taki, że najchętniej rozpisałbym Top 25 i to w losowej kolejności Ale niech będzie, kilka pozycji które pierwsze przyjdą mi do głowy, kolejność przypadkowa:
1. Final Fantasy VII - klasyk, ja jako osoba kompletnie niezaznajomiona z gatunkiem jRPG zostałem wciągnięty natychmiastowo. Piękna oprawa audiowizualna.
2. Silent Hill - gra mimo dziś już archaicznej grafiki nadal potrafi zjeżyć włosy na karku, głównie dzięki niesamowitemu soundtrackowi autorstwa Akiry Yamaoki.
3. Ape Escape - jeśli dobrze pamiętam była to pierwsza gra obsługująca Dualshocka (proszę mnie poprawić jeśli się mylę), mam do niej ogromny sentyment ze względu na godziny spędzone przy tej produkcji w dzieciństwie.
4. Crash Bandicoot 2 - ogólnie cała seria, ale tę część wspominam najlepiej.
5. Legacy of Kain: Soul Reaver - jedna z ulubionych gier dzieciństwa, mimo dość mrocznej atmosfery wciągnęła mnie wówczas jak bagno.
Ulubionych gier mam o wiele więcej, wspomnieć należy m.in. o całej serii THPS, Medal of Honor 1 i Underground i innych. Najchętniej ogrywałbym również bardziej unikatowe tytuły, jednak ciężko z ich dostępnością za rozsądne ceny.
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2014
Reputacja:
0
1. Metal Gear Solid
2. Tekken 2 i 3
3. Gran Turismo 1 i 2
4. Final Fantasy VIII, IX
5. Pro Evolution Soccer
Liczba postów: 112
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
6
Kolejność przypadkowa:
1. The Legend of Dragoon - Tą grę mogę określić jednym słowem - wspomnienia. Za dzieciaka ogrywana na Euro Demo Disc 68, teraz z sentymentu zakupiona na amerykańskim PSStore, i ukończona. Fantastyczna fabuła, niesamowity gameplay, transformacje w tytułowe Dragoony - Lubię to!
2. seria Tekken - Moja przygoda z Tekkenem zaczęła się od Tekkena 3, którego dostałem zaraz po komunii (wtedy też otrzymałem PSone ). Trzecią część wspominam bardzo dobrze, a poprzedniczki ograne na PS3, oczywiście w wydaniach płytowych. Kawał dobrego systemu walki, całkiem dobra fabuła (wiem, co zaraz powiecie - kto gra w bijatykę dla fabuły?!), ale w Tekkenie widać przywiązanie do postaci, każda postać ma swoje miejsce, doskonałe tryby, zwłaszcza w trzeciej odsłonie (Tekken Ball i Tekken Force), które z drugą osobą pozwalają na wiele godzin niezliczonej zabawy. Do tego dochodzi Theater Mode w Tekken 3 - coś niezwykłego. Pozwala otworzyć filmiki kończące wszystkich postaci z trzech odsłon na PS1.
3. Spyro: Year of the Dragon - Bardzo lubię platformówki, a Spyro jest doskonałym przykładem na to, jak zrobić dobrego platformera w 3D. Ubóstwiam za klimat, za tą cukierkowość, za rozgrywkę, i za głównego bohatera - Spyro. Skylanders - smaż się w piekle!
4. Metal Gear Solid - Pierwszy raz ograna przeze mnie jakiś rok temu. Za młodego ogrywana na Euro Demo Disc 42 (te zabawy z Nikitą). Potem odkryłem tą grę na nowo. Wspaniały klimat, poruszająca historia, zżyłem się nie dość, że z głównym bohaterem, to i jeszcze z całą plejadą postaci, która pojawiła się w grze. Rzuca kompletnie nowe światło na konflikty zbrojne. Jedyna gra, która spowodowała u mnie potok łez.
To tyle ode mnie. Tylko 4, ale i tak ten post jest bardzo długi. Mam nadzieję, że nikogo nie zanudziłem tymi wypocinami .
Liczba postów: 43
Liczba wątków: 5
Dołączył: Apr 2014
Reputacja:
1
1) Crash Bandicoot seria, ale szczegolnie w serduchu mam Warpeda bo byl pierwszy
2) Heart of Darkness
3) Ryman Rush
4) Tekken 3
5) Silent Hill, ale to bardziej ogladalem jak ktos gra przez szpary miedzy palcami
Liczba postów: 9
Liczba wątków: 0
Dołączył: May 2014
Reputacja:
0
1. Tekken 3
2. Gran Turismo
3. Pepsi Man
4. GTA2
5. MediEvil 1/2
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 2
Dołączył: May 2014
Reputacja:
1
Zdecydowanie zacznę od
- Harvest Moon: Back to nature
Klasyk który zaliczyli podstarzali gracze. Nauka angielskiego przy Harveście - niezapomniana
- Resident Evil 3 (Nemesis)-
Razem z Silent Hill, to praktycznie moje pierwsze horrory.
-Silent Hill
- Legace of Kain: Soul Reaver
- Rayman
- Spyro: The year of dragon
- Bloody Roar (chyba 2)
- Clock Towe 2
- Akuji - the heartless
- Oczywiście wszystkie 3 Crash'e Bandicoot, Bash i Racing
- Tekken 3
- Dynasty Warriors
- Gex 3
- Tenchu 2: Birth of the Stealth Assassins
- Oddworld: Abe's Oddysee i Exodus
- Final Fantasy VII i VIII
I to chyba wszystko...
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2014
Reputacja:
0
1. Final Fantasy VIII
2. Chrono Cross
3. Final Fantasy VII
4. Metal Gear Solid
5. Suikoden II
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2014
Reputacja:
0
1. Tekken 3
2. Herkules - bardzo fajna platformówka
3. THPS 4
4. Mortal Kombat 3
5. Fifa 2001
Z sentymentem wspominam czasy grania na tej konsoli. Nocki przy THPS 2 i 4 oraz Tekkenie i MK na zmianę mi się przypomniały
Liczba postów: 90
Liczba wątków: 7
Dołączył: Dec 2013
22-06-2014, 17:37
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-07-2014, 16:27 przez Ozzy.)
1.Mortal Kombat
2.Worms (nie pamiętam która część)
3.tony hawk
4.Metal Gear Solid
(tylko te gry posiadałem, i tylko je kochałem )
|