Liczba postów: 225
Liczba wątków: 9
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
39
16-04-2012, 19:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-04-2012, 20:01 przez Manga Ryu.)
Tak sobie myślę, w co jeszcze mógłbym pograć na moim DSie, a nie chce mi się szukać jakichś rankingów, więc pomyślałem, że polecę kilka tytułów Wam, a Wy mi Oczywiście najlepiej gdyby to nie były tytuły 'must-have', bo o tych kazdy słyszal. Jest dużo perełek, o których mało się mówiło.
Oczywiście:
Advance Wars / Fire Emblem dla ludzi lubiących turowe strategie, dwa inne klimaty, w tym ta druga ze średniowieczem i magią.
Pokemony, ale tego chyba polecać nie trzeba.
Lost in Blue- gram w drugą część, niby nudna, ale wciąga.
Puzzle Quest- jak ktoś lubi jewels i wariacje na ten temat (gra logiczna z klockami), polecam!
Time Hollow- visual-novel o podróżach w czasie.
Professor Layton, wszystkie części: gry wypchane zagadkami, świetna rozrywka
Disgaea/Final Fantasy Tactics Advance2/Luminous Arc- dla ludzi lubiących walki jak w FFTactics
A więc do dzieła ;D
Liczba postów: 183
Liczba wątków: 7
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
55
Zagraj w serie Mario. Ja mam Mario Kart i nie żałuję. Podobno też fajna jest seria Zelda ...
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 1
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
-10
Hmmmm... wszystkie zeldy i Clash of heroes.
Liczba postów: 416
Liczba wątków: 27
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
195
999 kto nie grał nie wie co to ds ;]
Liczba postów: 85
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
0
Golden Sun: Dark Dawn. Must have dla fanów japońskich rpgów w stylu Finala.
Liczba postów: 38
Liczba wątków: 9
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
Tak "najbardziej, najbardziej", to Advance Wars, ale były już wymienione A poza tym:
Age of Empires-świetna turówka bazująca na popularnej pecetowej strategii. Przyjemna oprawa graficzna, bardzo syta rozgrywka (sporo jednostek,masa upgrade'ów, trzeba ruszyć głową w czasie boju -żyć nie umierać).
Mario & Luigi: Partners in Time-jak ktoś grał w Superstar Sagę na GBA, będzie wiedział, że kontynuacji tej serii nie trzeba specjalnie reklamować-wystarczy zagrać, aby zobaczyć, jak mocno to wciąga! To właściwie zręcznościówka z drobnymi elementami rpg-a, ale i tak jest niesłychanie "sycąca". Choć na pewno minusem w porównaniu do poprzedniej części jest w PiT dużo bardziej liniowa konstrukcja poziomów niż w Superstar Sadze.
Puzzle Kingdoms-gra twórców Puzzle Questa, nieco zmienione zasady, ale daje to dużo możliwości-tworzymy własne armie(które korzystają z różnych rodzajów "many"), dobieramy bohaterów i hajda na wroga! Szkoda tylko, że tak mocno ograniczono ścieżkę rozwoju dowódców. Bardzo lubię ten tytuł-zarówno wersję PC-tową, jak i DS-ową. Gdyby tak brutalnie nie okaleczono multiplayera, to byłby tytuł niemal idealny.
Liczba postów: 32
Liczba wątków: 3
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
Pheonix Wrgiht i Hotel Dusk to obowiązek każdego
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2012
Reputacja:
1
The World Ends With You, seria z Kirby, wszelkiej maści Pokemony, Mariany i Zeldy
Godne polecenia są też :
- Rhythm heaven
- Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors (a jak Ci się spodoba to jeszcze Hotel Dusk: Room 215, taa kto grał ten wie ;D)
No i tytuł który trzymał mnie chyba równie długo jak pokemony a mianowicie muzyczny must have - Elite Beat Agents
Liczba postów: 32
Liczba wątków: 3
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
Elite Beat Agents, zapomniałem Jedna z lepszych gier muzycznych, posiadająca przezabawne historyjki w tle. Czasem wolę popatrzeć jak ktoś przechodzi, żeby obejrzeć na spokojnie właśnie te tła.
http://youtu.be/FIx1j7XRrEA
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
0
Pokemon (4 generacja): Prawda, że przedstawiać nie trzeba. Nie włączam 5 bo dla mnie to szmira
Pokemon Mystery Dungeon: Explorers of Time: wbrew pozorom to nie to samo co up, gra mimo początkowych trudności cholernie wciągająca
Time Hollow: Jedyna visual novel, która tak mnie wkręciła
Super Mario 64 DS: Moja pierwsza zarówno zagrana jak i kupiona gra na DS'a, niby to sentyment, ale bardzo fajny port z n64.
Cóż to chyba tyle, nie mam innych gier, które polecałbym komukolwiek zakupić...
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
nie będę wymieniał tytułów must have -jak mario itp a moje propozycje to :
-trackmania i trackmania turbo ( są to moim zdaniem najlepsze wyścigówki na ds-a nie licząc mario kart )
-seria gier lego:najlepsze z nich:
-lego indiana jones
-lego harry potter
-star wars the complete saga
-piraci z karaibów(bardzo przyjemne platformowki 3d napakowane humorem i akcją)
-prince of persia the forgotten sands (mam ta gre ze szpolszczeniem)
-prince of persia the fallen king (nie jestem jakimś mega. fanem serii ale dzięki tym grom zostanę
-seria call of duty nie grałem ale mój kuzyn przeszedł chyba wszystkie i jego zdanie na ich temat "sterowanie strasznie toporne ale gameplay nie ma sobie równych
- bedne grał w gre tomb rider legend
-nfs undercaver ( to chyba jedyny grywalny nfs na ds-a)
-eragon (jedyny rpg na ds-a cały w 3d )
jak coś sobie przypomnę to jeszcze dopiszę )
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 3
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
0
1. Kingdom Hearts (wszystkie jakie znajdziesz)
2. Assasin's Creed (na DS są chyba dwie części z tego co kojarzę)
3. Ultimate Band
Wpisałabym więcej ale już zostały wymienione
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
1.Golden Sun: Dark Dawn
2.Final Fantasy Crystal Chronicles: Echoes of Time (najlepsze z przyjaciółmi )
3.Pokemony do serii HG i SS
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
1. Time Hollow (bardzo fajna gra, jest dostępne spolszczenie do niej)
2. Pokemony
3. Dementium: The Ward
4. Dragon Ball: Origins
5. Zelda - Phantom Hourglass
6. Mario Kart
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 2
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
7
08-02-2013, 21:23
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-02-2013, 21:24 przez killjoypl.)
1. Another code: two memories
2. Sonic colors
3. Sonic Rush Adventure
3. Ninja Gaiden: Dragon Sword
4. Megaman ZX i Megaman ZX advent
5. Pokemon Ranger'y wszelakie
6. Bakugan- Battle Brawlers
7. Metroid Prime Hunters
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2012
Reputacja:
0
Moim ulubieńcem (Nie licząc serii Pokémon.) jest Rhythm Heaven. Gra wciąga strasznie, sam po jej ukończeniu przechodzę sekwencje w kółko i w kółko. Wielkie poczucie rytmu nie jest wymagane, mały protip: tupanie nogą bardzo pomaga.Same mini-gierki nie są długie, gra do autobusu idealna. Oprawa graficzna, mimo że nie należy to jakiś bogatych cieszy oko, nie wspominając już o ścieżce audio. Gorąco polecam.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
1
Kingdom Hearts - wędrówki po świecie Disneya i Final Fantasy
The World Ends With You - świetne wykorzystanie dwóch ekranów, ciekawa fabuła i oryginalna grafika
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
Zdecydowanie The world ends with you. Dla tej gry kupiłem NDS i nie zawiodłem się ani trochę. Numero Uno na konsolkę od Big N.
Świetnym (aczkolwiek często zapominanym) tytułem na NDS jest gra 999. Fenomenalnie zmontowana historia.
Oczywiście cała masa ciekawych jRPG: Golden Sun, Dragon Quest, FF IV.
Z mniejszych popierdułek: Picross, Plants vs Zombies.
Co by nie powiedzieć NDS ma masę dobrych gier, jest z czego wybierać
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
-Castlevania(wszystkie części)
-Contra 4
-Dragon ball Z Saiyans attack
-Spectrobes(obie części)
-Solatorobo-Red the Hunter
-Serie Lego(oprócz Harry'ego)
-Mario and Luigi-Browser's Inside Story
-Yugioh!GX-Spririt Caller(jeśli lubisz karcianki)
-Megaman Battle Network 5 Double team DS
-Metroid Prime Hunters
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
1
Nie widzę, żeby ktoś wymienił gta chinatown wars, więc dodaje
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
0
1.Final Fantasy Crystal Chronicles Echoes of Time (jeśli masz kolege to jeszcze lepsze)
2.The World Ends With You
Liczba postów: 23
Liczba wątków: 8
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
1
1. Advance Wars - cała seria (dla niej kupiłem DSa)
2. Professor Layton - cała seria
3. Final Fantasy Tactics A2
4. Scribblenauts - cała seria
5. Dragon Quest - IV, V, VI (IX jest niestety kiepska)
6. Zelda - Phantom Hourglass
7. Grand Theft Auto: Chinatown Wars
8. New Super Mario Bros
a z tych mniej popularnych:
9. Mechanic Master
10. Picross 3D
11. Unsolved Crimes
Jak jeszcze coś sobie przypomnę to dodam.
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
1. Advance Wars
2. Pokemon Platinum
3. Final fantasy
4. Scribblenauts
5. Harvest moon
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
0
1.Final Fantasy - jakiekolwiek, każda część jest bardzo ciekawa, rozbudowana i ma sporo puzzli. Ja osobiście największe doświadczenie mam z FF III. O tej części co prawda nie mówi się zbyt wiele, ale ma prostą acz ładną grafikę, szybko posuwa się do przodu (co nie znaczy że jest krótka, wręcz przeciwnie) o ile nie utkniesz na jakiejś zagadce, i ma przyzwoitą fabułę
2.Solatorobo: Red the Hunter - niesamowita fabuła jest głównym smaczkiem tej gry. Nie znaczy to że sam gameplay jest zły. Jest on co prawda prosty, ale częste walki z Bossami nadrabiają to. Gra nie karze ci robić konkretnych rzeczy, ty decydujesz za co się zabrać. Gra jest pełna znajdziek,
zdjęć, piosenek, stron z pamiętnika, scen i wielu innych rzeczy dla zbieraczy. Polecam
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
0
1. Seria Naruto (ninja destiny jest fajne :P)
2. Pokemony oczywiście ale tego nawet nie trzeba wymieniać
3. Super Mario 64 DS (grafika cudowna , a jaka grywalność )
4. Chrono Trigger
5. Scribblenauts (wszystkie )
|