Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™

Pełna wersja: Czy ta przejściówka pozwoli podłączyć Wii do monitora?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Hej! Nie znam się na tym, więc proszę o pomoc. Czy takie coś ma prawo działać i czy podłączenia tym Wii do monitora?
[Obrazek: 57_1285324546.jpg]
Potrzebował byś takie coś
[attachment=484]
Ale wydaje mi się, że wtedy dźwięk nie pójdzie
Nie chcę cię martwić Eliot, ale obie przejściówki nie zadziałają. Istnienie takich przejściówek jest, ponieważ niektóre TV potrafiły obsłużyć wejście composite czy nawet component przez port VGA, przetwarzając go sobie.
Wszystkie 3 rodzaje sygnałów są analogowe, jednak w tak łatwy sposób tego obrazu nie przepuścisz. Ja też naiwnie myślałem, że mogę użyć przejściówki Component->VGA, bo to prawie te same sygnały (i to w PS2, które umożliwiało wysyłanie sygnału RGB!), ale to po prostu nie zadziałało Winking
Rozwiązanie jeśli nie chcesz bawić się w telewizory, to takie, byś kupił kartę PCI lub USB to przechwytywania obrazu z composite. Nie jest to drogie, ale kupując najtańszą chińczyznę (podróbę easycapa za 2-3 dychy) nie masz zbyt dobrej jakości Smiling
Czyli nie ma żadnej możliwości podłączenia Wii bezpośrednio do monitora?
(16-08-2015, 19:04)EliotPL napisał(a): [ -> ]Czyli nie ma żadnej możliwości podłączenia Wii bezpośrednio do monitora?

Zapewne istnieje, ale raczej będzie on wymagał dodatkowego "konwertera". Najczęściej zwie się to VGA-boxem (w przypadku starszych konsol).

Ja swego czasu miałem podobny problem, ale z Mega Drivem (tu był większy kłopot, bo sygnał video był naprawdę antycznych "parametrów"), poradziłem sobie dzięki temu urządzeniu:
http://www.ebay.pl/itm/RGB-CGA-EGA-YUV-t...3a7f945526