Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™

Pełna wersja: Wasze poziomy w Super Marian Maker
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Założyłem temat, żebyśmy mogli dzielić się swoją twórczością w SMM.

Zrobiłem 4 klasyczne plansze, które w zamyśle mają być częścią jednego świata, ich kody to:
(Uwaga, każda plansza zawiera #youreakidyoureasquid!)
1-1:
E08C-0000-0065-7EE2

1-2 (podziemna)(wersja poprawiona)
57A3-0000-0065-859D

1-3 (podwodna) (wersja poprawiona)
0747-0000-0065-8048

1-4 (BOSS) - uwaga, B. Trudna.
8FC2-0000-0016-FDD8

Powyższe plansze są raczej trudne
edit1
Teraz zabrałem się za SMW, plansza też dosyć trudna, ale wydaje mi się, że bardziej uczciwa od moich poprzednich dzieł.
2-1 (Statek powietrzny)
883D-0000-0020-0BB5

2-2 (podziemie) łatwiejszy z kursów
09F7-0000-0043-6A98

edit2:
Moje najlepsze poziomy(styl SMB): 

Plansza pierwsza A-1: Mystery, scary and cold mansion!
Cytat:Luigi zaginą! Jego ostatni ślad prowadzi do starego opuszczonego dworu. Mario wyrusza na ratunek bratu nie zważając na czyhające niebezpieczeństwa. Hydraulik nie zdaje sobie jednak sprawy, że miejsce do, którego wkracza ma nowego właściciela - lodowego czarodzieja, który obserwuje każdy krok naszego bohatera...

Odkryj nową zapierającą dech w piersiach przygodę z Mario, w jego klasycznym wcieleniu, gdy ten wyrusza na ratunek bratu i z każdą chwilą zbliża się do tajemniczego czarodzieja. Kto wygra w tej konfrontacji? Czy Mario odnajdzie swojego brata?
3794-0000-0066-9785 (Uwaga! Plansza pełna sekretów!)

Plansza druga A-2: Delusive mansion of Ice Wizard (lub Return of The Ice Wizard)
Cytat:Po starciu z lodowym czarodziejem Mario trafił na nowy ślad swojego brata. Z podziemi dworu wychodził tajemny tunel, który zaprowadził naszego hydraulika do innej stojącej obok opuszczonej posiadłości. Nie był on świadom, że pewien okoliczny czarodziej hoduje tam swoje monstra... Gdy tylko nasz bohater wszedł do środka, drzwi skuły twardy niczym stal lód. Czy Mario przetrwa czekające go potworności? Czy w końcu odnajdzie Luigiego?
39D8-0000-006B-7903
Świetny pomysł. Wklejajcie tu swoje plansze, a może ogram je na jakimś livestreamie potem. Sława, pieniądze, boberki. Warp Speed
edit

1-1 

D29F-0000-0025-ED5B

1-2

[b]3B64 0000 0016 24F4[/b]

1-3 (polecam biec na samym początku)

D0AB-0000-002C-16B7

1-4 (b. trudna)

0A62-0000-0021-28E3
Ta twoja 1-4 nie jest bardzo trudna, tylko kiepsko zrobiona - naspamowanie całej planszy przeciwnikami to nie jest jakiś wielki kunszt. Szczególnie, że wystarczy zjeść kwiatek i przeforsować się wiedząc, że po uszkodzeniu jesteśmy przez chwilkę nietykalni...
Reszta jest znośna :P ale raczej nic nadzwyczajnego.
To i ja wkleję swoje. Grinning Archonie, mam nadzieję, że jeśli będziesz ogrywał nasze poziomy na livestreamie, to na żywo, bez uprzedniego ich przechodzenia. Winking Wszystkie moje poziomy są stosunkowo krótkie.

The Most Annoying Level Ever
464C-0000-002A-5259

Kick start 1.1
DB38-0000-0017-0187

Do You Need That Mushroom?
9649-0000-0016-60FA

The Indestructible Wall?
2C04-0000-0015-6105
To i ja się podzielę!
Tworzenie raczej mi nie wychodzi, ale coś z tego jest:
Run and jumps!
0241-0000-0057-960B

Magic doors!
113C-0000-005D-C92C

Great Goomba castle
7083-0000-0051-FD74

Labyrinth
3176-0000-0050-D40D

Two long jumps
6DC1-0000-004F-5F5D

My first level
27A5-0000-004B-3BC8

Flappy Mario
3893-0000-004E-E3E5

Wszystkie są bardzo łatwe. Ułożone od najbardziej udanej to moich małych potworków. 
Luigi zaginą! Jego ostatni ślad prowadzi do starego opuszczonego dworu. Mario wyrusza na ratunek bratu nie zważając na czyhające niebezpieczeństwa. Hydraulik nie zdaje sobie jednak sprawy, że miejsce do, którego wkracza ma nowego właściciela - lodowego czarodzieja, który obserwuje każdy krok naszego bohatera...
Odkryj nową zapierającą dech w piersiach przygodę z Mario, w jego klasycznym wcieleniu, gdy ten wyrusza na ratunek bratu i z każdą chwilą zbliża się do tajemniczego czarodzieja. Kto wygra w tej konfrontacji? Czy Mario odnajdzie swojego brata?

Plansza pierwsza A-1: Mystery, scary and cold mansion!
3794-0000-0066-9785 (Uwaga! Plansza pełna sekretów!)

ciąg dalszy nastąpi...
Tylko jeden poziom, nie mam odblokowanych wszytkich assetów w grze. Nazwa  to "zaszyfrowana" data utworzenia.
4C66-0000-0066-DC56
0A89-0000-0051-2EDC (logiczna)
Moje najdoskonalsze dzieło (inspiracje zawdzięczam 7A48-0000-0052-9CF0 (Ghostly Mushroom by Markus Månsson ) - krótki ale ciekawy poziom)

Po starciu z lodowym czarodziejem Mario trafił na nowy ślad swojego brata. Z podziemi dworu wychodził tajemny tunel, który zaprowadził naszego hydraulika do innej stojącej obok opuszczonej posiadłości. Nie był on świadom, że pewien okoliczny czarodziej hoduje tam swoje monstra... Gdy tylko nasz bohater wszedł do środka, drzwi skuły twardy niczym stal lód. Czy Mario przetrwa czekające go potworności? Czy w końcu odnajdzie Luigiego?

Plansza druga A-2: Delusive mansion of Ice Wizard (lub Return of The Ice Wizard)
39D8-0000-006B-7903

c.d.n.
Pobawiłem się trochę i zrobiłem jeszcze kilka poziomów.
ID do tych nowych poziomów jest w pierwszym poście. Link: *klik*
Życzę miłej gry Smiling
Zaktualizowałem też pierwszy post o te poziomy.
Oh, nawet i tutaj jest temat z poziomami? D: To trzeba się włączyć Grinning
Mega "Small" Mario Madness
DA02-0000-0013-93D6

Piranha Plant Spin Jumping
D7D3-0000-0014-F298

Weird Mushroom Athletics
E3BB-0000-002D-10D5

S.S. Koopa
A57A-0000-0031-AB34

Super Mario Karting
0C27-0000-0035-B567

Wiggler Surfing:
D553-0000-0045-875A

Plants vs. Mario:
CE17-0000-0046-F1C3

Pac-Man and the Ghostly Cave
EAB1-0000-0062-A714
Super Hardio Bros. 1-1
1D5F-0000-004A-952B
Dizzy Swimming
4C13-0000-0080-2454
Mój pierwszy poziom:


Yoshi's Island

4C07-0000-004B-9000


Drugi poziom został stworzony wraz z żoną [Obrazek: smile.png]

Yoshi's Dungeon

2060-0000-0051-AD5D


Yoshi's Castle:

5551-0000-007D-537B



Poziom stworzony w całości przez moją żonę :)

Balin's Island:

5971-0000-005D-FA3C
Pracuje nad jednym poziomem, ale ostatnio mam mało czasu na gry i nie wszytk co potrzebuje mam jeszcze odblokowane, więc w miedzy czasie stworzyłem level, który poziomem trudności przypomina pierwsze Mario Smiling
6A2F-0000-0094-A3F5
Dawno tutaj nie wrzucałem swoich, kolejnych poziomów Winking


Bowser's Super Leaf Challenge
3312-0000-0096-A40C

Block Lottery
0D18-0000-00AA-912A

Warsaw Tour (WGW2015)
F449-0000-00B9-391E

Bowser's Giant Airship (z checkpointami!)
491F-0000-00D6-E695
Oto mój pierwszy Level w Super Mario Maker. Nie jest on może zbyt długi, ani trudny, ale jak na sam początek nie jest źle. Zapraszam do ogrywania.

Mega Mario Blocks : B74A-0000-00DC-15DC
Adventure Island II W2-Boss
1FB3-0000-00E2-DE67

Poziom wzorowany na podstawie gry Adventure Island II na NES'a Winking
A oto i drugi poziom w Super Mario Maker.

Airship Platforms : 5117-0000-00DF-82EB
Dawno nie wrzucałem swoich poziomów Winking

Conveyor Castle
62B9-0000-00F1-FB36

Up in the Clouds
4AA6-0000-00FE-0C15

Bowser's Super Leaf Challenge 2.0 (pierwowzór został usunięty :c )
64DB-0000-010C-4354

Pokémon Stadium
E377-0000-0113-A10E

How the Bowser Stole Christmas
75BE-0000-011C-E46F

Big Mario's Flight
1274-0000-0147-CBAE

Volcanic Road
E2C4-0000-016A-005C
Do you try beat mario in left?
7E5F-0000-0072-72CE

Don't trust the pretence
051F-0000-009E-B279

Mario enemies blitz!

Part one
BD8B-0000-00B9-E115

Part two
252E-0000-0134-B770

Infiltaiting the starship

Part one
8E64-0000-00E4-3EE7

Part two
98E4-0000-016B-05BE

Dangerous Sea
FF63-0000-0132-EAB4


Little automatic
9C95-0000-0167-DA27

Run with yoshi 2: yoshi's return
C433-0000-016D-2C57

Infiltraiting a castle
C55C-0000-016D-37DC
Dawno tu się nic nie działo. Dlatego postanowiłem zająć wam wasz cenny czas i opublikować kolejny, już 3, poziom w Super Mario Maker. Mam nadzieję, że wam się spodoba i to forum ożyje, i znowu zaczniecie publikować ciekawe poziomy.

ID: BB21-0000-026C-91ED
Mysterious doors keys