@
milo88
Trudno nie przyznać Ci racji. Również uważam, że ekipa tShocka robi z igły widły, ale problem cały czas pozostaje.
Odnośnie TDSM. Uwierz mi
Jestem w stałym kontakcie z DeathCradle. Jeszcze nie podjął decyzji, ale skłania się do pójścia śladami tShocka (skłania nie oznacza że na 100%!!). Z tego co DC (DeathCradle) mówił, to TDSM dorobił się kilku nowych rzeczy w kodzie, które chcieliby uruchomić razem z wersją 1.1.
To co cała scena moderska ma za złe Redigitowi, to jego kompletną ignorancję wobec modderów, którzy poprzez swoją pracę naprawczą, pokazują jak bardzo dziurawy jest kod sieciowy Terrarii. Redigit gdzieś nawet na IRC oficjalnie powiedział, że nienawidzi pisania kodu sieciowego i drugi raz nie zamierza przez to przechodzić. Oznacza to, że istniejące bugi + nowe itemy + nowe lokacje + nowe opcje = jeszcze więcej bugów.
Jak ja to widzę? Mi (tHQ) wystarczy tylko linuxowy serwer. Ja nieczego nie potrzebuję. Zrobimy serwer pół-prywatny dla osób które chcą grać uczciwie, budować nie niszczyć i integrować się z naszą społecznością. Drugi serwer byłby otwarty dla naszych szanownych forumowiczy, z opcją przejścią do tzw. VIPa
Dla mnie serwer linuxowy jest tak wazny, bo TDSM dramatycznie obniżyło użycie procesora i pamięci RAM! Na fizycznym kompie 2 rdzeniowym Core Duo 1.6Ghz 3x Vanilla Serwer (czysty serwer jaki daje gra) = 80% użycia CPU + 3x 500MB ram na mapę. Okazuje się, że 2GB RAM + Win XP + Core Duo 1.6Ghz to za mało! TDSM działa na 1x 2Ghz i 2GB ram + debian 6.
Kurcze... tyle czasu czekałem na linuxowego klienta :/ Mam nadzieję, że wszystko będzie ok. Dowiemy się prawdopodobnie już bardzo niedługo.
p.s. Dla mnie osobiście mutliplayer Terrarii to właśnie powód do wracania do gry. Bez tego zabawa sprowadza się do zdobycia wszystkich przedmiotw i... koniec. Świadczy o tym całe multum umarłych Let's Play na Youtube.
p.s.2. Minecraft to modelowy przykład tego, co z fajną grą potrafią zdziałać modderzy, którym zwyczajnie się
nie przeszkadza.