Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™

Pełna wersja: Witam forumowiczów!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witajcie,
Wczoraj na youtubie odkryłem film z serii "System Error", a już dzisiaj zarejestrowałem się na forum. Zdążyłem już obejrzeć kilka Waszych filmów - szczególnie przypadły mi do gustu wspomniane już "System Error" oraz "Rupieciarnia". W miarę wolnego czasu mam zamiar przeglądać na bieżąco stronę i nieco nadrobić to, co już tworzyliście zanim się tutaj pojawiłem. Odwalacie naprawdę dobrą robotę.

To teraz coś o sobie. Studiuję na Politechnice w Krakowie, ale to strona poświęcona graniu, także opowiem w co i na czym grałem.
Zaczęło się niewinnie - commodore i jakieś gry z kasety.. nawet już niezbyt pamiętam co to było. Na strychu leży sprzęt do dzisiaj, niestety nie działa (może kiedyś go zreanimuję). Później atari, pegazus u sąsiada i... własny komputer. Może nie będę tutaj oryginalny, no ale do tytułów, które najbardziej wryły mi się w pamięć należą: Age of Empires (cz. 1, 2), Theme Hospital (mam nawet identycznego boxa, jak ten z rupieciarni), Diablo, Mortal Kombat, Simsy - to, w co dzieciaki wtedy grały najchętniej.
Później nieoczekiwanie dostałem pierwszą konsolę - Game Boy Color. Ile czasu spędziłem nad kończeniem kolejnych misji Crazy Castle, przechodzeniu jednym ciągiem Mario i przeskakiwanie Froggerem przez drogę - sam nie wiem. Jednak najwięcej czasu zeszło na PUKEMONY - wersja Blue, a później Gold wcieliły we mnie istnego szatana. Godziny spędzone nad tymi grami na pewno przebiły resztę tytułów. No i te wszystkie błędy w grze.. jaki byłem dumny, kiedy zobaczyłem sposób na złapanie Mew, czy ciężarówkę przy statku S.S. Anne - też tam byłem :-) Można by dyskutować wiele na ten temat, no ale miałem się witać.