15-11-2012, 00:11
Więzień
Mistrz gry: Stivi - Prywatna wiadomość
Bohaterowie fabularni: Stivi - naczelnik więzienia(wyjaśnienie w rolach).
1. Fabuła gry
Rok 2020
Miasto: Wronki
W roku 2015 weszła ustawa dająca całkowitą władzę nad życiem osadzonych naczelnikowi więzienia. W ów więzieniu panuje despotyczny władca - Stivi, a sam zakład karny skupia najgorszych przestępców z możliwych. Wszystko by było dobrze gdyby nie to, że naczelnik wymyślił bardzo ciekawą rozrywkę. Kilku z osadzonych poprosił na rozmowę i kazał im mordować jednego więźnia dziennie. Oczywiście naczelnik nie jest bezduszną osoba i dal reszcie możliwość obrony, każdego dnia mogą wytypować jedną osobę i ją zamordować własnymi rękami - jeśli wybiją wszystkich "katów" to ocalą swoje życie.
UWAGA!
Każdy z graczy może w swoich postach dopisywać własne historie dotyczące miasta, fabuły czy też swojej postaci.
2. Cel gry
Więźniowie:
Pozbycie się kata za pomocą głosowania.
Kat:
Zabicie tylu graczy, by głosowanie było niemożliwe.
3. Zasady gry
- Podawanie publicznie informacji o roli, którą się odgrywa jest zabronione(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Martwi nie mogą pisać postów(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Łamanie zasad określonych w roli gracza jest zabronione(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Wykonywanie akcji przez graczy z rolami odbywa się za pomocą PW do mistrza gry,
- Posty graczy mogą dotyczyć jedynie aktualnej rozgrywki,
- Mistrz gry za pomocą adnotacji może w postach przekazywać informacje służące usprawnieniu przebiegu gry(uwagi, komentarze, upomnienia),
- Osoby nieaktywne/starające się zepsuć zabawę będą mordowane i/lub karane ostrzeżeniem/banem,
- Mistrz gry decyduje o wszystkich sprawach nie ujętych w niniejszym regulaminie,
- Podczas trwania gry możliwe są zmiany w zasadach jej przebiegu(zezwolenie na jakąś zabronioną akcję itp),
- Obowiązują zasady ogólne Forum Arhn.eu.
4. Przebieg gry
Gra podzielona jest na dwie fazy, a kilku graczy ma przydzielone role specjalne!
a) Dzień
- Faza rozpoczyna się między godziną 6:00 a 16:00 czasu polskiego, a kończy się wraz z ogłoszeniem fazy nocy,
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie mieszkańcy mogą porozumiewać się ze sobą,
- Podczas rozmów gracze mogą rzucać podejrzenia, snuć domysły - które ograniczone są jedynie waszą wyobraźnią i realiami w których odbywa się zabawa,
- Na końcu tej fazy jedna z osób zostaje wyrzucona przez współwięźniów jako domniemany kat,
- Domniemany kat wybierany jest za pomocą głosowania
Głosowanie odbywa się w temacie, obok innych rozmów,
Każdy głos MUSI być poparty argumentami,
Nick gracza na którego głosujemy zapisujemy kolorem czerwonym
Jeśli chcemy zmienić głos, zapisujemy tą informację kolorem niebieskim
Jeśli chcemy zrezygnować z oskarżania kogokolwiek, zapisujemy tą informację kolorem zielonym
Możliwe jest wstrzymanie się od głosu, należy to zapisać kolorem zielonym
Podczas remisu w głosach mistrz gry może zarządzić przedłużenie lekcji lub odstąpić od wyrzucenia gracza
b) Noc
- Faza rozpoczyna się między godziną 20:00 a 24:00 czasu polskiego, a kończy się wraz z ogłoszeniem fazy dnia,
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie gracze NIE mogą porozumiewać się ze sobą,
- Wszyscy gracze posiadający role w tej fazie wysyłają PW do mistrza gry z informacją o wykonywanej akcji,
- Po końcu tej fazy(rozpoczęciu lekcji) kat może zabić któregoś z graczy.
c) Role
1. Role specjalne
ZDRADZENIE swojej roli innym graczom będzie karane. O rolach informować będzie mistrz gry po oświeceniu danego gracza.
ZDRADZENIE bezpośrednio informacji uzyskanych po wykonaniu akcji będzie karane. Takie informacje można jedynie przekazywać pośrednio poprzez domysły/spekulacje/oskarżenia - tak jak to robią inni gracze.
Role zostaną rozdzielone przez mistrza gry przed rozpoczęciem gry, a po zakończeniu zapisów.
Akcje specjalne wykonywane są za pomocą PW do mistrza gry!
- Kat - podczas każdej fazy nocy wysyła PW do mistrza gry wybierając osobę do zamordowania. W przypadku większej ilości katów - mistrz gry będzie losował która osoba zginie. Mordowana ZAWSZE będzie jedna osoba.
- Hazardzista - każdej nocy może wybrać jednego więźnia by zagrać z nim w karty. Wybrana osoba ma alibi i nie można glosować na nią podczas fazy dnia. Nie może użyć akcji na sobie.
- Schizofrenik - nie śpi w nocy, zamiast tego może sprawdzić jednego gracza w celu poznania jego roli.
- Żartowniś - w fazie nocy może zamienić dwóch więźniów miejscami. Jeśli jeden z nich będzie celem kata to umrze drugi.
- Git - jeśli zginie w wyniku głosowania to może zabić jedną wybraną osobę.
- Twardziel - jeśli zginie w wyniku działania kata to może zabić jedną wybraną osobę.
- Wazeliniarz - jeśli zostanie celem kata to sam zostanie katem.
2. Role fabularne
- Naczelnik - nie może glosować, ani nie można oddać na niego głosu. Nie może być również celem akcji specjalnych. Może jedynie komentować, brac udział w dyskusji oraz rozdzielać rolę "wybranego".
- Wybrany - więzień ze specjalnymi względami u naczelnika. Będą one wybierane na bieżąco.
Lista graczy:
0. Stivi - Naczelnik
1. TheGreatMix - więzien - zabity w wyniku głosowania, Dorczenzo skręcił mu kark
2. farmaceuta - Hazardzista
3. Chmurowaty - Kat - zabity przez twardziela, eksplodował mu penis, a następnie się wykrwawił
4. Berorn - Wazeliniarz
5. SaChees
6. supaplex - Kat
7. triskaidekafob
8. Karwelas - więzień - zabity w wyniku głosowania, zastrzelony przez naczelnika
9. Dorczenzo
10. Budek
11. Johnny - twardziel, zabity z rąk kata, w jego garło został wbity nóż
12. SmellySocks - Shizofrenik
13. Kacpei
14. Gurgie - żartowniś, zabity w wyniku głosowania, zadeptany przez współwięźniów
15. Wielkimati - git - zabity z rąk kata, miał poderżnięte gardło, a jego łeb został wbity w plakat zakrywający tunel
16. ExE221
Mistrz gry: Stivi - Prywatna wiadomość
Bohaterowie fabularni: Stivi - naczelnik więzienia(wyjaśnienie w rolach).
1. Fabuła gry
Rok 2020
Miasto: Wronki
W roku 2015 weszła ustawa dająca całkowitą władzę nad życiem osadzonych naczelnikowi więzienia. W ów więzieniu panuje despotyczny władca - Stivi, a sam zakład karny skupia najgorszych przestępców z możliwych. Wszystko by było dobrze gdyby nie to, że naczelnik wymyślił bardzo ciekawą rozrywkę. Kilku z osadzonych poprosił na rozmowę i kazał im mordować jednego więźnia dziennie. Oczywiście naczelnik nie jest bezduszną osoba i dal reszcie możliwość obrony, każdego dnia mogą wytypować jedną osobę i ją zamordować własnymi rękami - jeśli wybiją wszystkich "katów" to ocalą swoje życie.
UWAGA!
Każdy z graczy może w swoich postach dopisywać własne historie dotyczące miasta, fabuły czy też swojej postaci.
2. Cel gry
Więźniowie:
Pozbycie się kata za pomocą głosowania.
Kat:
Zabicie tylu graczy, by głosowanie było niemożliwe.
3. Zasady gry
- Podawanie publicznie informacji o roli, którą się odgrywa jest zabronione(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Martwi nie mogą pisać postów(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Łamanie zasad określonych w roli gracza jest zabronione(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Wykonywanie akcji przez graczy z rolami odbywa się za pomocą PW do mistrza gry,
- Posty graczy mogą dotyczyć jedynie aktualnej rozgrywki,
- Mistrz gry za pomocą adnotacji może w postach przekazywać informacje służące usprawnieniu przebiegu gry(uwagi, komentarze, upomnienia),
- Osoby nieaktywne/starające się zepsuć zabawę będą mordowane i/lub karane ostrzeżeniem/banem,
- Mistrz gry decyduje o wszystkich sprawach nie ujętych w niniejszym regulaminie,
- Podczas trwania gry możliwe są zmiany w zasadach jej przebiegu(zezwolenie na jakąś zabronioną akcję itp),
- Obowiązują zasady ogólne Forum Arhn.eu.
4. Przebieg gry
Gra podzielona jest na dwie fazy, a kilku graczy ma przydzielone role specjalne!
a) Dzień
- Faza rozpoczyna się między godziną 6:00 a 16:00 czasu polskiego, a kończy się wraz z ogłoszeniem fazy nocy,
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie mieszkańcy mogą porozumiewać się ze sobą,
- Podczas rozmów gracze mogą rzucać podejrzenia, snuć domysły - które ograniczone są jedynie waszą wyobraźnią i realiami w których odbywa się zabawa,
- Na końcu tej fazy jedna z osób zostaje wyrzucona przez współwięźniów jako domniemany kat,
- Domniemany kat wybierany jest za pomocą głosowania
Głosowanie odbywa się w temacie, obok innych rozmów,
Każdy głos MUSI być poparty argumentami,
Nick gracza na którego głosujemy zapisujemy kolorem czerwonym
Jeśli chcemy zmienić głos, zapisujemy tą informację kolorem niebieskim
Jeśli chcemy zrezygnować z oskarżania kogokolwiek, zapisujemy tą informację kolorem zielonym
Możliwe jest wstrzymanie się od głosu, należy to zapisać kolorem zielonym
Podczas remisu w głosach mistrz gry może zarządzić przedłużenie lekcji lub odstąpić od wyrzucenia gracza
Kod:
[color=red]czerwonym[/color]
[color=#00BFFF]niebieskim[/color]
[color=#32CD32]zielonym[/color]
b) Noc
- Faza rozpoczyna się między godziną 20:00 a 24:00 czasu polskiego, a kończy się wraz z ogłoszeniem fazy dnia,
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie gracze NIE mogą porozumiewać się ze sobą,
- Wszyscy gracze posiadający role w tej fazie wysyłają PW do mistrza gry z informacją o wykonywanej akcji,
- Po końcu tej fazy(rozpoczęciu lekcji) kat może zabić któregoś z graczy.
c) Role
1. Role specjalne
ZDRADZENIE swojej roli innym graczom będzie karane. O rolach informować będzie mistrz gry po oświeceniu danego gracza.
ZDRADZENIE bezpośrednio informacji uzyskanych po wykonaniu akcji będzie karane. Takie informacje można jedynie przekazywać pośrednio poprzez domysły/spekulacje/oskarżenia - tak jak to robią inni gracze.
Role zostaną rozdzielone przez mistrza gry przed rozpoczęciem gry, a po zakończeniu zapisów.
Akcje specjalne wykonywane są za pomocą PW do mistrza gry!
- Kat - podczas każdej fazy nocy wysyła PW do mistrza gry wybierając osobę do zamordowania. W przypadku większej ilości katów - mistrz gry będzie losował która osoba zginie. Mordowana ZAWSZE będzie jedna osoba.
- Hazardzista - każdej nocy może wybrać jednego więźnia by zagrać z nim w karty. Wybrana osoba ma alibi i nie można glosować na nią podczas fazy dnia. Nie może użyć akcji na sobie.
- Schizofrenik - nie śpi w nocy, zamiast tego może sprawdzić jednego gracza w celu poznania jego roli.
- Żartowniś - w fazie nocy może zamienić dwóch więźniów miejscami. Jeśli jeden z nich będzie celem kata to umrze drugi.
- Git - jeśli zginie w wyniku głosowania to może zabić jedną wybraną osobę.
- Twardziel - jeśli zginie w wyniku działania kata to może zabić jedną wybraną osobę.
- Wazeliniarz - jeśli zostanie celem kata to sam zostanie katem.
2. Role fabularne
- Naczelnik - nie może glosować, ani nie można oddać na niego głosu. Nie może być również celem akcji specjalnych. Może jedynie komentować, brac udział w dyskusji oraz rozdzielać rolę "wybranego".
- Wybrany - więzień ze specjalnymi względami u naczelnika. Będą one wybierane na bieżąco.
Lista graczy:
0. Stivi - Naczelnik
1. TheGreatMix - więzien - zabity w wyniku głosowania, Dorczenzo skręcił mu kark
2. farmaceuta - Hazardzista
3. Chmurowaty - Kat - zabity przez twardziela, eksplodował mu penis, a następnie się wykrwawił
4. Berorn - Wazeliniarz
5. SaChees
6. supaplex - Kat
7. triskaidekafob
8. Karwelas - więzień - zabity w wyniku głosowania, zastrzelony przez naczelnika
9. Dorczenzo
10. Budek
11. Johnny - twardziel, zabity z rąk kata, w jego garło został wbity nóż
12. SmellySocks - Shizofrenik
13. Kacpei
14. Gurgie - żartowniś, zabity w wyniku głosowania, zadeptany przez współwięźniów
15. Wielkimati - git - zabity z rąk kata, miał poderżnięte gardło, a jego łeb został wbity w plakat zakrywający tunel
16. ExE221