Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™

Pełna wersja: Tablet do 800 zł z modemem 3G proszę o pomoc w wyborze
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Mam pytanie poszukuje tableta do 800 no 900 zł który ma modem 3G nie znam się na tym ale po prostu chce na nim przeglądać strony internetowe, Skype, kurnik, muzyka po prostu taki żeby się nie zepsuł o dobrej rozdzielczości a nie znam się na tym dobrze więc pytam się Was ??
Jesli moze byc uzywany wez ipada jakiegos z 3g kosztuje 900 zl jakos tak :P
nie no wolał bym raczej nowy z gwarancją europejską bo nie mieszkam w Polsce
Polecam ci google nexus 7 albo huawei mediapad. Zaufaj mi.
Nexus 7 to najlepszy sprzęt w swojej cenie, ale wersja z modemem 3G jest droższa o kilkaset złotych. Moim zdaniem warto dołożyć i mieć sprzęt, który będzie "aktualny" przez kilka najbliższych lat.
Ja polecam huawei media pad. To świetny sprzęt. Miałem go na testach.
(10-02-2013, 02:00)adambb1222 napisał(a): [ -> ]Ja polecam huawei media pad. To świetny sprzęt. Miałem go na testach.

Mógłbyś napisać coś więcej o nim Smiling bo nawet mnie zainteresował. Chciałem zmienić ostatnio telefon a tu proszę za 650-800zł mogę mieć fajną zabawkę co mi się zmieści w kieszeni płaszcza z androidem 4.0. W sieci jest wiele pochlebnych opinii ale tylko użytkownicy arhn.eu mają taką renomę Smiling. Widać, że chiny przejmują każdy rynek.

P.S. Czytałem w sieci, że ma głośnik tylko z tyłu i przy aparacie? Jeśli tak to nie za bardzo nadaje się jako wymiennik telefonu.
ja z kolei mogę polecić samsunga galaxy taba 2 7.0, wersja bodajże P3100 ma modem 3G
miałem wersję bez modemu (p3110) i byłem zadowolony, sprzęt dobrze wykonany, wyświetlacz IPS w przyzwoitej rozdzielczości z ładnym odwzorowaniem kolorów, system śmigał bez zarzutów (samsung dorzucił od siebie kilka fajnych dodatków), w nowsze gry też można pograć