Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™

Pełna wersja: Skryba umiejący pisać po angielsku poszukiwany.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam!

Mam zlecenie dla osoby która dobrze posługuje się angielskim. Mianowicie mam prośbę o napisanie wzoru e-maila do do supporu razera. Treść podyktuje w języku polskim potrzebna mi jest tylko osoba która zwięźle mi to przetłumaczy.
witam

możesz treść wysłać mi na pm.
ja biore dyche za strone A4 :P
Tam nawet ćwierć strony nie ma
można zamknąć, już pomogłem. Co więcej Neko - za darmo Deal With It
Hello,

We are sorry it sounds like your product may be in need of an exchange.But to confirm this, just try this unit in a another computer so that it can help this RMA Process.



If you are in the USA or Canada and you are outside the 30 day exchange window from your reseller, or if you purchased your product directly from the RazerStore on http://www.razerzone.com, please supply us with the information below and we will further assist you with your exchange.
If you purchased your product from an authorized reseller outside of the USA and Canada, please contact your reseller in regards to your exchange. Authorized Razer resellers outside of the US and Canada will process a warranty claim for the entire duration of your limited warranty and will be the quickest way to obtain your replacement.
Full Name:
E-Mail Address:
Phone:
Return Mailing Address:
City:
State/Province:
Postal (Zip) Code:
Country:
Model name/style/color:
Serial No (S/N) (it does not start with RZ; that is the model number):
Product No.:
Place of Purchase:
Date of Purchase:
Proof of Purchase: (Please note a proof of purchase would be a scanned copy of a purchase receipt/invoice or your Razerzone order #)
**Please note our system cannot accept .msg or .nfo attachments at this time. These attachments may be dropped from any emails forwarded to us.**
Przetłumaczy ktoś to
w skrócie :

Pierwszy akapit nawiązuje do tego, że powinieneś podłączyć klawiaturę do innego komputera by się upewnić czy na pewno twoja klawiatura jest trafiona.

Jeśli występują te same objawy powinieneś zareklamować swój sprzęt u sprzedawcy, a on Ci w ramach gwarancji powinien przysłać nowy bądź naprawiony ten, który wysłałeś (zależy od umowy).
No to trzeba do sferisa iść dzięki temat do zamknięcia.