Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™

Pełna wersja: Gry, które pójdą na karcie zintegrowanej.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam serdecznie, jak wyżej, chciałem prosić o rekomendację gier, które pójdą na zintegrowanej karcie graficznej, niestety wynikła sytuacja, w której straciłem moją śp. kartę graficzną i jestem zmuszony jechać na zintegrowanej.

Aktualnie pogrywam sobie w osu i touhou, ale ile można grać w to samo?
Tak więc prosiłbym was, drodzy forumowicze o pomoc, od razu tutaj zaznaczę, że nie cierpię rpgów (próbowałem grać w Diablo II, ale mnie bardzo szybko znudziło) i puzzli, mam na myśli jakieś jewel questy itp. A tak to może być wszystko inne, od gier akcji, do rtsów.

Z góry dzięki za odpowiedzi!
A co to za karta dokładnie?
Battlefield 1942 na origin za darmo jest.
O ludzie nie znam się na tym za bardzo, naprawdę jestem zielony w sprawach technologicznych.
Tutaj jest screen parametrów: [Obrazek: 4hzy.png]

PS. Gry takie jak ten battlefield na pewno nie pójdą, tak samo jak wszystko inne w 3d (próbowałem cs 1.6), jedynie to mi chodził doom, wolfenstein itp. z gier 3d plus gry z rzutem izometrycznym.
ja na jakiejś zintegrowanej w laptopie uciągnąłem minecrafta (tak, minecrafta). Przy większej ilości wczytywania obiektów go crashowało (i to rzadko), ale się zapisywał w tym samym momencie, więc nie było tak źle.
Hmm, a w sumie zobaczę czy pójdzie, może pogram z kolegami, bo w tą grę samemu to nudno strasznie jest.

PS. Szacun za Bamana i Pidermena. ;p
Zawsze pójdą Ci flashowe gry z Kongregate. Szczerze polecam Sony 2 Smiling ale inne wysoko oceniane też dają radę.

Bo o ile dobrze znalazłem z twoją zintegrowaną kartę graficzną w za dużo gier to sobie nie pograsz...
Tak, z Kongregate jestem już dość dobrze zapoznany, spędziłem tam wiele godzin. ;3
A co do polecania tych gierek, to mogę być jakieś fajne, stare gierki, bo jak mówiłem, Diablo II chodziło świetnie.