Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™

Pełna wersja: Ahoj!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, cześć i czołem ludziska!
Jestem Sidewinder, ale na imię mam Dominik. Z racji nazwiska nazywany jestem też Śmigło. Lat mam 20 (w tym roku dobije 21 Childish ), jestem Studentem, czyli chleję, śpię całe dnie i olewam zajęcia... No dobra, może skłamałem trochę, nie chleję aż tyle. Reszta się zgadza Grinning
W skrócie na forum trafiłem przez kolegę Farmaceutę... Także w razie problemów TO JEGO WINA!!!111oneoneone

Graczem jestem od dawna, choć doświadczeniem bije mnie na głowę wielu ludzi, gdyż zaczynałem na Pegasusie, a potem kroki szły kolejno PSX i PC. Absolutnie pomijając wszystkie inne dostępne narzędzia do grania (miałem krótką przygodę z Sony PSP, ale niestety zakończyła się ona połamaniem ekranu w połowie), przez co jestem zagorzałym anty-fanem konsol (90% mojej "kariery" to PC).

W co grywam hmm... po trochu w każdy typ gier. Grałem w RPG i klasyczne i te mniej, pogrywałem trochę choćby w Icewind Dale czy TES Arena oraz w nowsze jak np. Dragon Age czy Wieśki obie części. Ulubioną serią RPG jest dla mnie Mass Effect.

Uwielbiam też wszelkiego rodzaju FPSy, od Call of Duty i Battlefield'ów, przez Stalker'y po ostatnio znalezionego przeze mnie Renegade X (fani C&C mogą kojarzyć grę Renegade jako shootera w świecie Command & Conquer, gdzie zderzały się wojska Bractwa NOD i GDI).
Lubię również pograć w RTSy wszelkiego rodzaju (zwłaszcza World in Conflict, który ubóstwiam), wyścigi czy też inne rodzaje gier.

Dodajmy, że ostatnio zacząłem grać w LoLa, więc jakby ktoś chciał pograć z innym noobem, to zapraszam! Mój nick to sidewinderpl.
Gracze WoT'a zaś mogą mnie znaleźć pod nickiem smiglo112, gdybyście szukali kogoś ogarniętego do plutonu. Tylko proszę najpierw dajcie mi znać kim jesteście i skąd macie mój nick -.-"