Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™

Pełna wersja: Dzień dobry
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jako nowemu na tym forum wypada się przedstawić - jestem Treck, 20 letni mieszkaniec Wrocławia. Aktualnie studiuję w tym mieście elektronikę, jako że przyszłość wiążę z pracą inżyniera po za granicami Polski. Moje zainteresowanie grami z pewnością nie jest niczym szczególnym, chyba każdy w latach '90 był nimi oczarowany. Prócz PC miałem również dostęp do kilku starszych konsol, m. in. Snes'a i PlayStation u kolegów.

Na stronę trafiłem podczas zeszłorocznej sesji, kiedy musiałem się uczyć, więc z gorliwością oglądałem serie "W pigułce", chyba o Mortal Kombat i Heroes of Might and Magic. Wydawały się dla mnie wręcz okropnie dobrze wykonane jak na standardy polskiego youtube'a, tak więc zostałem. Niestety, głos narratora jest niesamowicie hipnotyczny i prawie wszystko na stronie mój mózg czyta właśnie tym głosem O_O

Do moich ulubionych zajęć należy bieganie, mam na koncie 1300 km i ostrzę zęby na drugi tysiąc. Uwielbiam także dobrą, porywającą książkę (Magdalena Kozak Heart). Jeżeli chodzi o kinematografię to nie trudno mnie zadowolić, tak powszechnie źle oceniane Iron Man'y w pełni mnie satysfakcjonują. Co ciekawe, mimo aktualnych studiów technicznych miałem potężny problem w którą stronę pójść: technika czy humanistyka. Wygrała technika, jako że większym poczuciem spełnienia napawa mnie tworzenie bytów materialnych, które mogą coś fizycznego zrobić, niż słowa, które co najwyżej ogrzeją duszę i pójdą w zapomnienie. Nie mniej jednak jakaś iskra humanistyczna we mnie jest i być może skorzystam z tego ognia do podzielenia się moimi odczuciami/wspomnieniami odnośnie różnych tytułów.

To by było na tyle. Have a nice day Smiling