Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™

Pełna wersja: Politechnika w Breslau
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Hej.

Tak się zastanawiam nad tym, na jakie studia pójść. Zasadniczo jestem gotów na informatykę w PWr, nie mogę się jedynie zdecydować na wydział.

Na innym forum (tego "największego czasopisma...") spotkałem się z opinią, ze WIZ i EKA nie wiele się od siebie różnią, ale jednak! na WIZ był większy próg.

Próbowałem czytać opinie, ale nie pozostawiły jakiegoś spójnego obrazu w mojej głowie.
A zatem do Was, o uczeni, się zwracam z pomocą.

PS. Po co mi informatyka? Chcę być adminem (wiecie, ustawianie sieci, bezpieczeństwo, łatwa fucha póki ktoś się nie chce włamać/zepsuć) lub webmasterem/projektantem stron (wiecie, robota w reklamie, kiedyś wygrałem IPoda nano za plakat przeciw dopalaczom).
W sumie to nie wiem co mam Ci powiedzieć. Studiuję infę na "ece", ale nie mam żadnego porównania z IZ-em. Jeśli interesują Cię różnice, to najłatwiej będzie porównać kursy realizowane na obu kierunkach. Podejrzysz sobie co cię na którym kierunku interesuje i wybierzesz sam. Opinii bowiem tyle, co studentów na polibudzie.
(09-06-2014, 12:54)Insajd napisał(a): [ -> ]W sumie to nie wiem co mam Ci powiedzieć. Studiuję infę na "ece", ale nie mam żadnego porównania z IZ-em. Jeśli interesują Cię różnice, to najłatwiej będzie porównać kursy realizowane na obu kierunkach. Podejrzysz sobie co cię na którym kierunku interesuje i wybierzesz sam. Opinii bowiem tyle, co studentów na polibudzie.
Ale na Ece nia ma żadnego lutowania ani takich tam(widzę jedynie zabawę z mikroprocesorami)?
A specjalność wybiera się po pierwszym roku?
Na ece specjalność wybierasz dopiero na szósty semestr, czyli bardzo późno. Lutowania nie ma, są układy cyfrowe i procesory (Janusz Biernat zaprasza na kurs architektury komputerów Torll )