14-07-2011, 19:45
Hej !
W tym temacie będziemy mówić wszystkie pomysły jakie macie które mogły by zostać dodane do terrari !
Moje pomysły to : Nature Slash Potion, który powodował by błysk ekranu dzięki czemu na całym ekranie korupcja przemienia się w zwykły teren.
Składniki: 1 Nature Gift, 3 jungle rose i 10 proszku zmieniającego korupcję.
Jungle Keeper (Strażnik Dżungli) chodzi mi tu głównie o bossa, który pojawiał, by się po zabiciu 300 potworów z dżungli.
Będzie to ogromny Nietoperz wampir który będzie pobierał 10 % obrażeń i zamieniał je na życie.
Gdy ów boss jest przywołany na ekranie ciągle pojawiają się Jungle bat'y Boss posiada 3 ataki, szarża (Wznosi się do góry i z ogromną prędkością leci w dół zadając przy tym sobie 50 pkt. obrażeń) Wiatr (Tworzy ogromną wichurę która nie zadaje obrażeń lecz bardzo mocno odpycha, ale gdy z rozpędem uderzymy o ścianę dostaniemy spore obrażenia[Te obrażenia nie regenerują mu życia])
Ugryzienie (Po prostu podlatuje i lata wokół ciebie próbując cię ugryźć)
Były 3 ataki ale teraz Special Attack Który wywołuje gdy ma 1500 Życia Zew Dżungli (Macha skrzydłami i na ekranie pojawia się mnóstwo potworów z dżungli oprócz Man Eaterów)
Ma 7000 HP i wypada z niego Jungle Slash (Od 5 do 20) który zadaje 100 obrażeń wszystkim potworom które nie pochodzą z dżungli.
Pomysł na potworki:
Assasyn (Zabójca) potwór którego można spotkać czasem obok domków (Tych które mają npc)
40 HP 30 ataku i zatruwa (Pisano, że ma być w update 1.7[Trucizna])
Moon Vampire (Wampir księżyca)
120 HP 25 Ataku i pobiera 30 % z zadanych obrażeń
Pojawia się rzadko w nocy i często w Blood Moon (W blood moon regeneruje mu się życie ok. 5 na sec.)
Cursed Human (Zaklęty człowiek)
250 HP 40 Ataku "Zaklątwia" (Klątwa też ma być wprowadzona)
Powstaje gdy npc zostanie zabity przez Moon Vampire lub każdego innego Martwego potworka.
Ogre(Ogr)
600 HP 80 Ataku
Pod czas ataku goblinów pojawiają się ogry (Zawsze ok. 5)
Ogry leczą się gdy zjedzą co kolwiek co jest żywe (Jedzą wszystko nawet gobliny[Oprócz innych ogrów i większych istot]) lecząc przy tym tyle HP ile miała dana istota
Ogry czasem "Chargują" atak który niszczy wszystko w pobliżu i powoduje znisczenie 2x większe niż dynamitem które rani wszystkich i zabiera 250 HP
Można zniszczyć broń ogrowi (Ogromny pal) która ma 250 HP.
Bez broni nie może "Chargować" atakuje szybciej ale zadaje tylko 50 HP obrażeń.
No to moje wypociny teraz wy napiszcie co chcieli byście dodać do gry.
(Jeśli jest tu jakiś jego mość który potrafi to zangielszczyć i dać do pomysłu twórcom będę baaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo wdzięczny.)
W tym temacie będziemy mówić wszystkie pomysły jakie macie które mogły by zostać dodane do terrari !
Moje pomysły to : Nature Slash Potion, który powodował by błysk ekranu dzięki czemu na całym ekranie korupcja przemienia się w zwykły teren.
Składniki: 1 Nature Gift, 3 jungle rose i 10 proszku zmieniającego korupcję.
Jungle Keeper (Strażnik Dżungli) chodzi mi tu głównie o bossa, który pojawiał, by się po zabiciu 300 potworów z dżungli.
Będzie to ogromny Nietoperz wampir który będzie pobierał 10 % obrażeń i zamieniał je na życie.
Gdy ów boss jest przywołany na ekranie ciągle pojawiają się Jungle bat'y Boss posiada 3 ataki, szarża (Wznosi się do góry i z ogromną prędkością leci w dół zadając przy tym sobie 50 pkt. obrażeń) Wiatr (Tworzy ogromną wichurę która nie zadaje obrażeń lecz bardzo mocno odpycha, ale gdy z rozpędem uderzymy o ścianę dostaniemy spore obrażenia[Te obrażenia nie regenerują mu życia])
Ugryzienie (Po prostu podlatuje i lata wokół ciebie próbując cię ugryźć)
Były 3 ataki ale teraz Special Attack Który wywołuje gdy ma 1500 Życia Zew Dżungli (Macha skrzydłami i na ekranie pojawia się mnóstwo potworów z dżungli oprócz Man Eaterów)
Ma 7000 HP i wypada z niego Jungle Slash (Od 5 do 20) który zadaje 100 obrażeń wszystkim potworom które nie pochodzą z dżungli.
Pomysł na potworki:
Assasyn (Zabójca) potwór którego można spotkać czasem obok domków (Tych które mają npc)
40 HP 30 ataku i zatruwa (Pisano, że ma być w update 1.7[Trucizna])
Moon Vampire (Wampir księżyca)
120 HP 25 Ataku i pobiera 30 % z zadanych obrażeń
Pojawia się rzadko w nocy i często w Blood Moon (W blood moon regeneruje mu się życie ok. 5 na sec.)
Cursed Human (Zaklęty człowiek)
250 HP 40 Ataku "Zaklątwia" (Klątwa też ma być wprowadzona)
Powstaje gdy npc zostanie zabity przez Moon Vampire lub każdego innego Martwego potworka.
Ogre(Ogr)
600 HP 80 Ataku
Pod czas ataku goblinów pojawiają się ogry (Zawsze ok. 5)
Ogry leczą się gdy zjedzą co kolwiek co jest żywe (Jedzą wszystko nawet gobliny[Oprócz innych ogrów i większych istot]) lecząc przy tym tyle HP ile miała dana istota
Ogry czasem "Chargują" atak który niszczy wszystko w pobliżu i powoduje znisczenie 2x większe niż dynamitem które rani wszystkich i zabiera 250 HP
Można zniszczyć broń ogrowi (Ogromny pal) która ma 250 HP.
Bez broni nie może "Chargować" atakuje szybciej ale zadaje tylko 50 HP obrażeń.
No to moje wypociny teraz wy napiszcie co chcieli byście dodać do gry.
(Jeśli jest tu jakiś jego mość który potrafi to zangielszczyć i dać do pomysłu twórcom będę baaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo wdzięczny.)