Liczba postów: 6 Liczba wątków: 3 Dołączył: Czerwiec 2012 Poziom ostrzeżeń: 0%
04-05-2013, 08:40
Cześć
Przeszukałem chyba połowę internetu i nie mogę znaleźć fajnej gry na mój sprzęt.
Jeśli chodzi o kartę jest bardzo słaba Nvidia GeForce 7300 GT reszta kompa jest dość nowa, nie znam się zbytnio na tych wszystkich "wnętrznościach" komputera ale gdybym wymienił kartę, max payne 3 poszedł by na full detal. Podajcie jakieś fajne wciągające propozycje.
Liczba postów: 6 Liczba wątków: 1 Dołączył: Maj 2013 Reputacja: 1Poziom ostrzeżeń: 0%
Wiele zależy od tego, co uważasz za 'fajną' grę, bo to kwestia tylko i wyłącznie subiektywna. Większość gier indie, szczególnie strategiczne/logiczne/2D, nie mają wielkich wymagań. Jeśli masz jakiś konkretny tytuł na oku i chciałbyś sprawdzić, czy Twój komputer ją uciągnie, zawsze możesz skorzystać z tej strony: http://www.systemrequirementslab.com/cyri
Liczba postów: 517 Liczba wątków: 9 Dołączył: Lipiec 2012 Reputacja: 170Poziom ostrzeżeń: 0%
Tylko też nie radzę się słuchać tej stronki w 100% ponieważ wyświetliła mi, że pierwszy CoD Black Ops mi nie zadziała, a gra się całkiem dobrze.
Jeśli chodzi o fajnie gry to musisz sprecyzować swoje gusta. Nikt nie wie w jakich grach siedzisz i ciężko mi coś w tej chwili zaproponować.
Liczba postów: 268 Liczba wątków: 14 Dołączył: Sierpień 2012 Reputacja: 100Poziom ostrzeżeń: 0%
Grałem na podobnej karcie (7300GS) swego czasu np. w Test Drive: Unlimited, a więc grę jeszcze nie nadgryzioną mocno zębem czasu i wciąż piekielnie grywalną. Szukaj czegoś z przełomu lat 2006-2008, powinno na tym sprzęcie spokojnie ruszyć.
Liczba postów: 24 Liczba wątków: 3 Dołączył: Styczeń 2013 Poziom ostrzeżeń: 0%
miałem tą grafę w starym pc (+procka intel dual core 1.6ghz)
WoW mi ładnie na tym śmigał, CSS też  starsze NFS bez problemu (MW, carbon)
nie wiem jaką ty tam chcesz kartę inną wsadzić, chyba też coś z rodziny GF XX00
pewnie za kilka dyszek kupisz sprawną ale na jakiś mega skok wydajności nie licz