![]() |
[ART] Level Design - Shovel Knight - Wersja do druku +- Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ (https://forum.arhn.eu) +-- Dział: Allschool... (https://forum.arhn.eu/forumdisplay.php?fid=22) +--- Dział: Gracze - Graczom (https://forum.arhn.eu/forumdisplay.php?fid=77) +--- Wątek: [ART] Level Design - Shovel Knight (/showthread.php?tid=11145) |
Level Design - Shovel Knight - piec - 24-06-2016 Cześć wszystkim! Chciałem podzielić się z wami moim materiałem, nad którym spędziłem sporą ilość czasu. Ostatecznie mocno okroiłem początkową koncepcję i efekt tego możecie oglądać poniżej. Liczę na krytykę i podzielenie się uwagami na temat wykonania, bardzo mi to pomoże na przyszłość! RE: Level Design w grze Shovel Knight - Chmurowaty - 24-06-2016 Whoa, jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny materiał, który uświadomił mi jak naturalnie "samouczek" jest wpleciony w grę w dodatku tak, by tego nie zauważyć. Dałem wstępnie suba na tubie bo ciekawią mnie tego typu materiały i mam nadzieję, że rozwiniesz kanał w tym kierunku. Jedyne do czego mogę się przyczepić póki co to przydługawe intro/outro filmiku które nijak mi nie pasują, no ale hej, to tylko moje odczucie. No i narracja po dłuższym czasie hm, nudzi? Złapałem się na tym, że wyłączyłem się i oglądałem jedynie materiał bez słuchania, bo sposób czytania (nie mówienia ![]() RE: Level Design w grze Shovel Knight - piec - 24-06-2016 @Chmurowaty Dokładnie o tego typu uwagi mi chodziło, bardzo dziękuję! W planach mam zdecydowanie iść w kierunku omawiania leveli w grach jak i pokazywania jak się robi je samemu do różnych gier. Prócz tego na pewno będę chciał się skupić na mechanikach gier i wszystkim co związane z game designem. Co do intra i outra, to przemyślę sprawę na pewno. Co do narracji to nie sposób mi się nie zgodzić, postaram się podejść następnym razem do tego bardziej na luzie i mniej skupiać się na czytaniu a bardziej na przekazywaniu. Jeszcze raz dziękuję! RE: Level Design w grze Shovel Knight - behenate - 24-06-2016 Świetny materiał, pełen profesjonalizm. Wszystko ładnie pokazane na gameplayach, cały tekst jest spójny, bez powtórzeń. Po prostu wow, oczywiście zasubskrybowałem ![]() RE: Level Design w grze Shovel Knight - senegha12 - 25-06-2016 Też mi się podobało i na pewno z chęcią będę oglądał kolejne dzieła. Tylko no właśnie... Tak trochę jakby bez emocji mówiłeś, jak profesor po 35 latach na studiach. RE: Level Design w grze Shovel Knight - piec - 25-06-2016 @behenate Dzięki! Mam problem z wrzucaniem materiałów częstym (praca itp.) ale postaram się by nie trwało to za długo. @senegha12 Haha świetne porównanie ![]() ![]() RE: Level Design w grach ( aktualizacja odc. 2 ) - piec - 02-01-2017 Cześć, wszystkim! Dawno tu nie zaglądałem i co gorsza nie wrzucałem nic nowego z planowanej serii. Dlatego postaram się to nadrobić. Wrzucam nowy odcinek związany z grami multiplayer, na pierwszy ogień idzie Unreal Tournament! Jeśli ktoś subskrybował mój kanał "piec" to informuję że usunąłem z niego wszystkie filmiki z tej serii i przerzuciłem na osobny kanał o nazwie "secretlevel". Przepraszam za kłopot i zamieszanie, ale chciałem rozdzielić swoje sensowne materiały od tych głupkowatych ![]() |