Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
[ART] Level Design - Shovel Knight - Wersja do druku

+- Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ (https://forum.arhn.eu)
+-- Dział: Allschool... (https://forum.arhn.eu/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Dział: Gracze - Graczom (https://forum.arhn.eu/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Wątek: [ART] Level Design - Shovel Knight (/showthread.php?tid=11145)



Level Design - Shovel Knight - piec - 24-06-2016

Cześć wszystkim!

Chciałem podzielić się z wami moim materiałem, nad którym spędziłem sporą ilość czasu. Ostatecznie mocno okroiłem początkową koncepcję i efekt tego możecie oglądać poniżej. Liczę na krytykę i podzielenie się uwagami na temat wykonania, bardzo mi to pomoże na przyszłość!




RE: Level Design w grze Shovel Knight - Chmurowaty - 24-06-2016

Whoa, jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny materiał, który uświadomił mi jak naturalnie "samouczek" jest wpleciony w grę w dodatku tak, by tego nie zauważyć. Dałem wstępnie suba na tubie bo ciekawią mnie tego typu materiały i mam nadzieję, że rozwiniesz kanał w tym kierunku. Jedyne do czego mogę się przyczepić póki co to przydługawe intro/outro filmiku które nijak mi nie pasują, no ale hej, to tylko moje odczucie. No i narracja po dłuższym czasie hm, nudzi? Złapałem się na tym, że wyłączyłem się i oglądałem jedynie materiał bez słuchania, bo sposób czytania (nie mówienia Winking ) tekstu był taki sam od początku do końca.


RE: Level Design w grze Shovel Knight - piec - 24-06-2016

@Chmurowaty

Dokładnie o tego typu uwagi mi chodziło, bardzo dziękuję!

W planach mam zdecydowanie iść w kierunku omawiania leveli w grach jak i pokazywania jak się robi je samemu do różnych gier. Prócz tego na pewno będę chciał się skupić na mechanikach gier i wszystkim co związane z game designem.

Co do intra i outra, to przemyślę sprawę na pewno.
Co do narracji to nie sposób mi się nie zgodzić, postaram się podejść następnym razem do tego bardziej na luzie i mniej skupiać się na czytaniu a bardziej na przekazywaniu.

Jeszcze raz dziękuję!


RE: Level Design w grze Shovel Knight - behenate - 24-06-2016

Świetny materiał, pełen profesjonalizm. Wszystko ładnie pokazane na gameplayach, cały tekst jest spójny, bez powtórzeń. Po prostu wow, oczywiście zasubskrybowałem Smiling


RE: Level Design w grze Shovel Knight - senegha12 - 25-06-2016

Też mi się podobało i na pewno z chęcią będę oglądał kolejne dzieła. Tylko no właśnie... Tak trochę jakby bez emocji mówiłeś, jak profesor po 35 latach na studiach.


RE: Level Design w grze Shovel Knight - piec - 25-06-2016

@behenate
Dzięki! Mam problem z wrzucaniem materiałów częstym (praca itp.) ale postaram się by nie trwało to za długo.

@senegha12
Haha świetne porównanie Laughing jak widać to mój główny problem więc postaram się przećwiczyć mówienie by znowu nie wyszło czytanie z kartki po tabletkach nasennych Grinning Dzięki za komentarz!


RE: Level Design w grach ( aktualizacja odc. 2 ) - piec - 02-01-2017

Cześć, wszystkim!
Dawno tu nie zaglądałem i co gorsza nie wrzucałem nic nowego z planowanej serii. Dlatego postaram się to nadrobić.

Wrzucam nowy odcinek związany z grami multiplayer, na pierwszy ogień idzie Unreal Tournament!



Jeśli ktoś subskrybował mój kanał "piec" to informuję że usunąłem z niego wszystkie filmiki z tej serii i przerzuciłem na osobny kanał o nazwie "secretlevel". Przepraszam za kłopot i zamieszanie, ale chciałem rozdzielić swoje sensowne materiały od tych głupkowatych Winking