![]() |
Wolne ładowanie tekstur w wielu grach - Wersja do druku +- Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ (https://forum.arhn.eu) +-- Dział: Newschool... (https://forum.arhn.eu/forumdisplay.php?fid=6) +--- Dział: PC (https://forum.arhn.eu/forumdisplay.php?fid=10) +--- Wątek: Wolne ładowanie tekstur w wielu grach (/showthread.php?tid=11223) |
Wolne ładowanie tekstur w wielu grach - Ofca - 25-07-2016 Otóż od dłuższego czasu zauważyłem, że często w wielu grach wolno ładują mi się tekstury. Zwykle objawia się to totalną pikselozą lub rozmazaniem, wszystko wygląda wtedy jak ziemniaki. Najczęściej tak mam w Wiedźminie 3, dzisiaj zauważyłem to w nowym starym Evolve. Stawiam na winę ramów, ale nie jestem taki pewien. Moja konfiguracja: OS: Windows 10 Pro 64-bit CPU: Intel i7 4790k GPU: MSI GTX 970 Płyta główna: Asus Z97-P Ram: 2x4Gb 1600MHz Kingston HyperX Hard Disk: 1Tb Toshiba DT01ACAxxx Ogólnie plan jest taki, żeby po tych wakacjach dokupić następne takie same kości ram, bo trochę bieda przy blenderze oraz ofc. jakiegoś fajniutkiego ssd. Może to naprawi mój problem? RE: Wolne ładowanie tekstur w wielu grach - inquis1t0r - 25-07-2016 Najpierw odpal memtesta i zostaw go na jakieś kilkanaście godzin, żeby zobaczyć stan obecnego ramu. RE: Wolne ładowanie tekstur w wielu grach - Ofca - 25-07-2016 Tak zrobię... Mój komputer dzisiaj nie zaśnie. ![]() RE: Wolne ładowanie tekstur w wielu grach - inquis1t0r - 25-07-2016 No i zawsze warto przeczyścić podzespoły z kurzu i podociskać wszystkie sloty. |