Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
Mortal Kombat 4 (1998) [PSX/PC/N64]- Recenzja FoXa - Wersja do druku

+- Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ (https://forum.arhn.eu)
+-- Dział: Allschool... (https://forum.arhn.eu/Forum-Allschool)
+--- Dział: Gracze - Graczom (https://forum.arhn.eu/Forum-Gracze-Graczom)
+--- Wątek: Mortal Kombat 4 (1998) [PSX/PC/N64]- Recenzja FoXa (/Temat-Mortal-Kombat-4-1998-PSX-PC-N64-Recenzja-FoXa)



Mortal Kombat 4 (1998) [PSX/PC/N64]- Recenzja FoXa - Fox4600 - 11-07-2018

Tak to można w skrócie skomentować, Arcade oparte na najnowszej technologi ZEUS nie miało prawa bytu być przeprotowane na konsolach z taką jakością jak na Arcade. Choć nie ukrywajmy, dużo też niedbałości jest od strony twórców Mortal Kombat 4, migające tekstury często nawet znikające, prześwity postaci, brzydkie cienie, szło to zrobić lepiej. Zwłaszcza że na PlayStation cienie były wykonane oczko wyżej, dalej były to kwadraty ale lepiej było to zrobione.
Z jednej strony Mortal kombat 4 zachwycił poprzez MK4 Road Tour, fani byli zadowoleni z jakości jaka prezentowała gra, gorzej było kiedy otrzymali na sprzęcie domowym, produkt który wyraźnie różnił się od tego co widzieli wcześniej na automatach.

MK4 nie było takie złe jak inni zakładali, gra byłą szybka i dynamiczna, choć miała swoje elementy które niestety nie sprawdziły się w praniu. Wersja na Sege Dreamcast która była pierwszą konsolą szóstej generacji, która dopiero dała jakość zbliżoną do tej z Automatów, a Mortal nosił dopisek GOLD i zawierał dodatkowe postaci jak i areny.

Z jednej strony sukces, z drugiej zawód, jak to było dokładniej w recenzji z PC/PSX poniżej.