Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
Gry na słaby pc - Wersja do druku

+- Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ (https://forum.arhn.eu)
+-- Dział: Newschool... (https://forum.arhn.eu/Forum-Newschool)
+--- Dział: PC (https://forum.arhn.eu/Forum-PC)
+--- Wątek: Gry na słaby pc (/Temat-Gry-na-s%C5%82aby-pc)

Strony: 1 2


Gry na słaby pc - warwarrior1 - 04-05-2013

Cześć

Przeszukałem chyba połowę internetu i nie mogę znaleźć fajnej gry na mój sprzęt.
Jeśli chodzi o kartę jest bardzo słaba Nvidia GeForce 7300 GT reszta kompa jest dość nowa, nie znam się zbytnio na tych wszystkich "wnętrznościach" komputera ale gdybym wymienił kartę, max payne 3 poszedł by na full detal. Podajcie jakieś fajne wciągające propozycje.


RE: Gry na słaby pc - pjS - 04-05-2013

Wiele zależy od tego, co uważasz za 'fajną' grę, bo to kwestia tylko i wyłącznie subiektywna. Większość gier indie, szczególnie strategiczne/logiczne/2D, nie mają wielkich wymagań. Jeśli masz jakiś konkretny tytuł na oku i chciałbyś sprawdzić, czy Twój komputer ją uciągnie, zawsze możesz skorzystać z tej strony: http://www.systemrequirementslab.com/cyri


RE: Gry na słaby pc - Grodek - 04-05-2013

Tylko też nie radzę się słuchać tej stronki w 100% ponieważ wyświetliła mi, że pierwszy CoD Black Ops mi nie zadziała, a gra się całkiem dobrze.

Jeśli chodzi o fajnie gry to musisz sprecyzować swoje gusta. Nikt nie wie w jakich grach siedzisz i ciężko mi coś w tej chwili zaproponować.


RE: Gry na słaby pc - bleub - 04-05-2013

Grałem na podobnej karcie (7300GS) swego czasu np. w Test Drive: Unlimited, a więc grę jeszcze nie nadgryzioną mocno zębem czasu i wciąż piekielnie grywalną. Szukaj czegoś z przełomu lat 2006-2008, powinno na tym sprzęcie spokojnie ruszyć.


RE: Gry na słaby pc - Adeq - 04-05-2013

miałem tą grafę w starym pc (+procka intel dual core 1.6ghz)
WoW mi ładnie na tym śmigał, CSS też Grinning starsze NFS bez problemu (MW, carbon)