Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
Killzone: Shadow Fall - Wersja do druku

+- Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ (https://forum.arhn.eu)
+-- Dział: arhn.eu (https://forum.arhn.eu/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Z Głównej... (https://forum.arhn.eu/forumdisplay.php?fid=80)
+--- Wątek: Killzone: Shadow Fall (/showthread.php?tid=6276)



Killzone: Shadow Fall - Dark Archon - 17-12-2013

[Obrazek: 5mVmWzPLKo8.jpg]
Świetny silnik, słaby singiel i jak zawsze dobry tryb multiplayer. Tak w kilku słowach można opisać Killzone: Shadow Fall strzelankę pierwszoosobową wypuszczoną na PlayStation 4 w dzień premiery konsoli.

By przeczytać cały artykuł, kliknij tutaj: Killzone: Shadow Fall


Killzone: Shadow Fall - Logan123 - 17-12-2013

Najmniej obiektywna recenzja, jaka kiedykolwiek widzialem.... Winking


Killzone: Shadow Fall - TurboBober - 17-12-2013

Co oznacza preferowane modele, czy coś takiego.

Preenderowane głupi t9


Killzone: Shadow Fall - Logan123 - 17-12-2013

TurboBober pewnie zauwazyles, ze grafika w cutscenkach jest lepsza od grafiki pokazanej w czasie rozgrywki. Wlasnie chodzi o to, ze tu grafika jest tak samo swietna, jak w czasie filmiku


Killzone: Shadow Fall - TurboBober - 17-12-2013

Chodzi mi o dokładną pisownię tego słowa oraz o dokładne znaczenia, że jest lepsza grafika to widać gołym okiem.

Poza tym Arhon jeżeli to czytasz to wiedz, że czytając te komentarze przez telefon 3/4 miejsca zajmuje obrazek, nick, oraz data postu co powoduje że na komentarz zostaje 1/4 miejsca i się strasznie trudno czyta po 2 słowa w linijce. Nie chcę żeby wyszło, że się czepiam bo i tak serwis jest darmowy i robicie go w wolnym czasie.

Mam taki efekt na Sony xperia T, z 4,5 cala więc może to tylko u mnie.


RE: Killzone: Shadow Fall - Ra-V88 - 17-12-2013

TurboBober - chodzi co o słowo "prerenderowane"? Jeśli tak to już tłumaczę co to znaczy - prerenderowany to znaczy wygenerowany wcześniej a nie w czasie rzeczywistym (czyli renderowany). Gry są renderowane (czyli obraz generowany jest w czasie rzeczywistym przez nasz komputer) natomiast przerywniki filmowe są (najczęściej) prerenderowane (obraz generowany jest przez twórców i zamieszczany w grze w formacie wideo). Dzięki temu cutscenki mogą wyglądać dużo lepiej niż sama gra.


Killzone: Shadow Fall - SzamanPL - 17-12-2013

Cieszy mnie fakt, że usunięto możliwość auto-celowania. Jeżeli DualShock 4 jest naprawdę precyzyjny to rozgrywka nie powinna być zbyt trudna.


Killzone: Shadow Fall - TurboBober - 18-12-2013

@rav-88 dziekuje bardzo, nawet w wieku 20 lat mozna sie uczyc nowych przydatnych slowek


Killzone: Shadow Fall - VisoR - 18-12-2013

Jako singlowiec mogę stwierdzić, że tak czuję ogromny niedosyt i rozczarowanie. Cieszyłem się, że na start nowej konsoli dostanę grę z dość sprawdzonej serii, która zawsze dawała mi chociaż odrobinę rozrywki. Tutaj jej brakło. Zwłaszcza, że na początku walczyłem nie tylko z nudą, ale również celowaniem, które po pewnym czasie szczęśliwie przestało być już problemem, dzięki wspominanemu przez Archona precyzyjnemu dualshockowi. Rozwiązanie fajne, ale na początku problematyczne. Niestety nie opuszcza mnie uczucie, że przeszedłem te grę tylko ze względu na to, iż żal byłoby totalnie zmarnować pieniądze na nią wydane poprzez olanie jej...