Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
"Zagrajmy w", "Let's play" - Wersja do druku

+- Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ (https://forum.arhn.eu)
+-- Dział: Allschool... (https://forum.arhn.eu/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Dział: Gracze - Graczom (https://forum.arhn.eu/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Wątek: "Zagrajmy w", "Let's play" (/showthread.php?tid=6638)

"Zagrajmy w", "Let's play" - Zagrajnik - 26-01-2014

Od dawna nurtuje mnie błaha z pozoru kwestia - czy jest różnica między jutubowymi materiałami "Zagrajmy w" oraz "Let's play". Ponieważ takowe oglądam ekstremalnie rzadko, jestem w temacie zupełnie zielony.

Kolejną rzeczą, która nie daje mi spokoju - jak myślicie, czemu młodzi twórcy chcą koniecznie nazywać swoje materiały "Zagrajmy w" i "Let's play"? Z czego wynika fakt, że zupełnie świadomie włączają się oni do tego potężnego nurtu, tym samym jeszcze bardziej zmniejszając swoje szanse na osiągnięcie "sukcesu" (nowy temat trzeba poświęcić zagadnieniu, jak należałoby zdefiniować "sukces" w odniesieniu do jutuba Winking). Może jest tak - czego ja nie wiem - że właśnie łatwiej jest nagrywającym gameplay'e, gdy kojarzą się z tym silnym nurtem?

Czekam na Wasze opinie, bo temat mnie naprawdę nurtuje Smiling

RE: "Zagrajmy w", "Let's play" - Dorczenzo - 26-01-2014

Umm... "Zagrajmy w" to po prostu polskie tłumaczenie frazy "Let's play". Teoretycznie więc materiały te nie powinny się niczym różnić.

A czemu "młodzi twórcy" (haha) nazywają tak swoje materiały? Cóż, taka moda. Ale reguła brzmi - jeśli coś ma w nazwie "zagrajmy w" to nie warto nawet klikać Winking Sprawa ma się trochę inaczej z zagranicznymi "lecplejami", ale wolę w tym momencie skończyć temat, bo i tak napisałem już więcej niż chciałem Laughing

RE: "Zagrajmy w", "Let's play" - ichabod - 26-01-2014