Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
Nowości w Avatharze! - Wersja do druku

+- Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ (https://forum.arhn.eu)
+-- Dział: Serwisy arhn.eu (https://forum.arhn.eu/Forum-Serwisy-arhn-eu)
+--- Dział: Avathar - Legenda Zielonego Smoka (https://forum.arhn.eu/Forum-Avathar-Legenda-Zielonego-Smoka)
+--- Wątek: Nowości w Avatharze! (/Temat-Nowo%C5%9Bci-w-Avatharze)



Nowości w Avatharze! - Dark Archon - 01-03-2014

W ten sposób będzie mi chyba najłatwiej przedstawiać co zmienia się w Avatharze. Dodawał tu będę wszystkie poprawki związane z grą.

01.03.2014
- poprawiono większość zgłoszonych przez was błędów i literówek
- dodano nowy system wyświetlania przeciwników, zasilany talentem graficznym neko Smiling


RE: Nowości w Avatharze! - Dark Archon - 08-03-2014

08.03.2014
Witamy was w pierwszej cotygodniowej aktualizacji zawartości Avatharu! Początkowo aktualizacje będą dość powolne (bo skupiamy się teraz głównie na poprawianiu nadesłanych przez was błędów), ale z czasem możecie liczyć na coraz więcej treści. Od dziś czeka na was w grze aż 6 nowych modułów:

- Wprowadzono obsługę "Charakteru". Gracze swoimi akcjami będą budować teraz "dobrą" lub "złą" stronę swojej natury. Z czasem "charakter" zacznie wpływać na wiele aspektów gry.

- Pojawiła się Leśna wygódka.

- W karczmie "Pod Smoczym Pyskiem" można teraz przyjmować zadania! Wstępnie aktywowany został generator questów, który tworzy serie questów dla znudzonych podróżników. W następnych aktualizacjach dodamy do gry specjalne zadania "fabularne"!

Nowe zdarzenia specjalne:
- Zwłoki w lesie
- Leśna wróżka
- Świetlisty potok

System dni w Avatharze przełączony zostanie wkrótce do systemu 4 resetów dziennie. System sześcioresetowy ustanowiony został tymczasowo, by "rozkręcić" grę i swoje zadanie spełnił z nadwyżką.

Życzymy miłej zabawy!


RE: Nowości w Avatharze! - Dark Archon - 06-04-2014

06.04.2014
Dzisiejsza aktualizacja treści do Avatharu będzie podzielona na fazy z uwagi na rozmiar skryptów - pewnie będę miał miliard błędów do poprawienia Winking. Pierwszym jest prosty u podstaw, złożony mechanicznie (i pod względem treści) system ścinania drzew. W lesie znajduje się 200 drzew. Zadaniem graczy jest ich ścinanie i sadzenie tak, by utrzymać tartak przy życiu i nie wyciąć wszystkich w pień (hehe). Drewno wymienić można na gotówkę lub zachować. Przyda wam się w przyszłości. Oczywiście, jak to w Avatharze bywa w tartaku kryje się cały szereg easter eggów i niespodziewanych zwrotów akcji Winking