![]() |
Propozycje do gry - Wersja do druku +- Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ (https://forum.arhn.eu) +-- Dział: Serwisy arhn.eu (https://forum.arhn.eu/forumdisplay.php?fid=131) +--- Dział: Avathar - Legenda Zielonego Smoka (https://forum.arhn.eu/forumdisplay.php?fid=220) +--- Wątek: Propozycje do gry (/showthread.php?tid=7024) |
Propozycje do gry - van Radwan - 10-03-2014 Siemano. Jak wszyscy wiemy, Avathar jest w ciągłym ulepszaniu i naprawianiu błędów. Pojawiły się jednak głosy, które sygnalizują monotonność rozgrywki, szczególnie po wbiciu odpowiedniego poziomu doświadczenia. Dlatego wychodzę z propozycją, aby każdy zainteresowany grą składał w tym temacie propozycje odnośnie urozmaicenia rozgrywki. Nowe misje? Nowe lokacje? Nowe aczi? Nowe itemy? Nowe idee do mechaniki gry? Wszystko mile widziane. Zasady są proste: klasycznie obowiązuje tutaj regulamin strony, więc bez jednowyrazowców. Do tego piszemy wyłącznie propozycje, a nie opinie do nich - to Archon będzie decydował, czy pomysł jest dobry, czy nie. Nie trzeba robić po każdym poście offtopu. No i staramy się nie spoilerować. Jeśli jednak nie obędzie się bez tego, najlepiej oznaczyć przed wiadomością, iż ta zawiera spoilery ![]() Tyle. Pozdrowionka. RE: Propozycje do gry - van Radwan - 11-03-2014 Czekałem, aż ktoś napisze pierwszego posta, aby uchronić się przed floodem, ale cóż... Szkoda czasu. Lecimy więc. Treść może zawierać spoilery dotyczące rozgrywki. Jeśli nie jesteś parszywym leniem i chcesz odkrywać mechaniki gry samodzielnie, polecam pominięcie reszty wiadomości. 1. Zakładka "wysłane" do pocztyliona - przydatne i wygodne. 2. Urozmaicenie systemu lewelowania - wpadłem na to widząc Archona jako admina gry na 20 levelu. Chodzi o to, aby raz na określoną liczbę smokobójstw (załóżmy raz na dziesięć resetów postaci) dać uber opcjonalną misję, która wymagałaby dobicia dwudziestego poziomu. Jej wykonanie mogłoby się wiązać z pewnymi przywilejami/nagrodami/aczi/cokolwiek. Oczywiście można skrócić okres do pięciu smokobójstw - to już kwestia mniej istotna. 3. Nowe aczi - za 100 rocznicę zwierzaka, za określoną liczbę zgonów i zarazem zmartwychwstań, za określoną liczbę udanych zabójstw PvP, za podróżowanie przez portal (który po zmniejszeniu mapy będzie chyba bezużyteczny), za skompletowanie w bestiariuszu wszystkich mobów w grze (gdyby dorzucono nową paczkę z mobami, zamieniłoby się ten aczi na "skompletowanie pierwszego kompletu mobów"). W skrócie - więcej aczi ![]() 4. Ataki PvP mogłyby wpływać na charakter postaci - jeśli często atakowałoby się osobę o mniejszym poziomie doświadczenia, charakter szedłby w Ciemną Stronę Mocy (i adekwatnie odwrotnie). 5. Zwierzaki mogłyby odgrywać większą rolę w grze, a nie tylko robić pojedyncze, proste i nie wnoszące wiele do ogólnej rozgrywki czynności (piszę z perspektywy posiadacza Analnego Dewastatora, kota, który mając 99 lat pobiera jedynie od święta jedną monetę podczas walk. Nie wiem jak jest z pozostałymi zwierzakami). 6. Posiadanie konia mogłoby się wiązać ze zwiększoną liczbą punktów podróży (to chyba nawet logiczne). 7. Nowe lokacje na nowej mapie (która zapewne jest już w produkcji) - dungeony, specjalne miasta, które nie byłyby stolicami żadnej z nacji, a posiadające specjalne misje tylko i wyłącznie dla osób, które spełniły odpowiednie wymogi. 7 i pół. Punkty do zwiedzania dungeonów, aby nie tracić punktów podróży, lecz aby także nie łazić sobie za friko jak to ma miejsce podczas misji z sygnetami. 8. Lista ataków własnego zwierzaka - system podobny do tego z umiejętnościami. Podzielony na ataki pozytywne i negatywne. Po co coś takiego? 8 i pół. A mianowicie po to, by uzależnić charakter zwierzaka od podejmowanych czynności (póki co charakter zwierzaka stoi w miejscu). Do tego dałoby to w końcu możliwość kontrolowania poczynań pupila. 9. 3D i soundtrack ![]() 10. Więcej eventów w lesie - zauważyłem, że z dalszą grą jest coraz mniej eventów w lesie, lub też są to eventy mało istotne (jak na przykład tawerna, otrzymanie złota/mikstury). Dla przykładu spotkać cygankę to już święto, a na początku zabawy z Avatharem mogłem się z nią 'droczyć' średnio co drugi poziom. Na razie dziesięć punktów styka. Oczywiście może się okazać, że niektóre z w/w argumentów są już zaaplikowane w grze, lecz jeszcze ich nie odkryłem ze względu na małą liczbę smokobójstw (7). No i wspomniałbym też coś o tym, że stary system dni był bardziej dynamiczny, przez co więcej osób siedziało na serwerze (teraz chyba trochę pustką wieje), ale szanse na zmianę systemu nowych dni są raczej nikłe ![]() No to tyle, wybaczta za flood. Pozdrowionka. RE: Propozycje do gry - LotNicky - 21-03-2014 1.Może rozbudować system pupila? (Czesanie-urok itd,tak żeby pupil miał własne statystki,jak np: znajdzie się jakąś postać w lesie to zainteresuje się pupilem i będzie można mieć większe szanse na +urok czy coś). 2.Może domy dla graczy? Coś można było by dać dla gracza np:Przygotowanie do podróży (+5 do podróży itd.) Może coś jeszcze wymyślę. RE: Propozycje do gry - JohnAbruzzi87 - 23-03-2014 Uważam że, dobrym ulepszeniem gry byłoby wprowadzenie pasków zdrowia dla towarzyszy jak i również dla statystyk pupila. RE: Propozycje do gry - LotNicky - 11-04-2014 A może ulepszyć ogólnie pupila? Żeby zadawał obrażenia zależne od wieku (np 5% z wieku czyli 5% z 200 = 10 ataku (najlepiej żeby było to randomowe)) a także od samopoczucia,głodu itd. RE: Propozycje do gry - kwadracik - 17-05-2014 Można dodać misje polegające na walce z np. Archonem ![]() RE: Propozycje do gry - Portwellac - 01-07-2014 misje, więcej misji! No i nieco więcej eventów w lesie. Poza tym dodać system tworzenia własnej broni oraz więcej składników dropiących z przeciwników np. miecz "jakiśtam" -2 sągi drewna -10 sztabek żelaza -młotek i trafić do odpowiednej lokacji w lesie RE: Propozycje do gry - Kropcia - 05-07-2014 W sumie dawno powinna znaleźć się ta propozycja. Jeśli jesteśmy w podróży, powinniśmy mieć dostęp do opcji wykorzystaj zaległe dni. RE: Propozycje do gry - niebogaty - 03-01-2015 Przydała by się aplikacja na Windows Phone. |