Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
Przywitanie - Wersja do druku

+- Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ (https://forum.arhn.eu)
+-- Dział: Allschool... (https://forum.arhn.eu/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Dział: Napisz coś o sobie! (https://forum.arhn.eu/forumdisplay.php?fid=135)
+--- Wątek: Przywitanie (/showthread.php?tid=7252)

Przywitanie - Catter - 05-04-2014

Cześć,

Mam na imię Piotrek, mam prawie 27 lat (sic!) i moją pasją są gry. Z tego też powodu trafiłem na to forum, poprzez kanał youtube. Najwięcej czasu od zawsze spędzałem przy strategiach w klimatach średniowiecza (Medieval 2: Total War rox!), jednakże w ostatnim czasie krótkie gry akcji częściej lądują na moim dysku twardym.

Jeżeli chodzi o sprzęt, to posiadam całkiem dobrego laptopa oraz konsolę PS3. To niestety tyle.

Jeżeli chodzi o prywatę, to pracuję jako tester oprogramowania, od roku mam wspaniałą żonę i mieszkam w Twierdzy Modlin.

Pozdrawiam całe Forum i społeczność ARHN.EU

RE: Przywitanie - Link - 05-04-2014

Witaj Piotrek,
nareszcie ktoś z mojej kategorii wiekowej Me Gusta Miło, że do nas wpadłeś, powiedz mi, w co maniaczysz na swojej plejce? Heart Ulubione gatunki gier?
Gratuluję hajtnięcia się, być może na mnie też już powoli czas? Nieee, jeszcze tyle gier do ogrania Winking

RE: Przywitanie - Catter - 05-04-2014

Jeżeli chodzi o PS3 to jest to moje trzecie podejście do tego sprzętu (wiem wiem jak to brzmi, ale szkoda czcionki na tą historię.. ; ) ). Aktualnie ogrywam Mafię 2. A na konsoli najlepiej bawiłem się przy serii Uncharted i God of War. Poza tym szukam ciągle inspiracji, gry która mnie wciągnie i nie pozwoli się oderwać - w tym celu obejrzałem chyba wszystkie recencje na kanale arhn.eu ale nadal nic nie znalazłem :P

ps. miło że jest tutaj ktoś urodzony w poprzednim stuleciu :P