Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
Regulamin - Wersja do druku

+- Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ (https://forum.arhn.eu)
+-- Dział: arhn.eu (https://forum.arhn.eu/Forum-arhn-eu)
+--- Dział: Ogłoszenia (https://forum.arhn.eu/Forum-Og%C5%82oszenia)
+--- Wątek: Regulamin (/Temat-Regulamin)



Regulamin - Dark Archon - 09-01-2012

Regulamin Arhn.eu
(spisany ręką Stiviego pod natchnieniem Browara™)

§1. Postanowienia Ogólne

  1. Każdy użytkownik wraz z rejestracją konta akceptuje niniejszy regulamin.
  2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania go.
  3. Obowiązującym językiem na Forum jest język polski. Używanie innych języków jest dozwolone tylko w uzasadnionych przypadkach. Należy starać się pisać zgodnie z zasadami polskiej ortografii i nie używać żargonu kaleczącego język polski.
  4. Przed założeniem tematu należy sprawdzić czy nie istnieje już podobny i zaznajomić się ze szczegółowym regulaminem działu (o ile istnieje).
  5. Regulaminy for serwisów arhn.eu traktujemy jak regulaminy szczegółowe.
  6. W przypadku rozbieżności w regulaminie szczegółowym i ogólnym - obowiązuje regulamin szczegółowy.
  7. Administracja zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
  8. Administracja zastrzega sobie prawo do działań sprzecznych z regulaminem.
  9. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników.

Lista regulaminów szczegółowych:
Niedozwolone jest:
  • Zamieszczanie postów/tematów w imieniu osób zbanowanych.
  • Podszywanie się pod członków zespołu arhn.eu.
  • Nadużywanie przycisku "Zgłoś".
  • Pisaniu dwóch postów bezpośrednio pod sobą bez konkretnego powodu.
  • Pisanie postów których celem jest zwiększenie licznika.
  • Podbijanie bardzo starych wątków bez powodu.
  • "Backseating" - grożenie banami, ostrzeżeniami i uprawnieniami, których się nie posiada. To do moderacji i administracji należy egzekwowanie regulaminu.
  • Zakładanie więcej niż jednego konta. Tyczy się to również sytuacji, w których nasze konto zostało zbanowane. W przypadku założenia konta podczas bana czasowego, karą jest ban stały na wszystkie konta.

§2. Treści zabronione

W postach, profilach, avatarach, sygnaturach i shoutboksie nie można zamieszczać treści:
  1. Pornograficznych, politycznie ekstremistycznych, obraźliwych, zabronionych przez prawo i powszechnie uznanych za moralnie niepoprawne.
  2. Wzywających do nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym, religijnym, płciowym lub jakimkolwiek innym oraz odnoszących się do ideologii totalitarnych.
  3. Propagujących fanbojstwo i obrażanie gry XXX lub platformy XXX lub ich fanów. Witamy fanów, żegnamy fanbojów.
  4. Pisanych w celu drażnienia innych użytkowników - trollingu.
  5. Wypytywania kiedy będzie materiał XXX. Będzie kiedy będzie, pytania tego typu nic nie przyśpieszą.
  6. Wszelkich rodzajów linków referencyjnych - za wyjątkiem miejsc do tego przeznaczonych.
  7. Zawierających flood - powtarzanie tego samego znaku, emotki, słowa itp.
  8. Przesadnie wulgarnych - w tym za dużej ilości wulgaryzmów. Dopuszczamy ich używanie tylko w celu nacechowania wypowiedzi, nie jako przecinków.
  9. Prywatnych wiadomości bez zgody wszystkich zainteresowanych stron.
  10. Prezentujących reklamy. Jakiekolwiek reklamy dozwolone są jedynie za zgodą administracji.
  11. Łamiących prawo. Zabronione jest postowanie linków do nielegalnych gier, filmów, muzyki, książek, softwaru i dowolnej innej treści, którą zdrowy rozsądek każe traktować jako treść niezgodną z prawem.
  12. Z pytaniami którą grę/konsolę kupić.
  13. Skupionych na żebraniu - proszeniu o gry, kody, pieniądze itp.
  14. Utrudniających przeglądanie forum. Np duże grafiki.
  15. Zawierające drzewa cytatów.
  16. Nawołujące do łamania zasad.
  17. Zawierające cytaty niedozwolonych treści.
  18. Zawierające spoilery - czyli informacje na temat fabuły i zakończenia omawianego utworu.
    • W przypadku materiałów arhn.eu, spoilerem jest również publikowanie zawartości "paczek niespodzianek" (Loot Crate, Arcade Block itd.) w pierwszych siedem dni od publikacji materiału. Dotyczy to również innych materiałów, których zawartość jest umyślnie objęta tajemnicą przed obejrzeniem.
    • Spoilerami nie są informacje zamieszczone w oficjalnych zwiastunach, podsumowaniach fabuły i innych źródłach udostępnionych przez producenta/wydawcę
    • Spoilerami nie są informacje castingowe i inne nie będące w bezpośrednim związku z wątkiem fabularnym utworu
    • Spoilery publikowane mogą być za dobrze opisanym i jednoznacznym tagiem "spoiler"
    • W przypadku dzieł kilkuletnich istnieje możliwość dyskutowania na tematy zawierające spoilery, ale należy kierować się zdrowym rozsądkiem upewniając się wcześniej, że wszyscy uczestnicy dyskusji zgadzają się na jej warunki
    • Ostateczna decyzja w tej sprawie należy do administracji serwisu - próba kontrolowania publikacji treści przez użytkowników traktowana jest jak "backseat" (patrz: backseating)

Dodatkowo w  postach nie można zamieszczać treści:
  1. Merytorycznie nie należących do danego wątku - offtopicu oraz spamu.
  2. Ograniczających się do pojedynczych słów określających emocje - "ruchałbym", "super", "ok". Swoją wypowiedź należy poprzeć pełnym zdaniem "ruchałbym, ponieważ fizyka tej gry postawiona jest na wysokim poziomie".

Ponadto obowiązuje zasada:
Cytat:Punkt zdrowego rozsądku. Jeżeli coś nie jest zabronione przez regulamin, ale z punktu widzenia zdrowego rozsądku powinno zostać napiętnowane, moderator lub administrator ma prawo powołać się tę zasadę.

§3. Avatary i sygnatury

  1. Dozwolone wymiary avatara przedstawione są w profilu
  2. Dozwolone wymiary sygnatury:
    • Wysokość: 200 px
    • Szerokość: 500 px
    • Waga: 100 KB
  3. Sygnatura może zawierać tylko jeden obrazek
  4. Obrazki zamieszczone w avatarze/sygnaturze nie mogą utrudniać przeglądania forum - za duże grafiki, zbyt jaskrawe, "błyskające".
  5. Obrazki nie mogą zawierać treści zawartych w §2.
  6. Administracja zastrzega sobie prawo do usuwania, blokowania oraz zmiany avatara/sygnatury użytkownika bez informowania go o tym.

§4. Kary

a) Ogólnie
Obsługa portalu posiada zintegrowany system do nadawania ostrzeżeń i banów. Ostrzeżenia określane są procentowo i zdobycie 100% karane jest banem.

Bany mogą być nadawane niezależnie od ostrzeżeń, nawet jeśli ich suma nie przekracza 0%.

b) Inne kary:
  • Upomnienie - adnotacja w poście lub wiadomość z informacją o łamaniu zasad.
  • Blokada/usunięcie posta lub wątku który był niezgodny z regulaminem
  • Zmiana/usunięcie avatara/sygnatury łamiącej regulamin
  • Edycja profilu
  • Ban na IP/Wykluczenie - ban na aktywne konto oraz na wszystkie kolejne założone przez użytkownika.

c) Amnestia/odwołania

Amnestia nie obowiązuje. Bany/ostrzeżenia mogą być nadawane konkretnym czasem przedawnienia - jeśli taki nie został ustawiony to znaczy, że ban/ostrzeżenie nie zostanie ściągnięte.

Odwołania można kierować do innego moderatora lub administratora.