Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
Resident Evil: Operation Raccon City - Wersja do druku

+- Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ (https://forum.arhn.eu)
+-- Dział: Newschool... (https://forum.arhn.eu/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Dział: Multiplatform (https://forum.arhn.eu/forumdisplay.php?fid=78)
+--- Wątek: Resident Evil: Operation Raccon City (/showthread.php?tid=764)



Resident Evil: Operation Raccon City - Stivi - 11-01-2012

Kolejny nowy resident, po raz kolejny zostałem wgnieciony w fotel. Alternatywna historia? Najemnicy którzy chcą zabić Leona?! O ile Revelation wygląda iść w stronę starych części to tutaj autorzy chyba chcą przeprowadzić kolejny eksperyment.



Jestem ciekawe co z tego wyjdzie i mam nadzieje, ze będzie to coś więcej niż strzelanie do zombiaków. A wy jak na to reagujecie?


RE: Resident Evil: Operation Raccon City - Zzagrobnik - 11-01-2012

Jest to jeden z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie tytułów 2012 roku, a ostatni trailer bardzo mi się podobał. Edycja kolekcjonerska też nieźle wygląda. Sam czekam na demo (jeżeli zdecydują się wypuścić).

Obawiam się jedynie, czy aby nie będzie zbyt podobne do spin-off'a RE: Outbreak - chodzi mi o kaleką sztuczną inteligencję i brak aktywnej pauzy w singlu (gram na razie w pierwszą część). Te dwa elementy strasznie mnie dobijają :/


RE: Resident Evil: Operation Raccon City - aspazar - 01-02-2013

No i okazał się crapem.


RE: Resident Evil: Operation Raccon City - Jakub Sińczuk - 17-02-2013

Na samym początku gra wydawała się być całkiem dobra, jednak po pewnym czasie zacząłem to zauważać coraz więcej błędów, które zaczęły mnie mocno irytować. Najgorsze było jednak to, że na trudniejszych poziomach trudności po prostu nie dało się przejść kampanii samemu ze względu na najgorsze jakie widziałem w grach komputerowych AI sojuszników. Przeszedłem tylko z poczucia obowiązku jako fan tej serii.


RE: Resident Evil: Operation Raccon City - Crix Doomsday - 18-02-2013

Mi się grało całkiem dobrze, jednak...
Gdyby twórcy ją dużo lepiej przemyśleli, to można było zrobić z tego naprawdę dobrą grę. Lokacje były całkiem fajne, jednak niejednokrotnie dziwnie puste. Gdyby je zapełnić w większym stopniu elementami otoczenia to nie wyglądały by jak opuszczone magazyny. Przeciwnicy wyglądali naprawdę dobrze. Jednak jak by zamienić ich na masę powolnych zombie, dać nam znacznie mniej amunicji to gra od razu była by znacznie ciekawsza - survival.
Walki z bosami nie były za dobre jednak pomysł z przeciwnikami których nie dało się pokonać był ciekawy.
Wiele rzeczy można by było jeszcze wymienić.