![]() |
Podsumowanie konferencji Microsoftu - Wersja do druku +- Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ (https://forum.arhn.eu) +-- Dział: arhn.eu (https://forum.arhn.eu/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Z Głównej... (https://forum.arhn.eu/forumdisplay.php?fid=80) +--- Wątek: Podsumowanie konferencji Microsoftu (/showthread.php?tid=7783) |
Podsumowanie konferencji Microsoftu - arhn.eu bot - 09-06-2014 Zostaliśmy zasypani masą trailerów, z których większość była bardzo obiecująca, do tego ważne osobistości prezentowały fragmenty gameplayu na żywo, prosto ze sceny, ale do sporej części filmików nie dostaliśmy nawet słowa opisu. Mimo wszystko fani interaktywnej rozgrywki powinni znaleźć w doniesieniach z Los Angeles coś dla siebie, zapraszamy do podsumowania. By przeczytać cały artykuł, kliknij tutaj: Podsumowanie konferencji Microsoftu Podsumowanie konferencji Microsoftu - PanKarton - 09-06-2014 Ten Assassin to mnie tym co-opem zaskoczył pozytywnie. Niestety, nie wyobrażam sobie grania z kolegami, bo pewnie sobie tej gry nie kupią. :C Gameplay z Wiedźmina jeszcze bardziej mówi mi: "Kartoniarz, kup sobie PS4 i Geralta, opłaca ci się!" . Nowy COD? Znowu? Ugh... Czekam na relacje z innych wystąpień, bo na żywo nie oglądnę, bo problemy z netem. ;_; Ten Assassin to mnie tym co-opem zaskoczył pozytywnie. Niestety, nie wyobrażam sobie grania z kolegami, bo pewnie sobie tej gry nie kupią. :C Gameplay z Wiedźmina jeszcze bardziej mówi mi: "Kartoniarz, kup sobie PS4 i Geralta, opłaca ci się!" . Nowy COD? Znowu? Ugh... Czekam na relacje z innych wystąpień, bo na żywo nie oglądnę, bo problemy z netem. ;_; Podsumowanie konferencji Microsoftu - aspazar - 09-06-2014 Konferencja porównując do zeszłorocznej jest o wiele lepsza tylko ciągle powtarzaj ą jedno słowo ,,xbox one'' no ile razy można to powtórzyć na lekcji języka nauczycielka by pozabijała za tyle powtórzeń w prezentacji Podsumowanie konferencji Microsoftu - kamienw - 09-06-2014 Tytuły Microsoftu kompletnie nie przypadają mi do gustu. Podsumowanie konferencji Microsoftu - NekoNoKotei - 10-06-2014 Żadnych killerów, ale było prawidłowo. Niech Sony jakieś exy wyciągnie, bo jak nie, to średnio będzie. Podsumowanie konferencji Microsoftu - FireStorm - 15-06-2014 Konferencja Microsoftu pod pewnymi względami mnie zawiodła, a pod innymi zaskoczyła. Ten sam zarzut, co do Sony - mało nowych IP. Wygląda na to, że byłem niezwykle naiwny, ale spodziewałem się kilku potężnych, świeżych marek. Nieco rozczarowuje także brak Quantum Break - naprawdę przydałaby się jakaś większa prezentacja. Z kolei kilka mniejszych pozycji może zagościć na mojej wirtualnej półce. - Call of Duty: Advanced Warfare - typowy zwiastun dla tej serii. Co prawda część futurystycznego uzbrojenia w połączeniu z modelem rozgrywki flagowca Activision może być ciekawa, ale to w dalszym ciągu Call of Duty, które nagle nie stanie się czymś więcej. Końcówka tego zwiastuna doskonale to obrazuje - bo chyba nikt nie sądził, że będzie nam żal zupełnie nieznanego bohatera? - Assassin's Creed Unity - zwiastun całkiem udany, ale to nie nowość dla serii Ubisoftu. Trochę się wstyd przyznać, aczkolwiek mam słabość do tych gier. Jest powtarzalna, w wielu aspektach kompletnie bezmyślna, a nawet głupia, a do tego to równie dobry tasiemiec, co przykład opisywany powyżej. Niemniej, naprawdę lubię oglądać te dopieszczone animacje i lubię przechadzać się po tych wirtualnych miastach, a ta odsłona wydaje się być pod tym względem idealna. Paryż wygląda naprawdę ładnie, jest żywy, animacje zachwycają. Do zainteresowania się - wystarcza w zupełności. Do kupienia na premierze - niekoniecznie. Z kolei tryb kooperacji jest dla mnie zbędnym dodatkiem. - Dragon Age: Inquisition - po ograniu jedynki, opiniach na temat dwójki i nie najlepszym marketingu, ta gra niemal zupełnie mnie nie interesuje. Nie przeczę, pod pewnymi względami prezentuje się całkiem nieźle i możliwe, że nie będzie to zła pozycja, jednakże, biorąc pod uwagę developera, nie wierzę w stronę fabularną, więc muszę poczekać na pierwsze recenzje konfrontujące rozgrywkę z rzeczywistością. - Sunset Overdrive - tytuł prezentuje się coraz ciekawiej. Szalona, kolorowa i nastawiona na zabawę produkcja AAA będzie swego rodzaju powiewem świeżości, a i wydaje się bronić samym swym konceptem. Teraz należy trzymać kciuki, aby wyszła dobra gra i aby nie została skasowana lub przemodelowana jak Overstrike. - Super Ultra Dead Rising 3 Arcade Remix Hyper Edition EX Plus Alpha - nie mam zbyt wiele do powiedzenia. Dobry żart i zdecydowanie tytuł targów. -Fable Legends - z pierwotnych założeń serii pozostała jedynie nazwa oraz baśniowy świat. To jednocześnie kolejna produkcja z silnym naciskiem na tryb kooperacyjny - moda, która niezbyt przypadła mi do gustu. Choć nie sądzę, bym spędził w niej dużo czasu, czekam na więcej informacji. - Ori and the Blind Forest - na nowości w sferze AAA nie ma co liczyć, ale dobrze, że mniejsi twórcy nie zawodzą. Ori jest nastrojowe, wygląda ślicznie, a i wyraźnie aspiruje do miana czegoś więcej niż zwykłej platformówki. Zdecydowanie tytuł, na który będę czekał. - Halo: The Master Chief Collection - naprawdę dobra oferta dla każdego, kto nie jest z zielonymi zbrojami i laserami za pan brat. Małe szanse, by trójka i czwórka dostały lifting, ale nowy wygląd Halo 2 to dodatkowy plus, zwłaszcza że remaster w przypadku Halo Anniversary wyszedł naprawdę dobrze. - Inside - sytuacja podobna do Ori - klimatyczna platformówka 2D chcąca się wybić poza ramy gatunku. Czekam i jednocześnie zbieram pieniądze na XONE. - Wiedźmin 3: Dziki Gon - cóż, gra wygląda po prostu cudnie i to nie tylko graficznie. Polowanie na potwory w końcu zapowiada się na naprawdę dobrą zabawę, a walka wydaje się być satysfakcjonująca i efektowna. Bardzo cieszy jeszcze większa ilość nawiązań do książkowej sagi - wyszukiwanie smaczków pewnie zajmie nieco czasu. Pieniądze dawno odłożone, pre-order zrobiony, a upgrade komputera nieunikniony. - The Division - wygląda pięknie, efekty robią wrażenie, szyby pękają cudnie, pomysł na interfejs jest naprawdę ciekawy, ale... cóż, Ubisoft reklamuje to opierając się w dużej mierze na klimacie, ale ten momentalnie pryska w przypadku takich gier i trybu wieloosobowego. Mimo iż gameplay był w całości wyreżyserowany i takie rozmowy podczas gry będą niezwykle rzadkie, tak i tutaj klimat pęka, gdy jeden z uczestników wypowiada "good game". Podobnie jak w przypadku Sony, cieszę się, że mogłem oglądać konferencję. Nie było żadnego mocnego uderzenia, ale nie brakło kilku perełek ( i dziwnych wyborów. Nowy Crackadown? Hellraid w sekcji indyczej?). Miło też widzieć, jak gracze powoli zapominają niedawne wpadki firmy - życzę Microsoftowi jak najlepszej sprzedaży. |