01-08-2016, 10:45
Na Amidze nieźle się w to ciupało, choć nie ukrywam że była bardziej wkurzająca od dwójki i przesadnie trudna. No chyba że miałeś wersję z kodami (trainer)
Szkoda że dwójka była słabsza od jedynki, brakowało jej klimatu wojny z jedynki. No i dwójka była już taką tendencją spadkową wśród graczy, bo recenzję zbierała przychylne.
Poziomy na statkach obcych/planecie były nieporozumieniem, a poziom trudności pod każdym względem przewyższał to co znaliśmy z jedynki. Choć trochę żałuję że nie rozwinięto konfliktu na bliskim wschodzie, śmieszne też był fakt że kiedy byliśmy w średniowieczu (podróże w czasie) to mimo wszystko przeciwnicy do nas strzelali (chyba z PROC ) a największym przegięciem był fakt że średniowieczny rycerz strzelał do ciebie z czegoś co przypominało i dawało podobny efekt do BAZUKI.
Głupie i zarazem śmieszne rozwiązania w grze , ale za to można było postrzelać do krów i owiec
Szkoda że dwójka była słabsza od jedynki, brakowało jej klimatu wojny z jedynki. No i dwójka była już taką tendencją spadkową wśród graczy, bo recenzję zbierała przychylne.
Poziomy na statkach obcych/planecie były nieporozumieniem, a poziom trudności pod każdym względem przewyższał to co znaliśmy z jedynki. Choć trochę żałuję że nie rozwinięto konfliktu na bliskim wschodzie, śmieszne też był fakt że kiedy byliśmy w średniowieczu (podróże w czasie) to mimo wszystko przeciwnicy do nas strzelali (chyba z PROC ) a największym przegięciem był fakt że średniowieczny rycerz strzelał do ciebie z czegoś co przypominało i dawało podobny efekt do BAZUKI.
Głupie i zarazem śmieszne rozwiązania w grze , ale za to można było postrzelać do krów i owiec
