Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła

Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Allschool... › Napisz coś o sobie! v
« Wstecz 1 ... 50 51 52 53 54 ... 62 Dalej »

Cześć wszystkim!
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Cześć wszystkim!
Kylu Offline
Pong
*
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 2
Reputacja: 1
06-12-2012, 01:33 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-12-2012, 01:35 przez Kylu.)
Cześć wszystkim
Ja jestem Kylu a to mój temat w którym mam zamiar się przedstawić. To może po kolei: nazywam się Krzysiek, jestem studentem pierwszego roku Politechniki Śląskiej na wydziale budownictwa. Arhn.eu już od dawna śledzę na YouTubie, ale konto na forum postanowiłem założyć dopiero po waszej akcji dla Mikołajka. W chwili obecnej niestety nie mam zbyt dużo czasu na granie, ale zawsze znajdzie się jakaś godzinka, żeby poczytać czy pooglądać jak inni grają. To jakaś alternatywa. Od dawna chciałem też samemu ponagrywać jakieś filmiki gameplayowe, z recenzjami i inne na temat gier, ale jakoś nigdy nie potrafiłem się za to zabrać. Teraz dawne pragnienie nagrywania powoli zastępuję pragnieniem założenia swojej firmy.
Przez mgłę, bo przez mgłę, ale pamiętam czasy amigi, playstation 1 i komputerów z czarno-białymi monitorami a przede wszystkim czasy "z przed internetu". Arhn.eu podoba mi się ze względu na to, że zajmuje się właśnie grami z tych czasów, które moim zdaniem miały duszę. Mam nadzieję, że znajdę tu ciekawych ludzi i ciekawe tematy, w których będę mógł się również wypowiedzieć.
Zatem do usłyszenia, cześć!
Szukaj
Odpowiedz
farmaceuta Offline
Final Fantasy Fan
Liczba postów: 440
Liczba wątków: 12
Reputacja: 38
06-12-2012, 01:39