Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Allschool... › Offtop Wszelaki v
« Wstecz 1 ... 16 17 18 19 20 ... 22 Dalej »

Co chcielibyście zobaczyć w nowych grach ?
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Co chcielibyście zobaczyć w nowych grach ?
smokijas Offline
Pong
*
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 0
#1
Question  10-04-2013, 00:06
Witam
Ostanio rozmawiałem z kolegami o tym co chciałbym zobaczyć w najnowszych grach.
Ja chciałbym by w nowych grach został zapożyczony pomysł który widzieliśmy w pierwszych odsłonach gry Legend of Zelda.
Czyli ? Pomysł banalny, dajemy graczowi gre z prostą mechaniką dodajemy dobrą i wciągającą fabułę i stawiamy na jego drodze trudne i wymagające zadania, tak aby po przejściu gry odczuwał satysfakcje.
Do tego dodajemy zajmującą historie głównego bohatera i mamy przepis na sukces.
Nie musi to być zaraz RPG bo i w FPSach też da się zaobserwować taką mechanikę (Patrz seria Mass Effect).
Chciałbym także aby tworzono "barwne" postacie. Czyli ? Żeby postać miało swój charakter (patrz Wiedźmin)
i żeby osobiście podchodziła do pewnych części gry, żeby po prostu nasz główny bohater nie był tylko marionetką, np. Żeby czasami odmawiał wykonywania danych rozkazów, chcesz zabić całą wioskę w RPG, lecz twój bohater ma dobry charakter i się z tobą nie zgadza więc jego "sumienie" nie pozwala mu wykonać danych akcji.
A co wy o tym sądzicie ?
Czego wy oczekujecie ? (oczywiście poza lepszą grafą)
Szukaj
Odpowiedz
guy_fawkes Offline
SNES
****
Liczba postów: 363
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 63
#2
10-04-2013, 00:19
Mass Effect to nie FPS, to raz.
Dwa - większość z tych pomysłów od lat istnieje w grach. Dobra fabuła w FPS-ie? Nie ma problemu - mamy BioShocka. Charyzmatyczny bohater i wybory? Deus Ex'y (poza Invisible War, bo to syf). Prosta mechanika i trudne zadania? No problemo, Serious Sam.
W skrócie: nie wymyśliłeś nic, czego już w grach nie widziano. Podałem przykłady dość świeże, ale to nie sztuka znaleźć gry starsze, które to wszystko mają.
Czego ja oczekuję od nowych gier? W dzisiejszych czasach mogę tylko jednego: by gameplay nie został jeszcze bardziej spłycony i sprowadzony do prostego naparzania, a znane, zasłużone serie nie traciły swej tożsamości na rzecz małpowania tego, co się najlepiej sprzedaje. Niech każdy gracz, bez względu na upodobania, ma w co grać.
[Obrazek: fs.png]
Strona WWW Szukaj
Odpowiedz
Doktor Wiosna Offline
Ping
**
Liczba postów: 60
Liczba wątków: 7
Dołączył: Mar 2013
Reputacja: 1
#3
10-04-2013, 18:01
Cóż, rzeczy, które wymieniłeś (dobra fabuła, prosta i satysfakcjonująca rozgrywka i charyzmatyczni bohaterowie), to według mnie elementy każdej (no dobra, nie każdej) dobrej gry. Mam nadzieję, że twórcy będą się tego trzymali zawsze.

Pomysł na częściowo niezależnego bohatera jest za to bardzo ciekawy. Być w grze obok głównej postaci, a nie kierować nią bezpośrednio... Jakbym zareagował, gdybym usłyszał "nie, stary, sam musisz przerobić te norki na futra"? Czy powstała już gra realizująca taki pomysł?
Szukaj
Odpowiedz
guy_fawkes Offline
SNES
****
Liczba postów: 363
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 63
#4
10-04-2013, 19:18
(10-04-2013, 18:01)Doktor Wiosna napisał(a): Pomysł na częściowo niezależnego bohatera jest za to bardzo ciekawy. Być w grze obok głównej postaci, a nie kierować nią bezpośrednio... Jakbym zareagował, gdybym usłyszał "nie, stary, sam musisz przerobić te norki na futra"? Czy powstała już gra realizująca taki pomysł?
Owszem - tak jest w wielu przygodówkach, gdzie bohater się na coś nie zgadza, bo np. czegoś się boi lub nie potrafi zrobić. Poza tym dialog z graczem to tzw. burzenie czwartej ściany i musi pasować do koncepcji gry. W przygodówkach jest ok, ale z grami akcji jest inaczej. Na tym motywie oparty jest m.in. komiksowy Deadpool, a jego growa adaptacja też ponoć ma taka być, choć oczywiście gracz zachowa kontrolę nad postacią.
[Obrazek: fs.png]
Strona WWW Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 16-06-2025, 19:35 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.