Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › arhn.eu › Z Głównej... v
« Wstecz 1 ... 23 24 25 26 27 ... 43 Dalej »

Gods Will Be Watching
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Gods Will Be Watching
Shorty Offline
Vault Dweller v1.1
**
Liczba postów: 110
Liczba wątków: 16
Dołączył: Nov 2012
Reputacja: 23
#1
03-05-2013, 02:02
Rok 2257 naszej ery. Sierżant Burden dowodzi zespołem badawczym dla organizacji Everdusk Company for the Universe Konwledge. Jego ekipa zbierała informacje na temat wirusa Medusea w miejscu jego genezy, na planecie Sineicos. Niefortunnie zaatakowała ich grupa bio-terrorystów znanych jako XENOLIFER. Ich wyniki badań zostały skradzione. A te, znajdujące się w nieodpowiednich rękach, mogłyby oznaczać początek ery wiecznego międzygalaktycznego terroru. Żeby powstrzymać taki rozwój sytuacji, zespół sierżanta Burdena musi przetrwać na jałowych polach planety Sinceicos oraz naprawić ich zniszczoną radiostację i wysłać wiadomość do Orbitalnego Konwoju, który powinien przelatywać blisko powierzchni za około 40 dni. To ich jedyna droga ratunku.
Ty jesteś sierżantem Burdenem i pamiętaj…

By przeczytać cały artykuł, kliknij tutaj: Gods Will Be Watching
Strona WWW Szukaj
Odpowiedz
Leszczomen Offline
Pong
*
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: -1
#2
04-05-2013, 23:00
Shorty, a grałeś może w No-one has to die? Bardzo podobna mechanika i również za darmo.
Szukaj
Odpowiedz
Shorty Offline
Vault Dweller v1.1
**
Liczba postów: 110
Liczba wątków: 16
Dołączył: Nov 2012
Reputacja: 23
#3
04-05-2013, 23:02
Nie, dzięki za cynk. Winking
[Obrazek: 2013-03-10_1456.png]
Strona WWW Szukaj
Odpowiedz
Doktor Wiosna Offline
Ping
**
Liczba postów: 60
Liczba wątków: 7
Dołączył: Mar 2013
Reputacja: 1
#4
04-05-2013, 23:13
W końcu udało mi się przetrwać 40 dni. Wymagało to ode mnie poświęcenia wszystkich członków drużyny oprócz inżyniera. Eh... Pomysł na grę jest dość intrygujący, ale idea minimalizmu raczej nie sprzyja jego wykonaniu. Gdyby się tego minimalizmu wyzbyć, i poświęcić jej tworzeniu więcej niż 48 godzin, gra byłaby naprawdę wspaniała.
Szukaj
Odpowiedz
fangier123 Offline
Pong
*
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2013
Reputacja: -6
#5
05-05-2013, 19:24
Mój Brat Grał w No-one Has To die Smiling
Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 15-05-2025, 18:01 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.