Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła

Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Allschool... › Napisz coś o sobie! v
« Wstecz 1 ... 18 19 20 21 22 ... 62 Dalej »

Witam!!!
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Witam!!!
blebu Offline
Commodore 64
**
Liczba postów: 103
Liczba wątków: 12
Reputacja: 13
18-03-2014, 01:48
Cześć wszystkim!!!
Jestem Michał z Głogowa, lat 21 Smiling studiuję automatykę i robotykę, poza tym gram w metalowym zespole Sin of Apathy Grinning pozwólcie, że się zareklamuje to link do jednej z piosenek mojego zespołu http://www.youtube.com/watch?v=VK0MTtfPrtk oraz do naszego fb https://www.facebook.com/SinOfApathyPl zapraszam do polubienia Smiling
Na arhn.eu trafiłem przypadkowo przeglądając tube Grinning Graczem jestem raczej niedzielnym, ale lubię ten rodzaj rozrywki, w sumie to jeśli chodzi o gry miałem kilku letnią przerwę, ale dzięki arhn.eu moje zainteresowanie obudziło się na nowo Grinning na półkach mam takie gry jak np. Guild Wars(Factions i Nightfall), Neverwinter Nighst obie części z dodatkami, Settlers 5,4, Emipere Earth 3 więc jak widzicie dość stare tytuły :P grałem kiedyś również na PS2(moje ulubione gry to seria Jak and Daxter) ale sprzedałem by kupić gitarę parę lat temu Laughing
Obecnie zafascynowany jestem jestem grami Nintendo(żałuje że wcześniej nie miałem styczności z tą firmą).
Póki co posiadam 3DSa, ale jak tylko fundusze na to pozwolą to kupuje Wii :P
Ostatnio po ponad 2 latach związku zerwała ze mną dziewczyna(przepraszam, że się żale Grinning) ale teraz próbując zabić czas wolny z pewnością często będę odwiedzał forum Smiling
To tyle o mnie!!! Grinning
Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

• Pokaż wersję do druku

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt